600km-t tudna, még 1000-et is, de nekem nincs türelmem tartósan menni ilyen lassan 😁
Semmi értelme amúgy. Hosszú távon időben jobban jön ki ha nyomod neki és többet töltesz, mint lassan spórolni kevés töltéssel.
Városban, meg országúton meg menjen 600km-et egy töltéssel az akit utálok 😁
hát nem tudom(gondolkodós) lacának kb. 15-be volt a vellanyos meg napelemről tölti. 15-ért kapsz egy ma már tök átlagos autót, Ő meg használja az övét nagyjából ingyen. A teszlatöltők meg egyébként is ingyenesek ha jól sejtem. Azt nem értem miért azok és olyanok fikázzák a villanyost akiknek nincs vagy még nem is láttak(gondolkodós) Ha én megvenném a dízelmotoros autó legalját nem jutna eszembe más autóját fikázni 😅
60-70km/h elővárosi, városi fogyasztásom, hangulattól függően 100-140Wh/km (750-530km hatótáv)
90-nél kb. 140Wh/km de nem nagyon mentem egyenletes tempóval túl sokat, így ezt az adatot nem tekintem pontosnak.
Mátrai csapatásnál 175Wh/km volt az átlag fogyasztás.
kb 110 felett kezd feltűnően fogyasztani, de ilyen lassú tempóval soha nem mentem tartósan, így nem tudom 😁
130-150km/h-nál 180-200Wh/km.
75kWh az akku használható kapacitása, tehát olyan 350-et azért kényelmesen elmegy ráhagyással is normális autópályával, meg fűtéssel hideg időben is. Igazából teljesen elegendő, kényelmesen használható a gyakorlatban.
Teslának ugye a hatékonyság mellett a nagy előnye a kurvajó töltőhálózat, így nincs probléma a töltéssel.
Gyakorlatban nekem nagyon ritkán van ilyen. Prágába voltam egyszer, akkor sem a töltésre kellett várni. Pisi, kaja, ügyintézés közben bőven ment mindig elegendő delej bele. Aztán még Debrecenbe jártam le meló ügyből. Reggel korán végignyomtam az M3-ast olyan tempóval hogy horpadjon az akku, minél jobban lemerítve érjek oda az Auchanhoz. Ott feldugtam, aztán amíg bementem reggeliért, szépen fel is szipkázott annyit hogy elég legyen hazaútra. Ugye az akku töltési görbéje miatt teljesen mindegy mennyire meríted le, kb. ugyan annyi idő feltölteni. Pár perc különbség van csak. Nekem alapvetően normális tempóval 60% kell erre a távra, azt meg gyorsan eléri, ami felette van már csak a gyorshajtáshoz kell 😁 Nem mondom, volt már olyan hogy az M0-án hazafelé 3% töltéssel meg kellett mutatni a BMW-nek hogy a Tesla jobban megy. De még így is hazaértem úgy hogy 6km maradt az akkuban 😆
És nem. Nem kell matekozni. A fedélzeti számítógép megoldja. Annyi hogy beírod a navigációt merre mész, a többit megoldja.
Annyiért valóban nem sok. Nekem is megérne annyit hogy ne én foglalkozzak vele, és valóban szépen megcsinálta a huzatot, a szivacs meg a te igénytelenséged 😁
pedig van fasza műbőröm, még karbon mintás is, de nem akart az ember avval dolgozni
na mindegy, 15 ezerért nem volt sok, még akkor sem ha evvel megdupláztam a robogó értékét 😂
ezt egy tulajdonos írta.
"2020-as Dual Motoros Model X-re ezek Nálam így alakulnak most Télen : 140km/h-nál 26kWh 130 - 24kWh 120 - 20,5kWh és 110-nél !! csak 18,5kWh kb 0-5 Celsius fokban "
szóval azért itt is látszik,hogy +30km/h majdnem 30% többlet fogyasztás.
Azt nem tudom, de amikor még valamelyest érdekelt ez a kérdés és ez a sebesség-fogyasztás probléma felmerült valami fórumban, amit olvastam, ott az 535i fogyasztását hozták fel. 70 mph-nál, azaz 110-es tempóval 30 mpg-t mondtak (7.8l=100km), 130 mérföld per óránál azaz 210-nél meg 12.5 mpg (19 liter) a fogyasztásra, ehhez hozzávették, hogy 19 gallon a tank (ami 72 lityó vagy mennyi).
