Nekem nincs "kedvem" pályamotorozni. Ha évente mondjuk 6 nap kimegyek a Pancsiringre akkor az alaphangon 180ezer a belépő. Tankolás legyen 60-80ezer. A fékbetét, olaj gumi is biztos egy 100-as, és akkor nem számoltam, hogy költeni kell a motorra, utánfutó kell stb... Mindez hat nap miatt.
Inkább elkörözgetek a kezdő vagy haladó csoportban a cbr-el egy évben két délutánt, és az pont elég nekem
kimentem kajárt ( lett belőle egy kóla meg gumicukor), közben segytettem egy robogósnak életre kelteni a kis 50-esét, tökre feldobta a napom, mekkora érzés
Már nincs. Tudtommal továbbra is 14 éves az SMK aztán 21 az "A korlátos" Ami már nem 400 ccm hanem asszem úgy meghatározva hogy motor önsúlya és ahhoz viszonyítva nem lehet 0,2 kW-nál erősebb kilónként. azaz egy 200 Kg-os motor 40 kW-ig A korlátos fölötte A korlátlak. Az "A" korlátlan meg 24. életévtől csinálható. Ez valami friss cucc amúgy mert még én is így úgy csináltam hogy B125-ös jogsi és azonnal bővíttettem korlátlanra mert így a kreszt meg lehet úszni.
Jó de azért ma már a korhatár a jogsi megszerzésére más mint régebben. A korlátos 21, A korlátlan 24 év. nincs bajom azzal ha valaki akár jogsi nélkül vezet. nem érdekel. De azért egy törvényt jó ha pontosan írnak le. Semmi több. legalább egyértelműen tudja az ember hol a határ és lépje át ha akarja.
én régen autógázos átalakítási engedélyeket csináltam, az is agyrém volt kb addig tartott megcsinálni amennyi idő alatt be is szerelték
azok is ilyen 50-70 oldalas dokumentációk voltak
szerencsére az összes agysorvasztó melót ki tudtam szervezni az életemből
a melóban is végre visszakerültem a régi helyemre ahol kb 3 bittel el tudom végezni a feladatom
Nekem csak az idomot kellene ledobni a TL-ről, valami szőkebbet rátenni és kész a pályagép. Gumi+fékbetét kell valami pályás aztán jóvanazúgy.
De hülyeségnek tartom a dolgot.
Had visítson...........amúgy is a kis csikicsukikat szeretem ahol nincs sebesség.Bár mondjuk ott meg beszédülök.
A terv a következő,remélem bele tudom rakni a daytona elsőtelókat radiális nyereggel együtt,akkor leszanálom a műszerfalat mert beleakad a yamaha R1 fekmunkahenger így lesz futóművem.
Az első kereket remélem meg tudom tartani egy 600RR féktárcsapárral (talán jó a csavar kiosztása).Egy pályaidommal eliminálom azt a bamba első lámpát,és a hátsó teló is gond,oda kell valami combosabb ami elbirja a súlyom.Lemázolom valami zöldre.Megy fel valami mintás pályagumi meg a blokkjába is könyékig kell túrni oszt kész a szopóálarc 2.0.
Tudom egy másik motor olcsóbb,jobb,lágyabb,szárazabb érzés lenne de én ezt a szemetet akarom és kész.
De pont ez az. Mindenféle ilyen jogszabályban törvényben és hasonlóban annyi lyuk van mint az állat. Én pont a minap csináltam egy közbeszerzési pályázati anyagot de a közbesz eljárást lefolytató cég már annyiszor visszaküldte az anyagot hogy az alapból 4 oldalas műszaki specifikáció mára már 70 oldalas lett. Minden 700-szor van benne leírva és a tököm tele van az egésszel. Ezek meg idebasznak egy szart. Aztán mindenki értelmezi ahogy akarja meg ahogy tudja.
előtte tuti lesz olyan pont hogy csak akkor vezethetsz közúton, ha arra akategóriára érvényes jogosítványod van
a személyszállítós rész csak plusz, mert sm kategóriát vezethet fiatalabb is
Az a baj hogy veled nem lehet humorosan locsogni,mer egyik pillanatról a másikra besértődsz mint az ecceri villanyszerelő.
Na meg szerinted mennyit érdekel hogy neked mi tetszik motorkerékpár ügyileg?
Inkább elkörözgetek a kezdő vagy haladó csoportban a cbr-el egy évben két délutánt, és az pont elég nekem
Szóval a traktort vinni a kötőversenyre?
Az tényxleg az.
Hál istennek egy majdnem jó japo 600-as sornégyesem van erre a célra.
azok is ilyen 50-70 oldalas dokumentációk voltak
szerencsére az összes agysorvasztó melót ki tudtam szervezni az életemből
a melóban is végre visszakerültem a régi helyemre ahol kb 3 bittel el tudom végezni a feladatom
De hülyeségnek tartom a dolgot.
A terv a következő,remélem bele tudom rakni a daytona elsőtelókat radiális nyereggel együtt,akkor leszanálom a műszerfalat mert beleakad a yamaha R1 fekmunkahenger így lesz futóművem.
Az első kereket remélem meg tudom tartani egy 600RR féktárcsapárral (talán jó a csavar kiosztása).Egy pályaidommal eliminálom azt a bamba első lámpát,és a hátsó teló is gond,oda kell valami combosabb ami elbirja a súlyom.Lemázolom valami zöldre.Megy fel valami mintás pályagumi meg a blokkjába is könyékig kell túrni oszt kész a szopóálarc 2.0.
Tudom egy másik motor olcsóbb,jobb,lágyabb,szárazabb érzés lenne de én ezt a szemetet akarom és kész.
a személyszállítós rész csak plusz, mert sm kategóriát vezethet fiatalabb is
Jó ez na.
Na meg szerinted mennyit érdekel hogy neked mi tetszik motorkerékpár ügyileg?