Most hallgattam a TV-ben- Hanoiban. 6,5 millióan élnek és 3,5 millió motor van csak a városban forgalomba helyezve. Szerintem egész Európában nincs ennyi motor összesen.
Egy gyári de lelakott motort érdemesebb talpra állítani mint sz olyat amin 20 falusi mekkmester már gányolt
Emlékszem sok éve amikor találtam egy bontatlan blokkos szimót(1x volt fúrva 82óra) szinte örömmámor volt felújítani a többiekhez képest
Bár én a mekkmesterektől sosem veszek semmit még akkor se ha jóval olcsóbb
Bár egyszer egy működőképes tt600 majdnem lett, de végül mégsem, csak amit láttunk kívülről hogy a blokk 3 féle típusú xt-tt-ből lett összegányolva
Gondolkoztam vagy 20 percig aztán otthagytuk a picsába, azóta se bánom
Óóóó hogy ez micsoda kitűnő murinak látszik még így messziről is. Jah és nem nem vagyok rá kíváncsi közelebbről. Az ilyenen a legjobb messzire a látóhatáron túl kacarászni. Mert ha az ember közelebb megy még a végén szerszámot adnak a kezébe
A gond hogy szándékosan a legolcsobb vásárláskori áron mért motort vettem meg.Gyári volt az állapot mert minden csavar,kötegelő stb gyári volt de KB ennyi.
Most a féktárcsa üt,a crom szárak rozsrozsdapettyesek,a féknyegek szintén körbe rozsdásak a dugók.Kapott egy alap karbantartást,folyadékcserék,szűrők,lengőkar,himbák átzsírzása,karbi takarítás,beállítás. és végig kínoztam direkt az egész szezonon.
Csak az a szemét benzinpumpa relé miatt kellett 2x futózni tavaszal,amúgy zokszó nélkül elmászkáltam vel.Most csattog elég rendesen a jobbos nyereg mert lökdösi a nyerget.
Namost a daytona első teleszkópok és a két nissin radiális nyereg már megvan.
Ha viszonylag könnyen belemegy akkor megoldom ha nem az se gond.De mindenképp költeni kell az elejére,hamár akkor a jobbra költök.
De mindent apránként végig fogom zongorázni a tél folyamán mi hogy olcsóbb és jobb.
Egyenlőre szeptemberben a street projectet viszem végig meg van egy huladék robogóm.
akkor te is itt vagy a közelben .Rendes pálya nekem minden irányba 100 + Km Pannónia is kb 110-120. E-ring Kakucs egyformán messze olyan 120. Hungaroring olyan 160 ha M0-áson megyek ha át a városon akkor olyan 130. Máriapócs meg még Mordoron is túl van nekem.
A véleményem az (amit senki nem kérdezett:D), hogy inkább legyen egy jól belőtt gyári cucc, meg jó fékbetét egy transponderrel kis pályára, mint szétborított és legózott motor. Ha megvan az öröm, utána lehet reszelni, ami sosem lesz olyan, mint egy újabb motor.
Emlékszem sok éve amikor találtam egy bontatlan blokkos szimót(1x volt fúrva 82óra) szinte örömmámor volt felújítani a többiekhez képest
Bár én a mekkmesterektől sosem veszek semmit még akkor se ha jóval olcsóbb
Bár egyszer egy működőképes tt600 majdnem lett, de végül mégsem, csak amit láttunk kívülről hogy a blokk 3 féle típusú xt-tt-ből lett összegányolva
Gondolkoztam vagy 20 percig aztán otthagytuk a picsába, azóta se bánom
Most a féktárcsa üt,a crom szárak rozsrozsdapettyesek,a féknyegek szintén körbe rozsdásak a dugók.Kapott egy alap karbantartást,folyadékcserék,szűrők,lengőkar,himbák átzsírzása,karbi takarítás,beállítás. és végig kínoztam direkt az egész szezonon.
Csak az a szemét benzinpumpa relé miatt kellett 2x futózni tavaszal,amúgy zokszó nélkül elmászkáltam vel.Most csattog elég rendesen a jobbos nyereg mert lökdösi a nyerget.
Namost a daytona első teleszkópok és a két nissin radiális nyereg már megvan.
Ha viszonylag könnyen belemegy akkor megoldom ha nem az se gond.De mindenképp költeni kell az elejére,hamár akkor a jobbra költök.
De mindent apránként végig fogom zongorázni a tél folyamán mi hogy olcsóbb és jobb.
Egyenlőre szeptemberben a street projectet viszem végig meg van egy huladék robogóm.