Nemtom, matekoltak össze-vissza, csak ennyi rémlik.
gyerek egyik haverjának van valami űberfasza tesla, az azt mondja ha a kresz szabályait betartja simán elmegy 600km távot is
gondolom ha kimenne szibériába a -50 fokba akkor ez valamelyest csökkenne 😆
Ezek a villanyautósok nem száguldoznak, mert még a 400+ km-es Tekla is gyorsan leesik 150 km hatótávra, ha küldik neki 😅 A haveré a 600 LE-s fajta, innen Csongrádbú ha feltolja 200+ sebességgel Pestig - akkor felér, de vissza már nem futja 😅
errre nem tudok mit mondani, jó a full villany meg a hibrid, de nem olcsóbb a fenntartása azonos futásnál ha a vételárat is figyelembeveszem.
Bár a napelem tud lenditeni rajta egy keveset
Azért tesláéknál sincs kolbászból a kerítés ahogy ez a barom hangoztatja,az a lényege a videónak hogy a riporter a tesla töltőnél leszólít tulajokat és faggatja őket.Mondja az egyik barom"forever tesla,kicsit sok a villanyszámlám de az autó mindennap tele van,100ezer forint a havi számla"
Nocsak.....Ezt most olvastam,kéribaromlaci tegnap írta egy teslas videó alá.
"Másik hogy autópályán a sóder szállító teherautók mögött szóródó kavicsok jó pár felverődést okoztak a kocsi orrán és a szélvédőn."
Szóval ő is olyan szarrágó barom hogy huzatja magát a pályán csak hogy odaérjen A-ból B-be,aztán meg siránkozik az ostoba.Aztán hogy verte a nyálát hogy ő hogy száguldozik.Barom......
Semmi értelme amúgy. Hosszú távon időben jobban jön ki ha nyomod neki és többet töltesz, mint lassan spórolni kevés töltéssel.
Városban, meg országúton meg menjen 600km-et egy töltéssel az akit utálok 😁
90-nél kb. 140Wh/km de nem nagyon mentem egyenletes tempóval túl sokat, így ezt az adatot nem tekintem pontosnak.
Mátrai csapatásnál 175Wh/km volt az átlag fogyasztás.
kb 110 felett kezd feltűnően fogyasztani, de ilyen lassú tempóval soha nem mentem tartósan, így nem tudom 😁
130-150km/h-nál 180-200Wh/km.
75kWh az akku használható kapacitása, tehát olyan 350-et azért kényelmesen elmegy ráhagyással is normális autópályával, meg fűtéssel hideg időben is. Igazából teljesen elegendő, kényelmesen használható a gyakorlatban.
Teslának ugye a hatékonyság mellett a nagy előnye a kurvajó töltőhálózat, így nincs probléma a töltéssel.
Gyakorlatban nekem nagyon ritkán van ilyen. Prágába voltam egyszer, akkor sem a töltésre kellett várni. Pisi, kaja, ügyintézés közben bőven ment mindig elegendő delej bele. Aztán még Debrecenbe jártam le meló ügyből. Reggel korán végignyomtam az M3-ast olyan tempóval hogy horpadjon az akku, minél jobban lemerítve érjek oda az Auchanhoz. Ott feldugtam, aztán amíg bementem reggeliért, szépen fel is szipkázott annyit hogy elég legyen hazaútra. Ugye az akku töltési görbéje miatt teljesen mindegy mennyire meríted le, kb. ugyan annyi idő feltölteni. Pár perc különbség van csak. Nekem alapvetően normális tempóval 60% kell erre a távra, azt meg gyorsan eléri, ami felette van már csak a gyorshajtáshoz kell 😁 Nem mondom, volt már olyan hogy az M0-án hazafelé 3% töltéssel meg kellett mutatni a BMW-nek hogy a Tesla jobban megy. De még így is hazaértem úgy hogy 6km maradt az akkuban 😆
És nem. Nem kell matekozni. A fedélzeti számítógép megoldja. Annyi hogy beírod a navigációt merre mész, a többit megoldja.
na mindegy, 15 ezerért nem volt sok, még akkor sem ha evvel megdupláztam a robogó értékét 😂
"2020-as Dual Motoros Model X-re ezek Nálam így alakulnak most Télen : 140km/h-nál 26kWh 130 - 24kWh 120 - 20,5kWh és 110-nél !! csak 18,5kWh kb 0-5 Celsius fokban "
szóval azért itt is látszik,hogy +30km/h majdnem 30% többlet fogyasztás.
Nemtom, matekoltak össze-vissza, csak ennyi rémlik.
gondolom ha kimenne szibériába a -50 fokba akkor ez valamelyest csökkenne 😆
Bár a napelem tud lenditeni rajta egy keveset
"Másik hogy autópályán a sóder szállító teherautók mögött szóródó kavicsok jó pár felverődést okoztak a kocsi orrán és a szélvédőn."
Szóval ő is olyan szarrágó barom hogy huzatja magát a pályán csak hogy odaérjen A-ból B-be,aztán meg siránkozik az ostoba.Aztán hogy verte a nyálát hogy ő hogy száguldozik.Barom......