Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg azért az a 4mm amivel hirdetik az általában több ponton inkább 3 stb...
Mer' mindig cihopata módon hajtasz!
A használttal a baj azonkívül hogy nem olcsóbb csak úgy látszik hogy a felétől jóval gyorsabban kopik.
Majd tesztelek ha megkérnek rá. Amúgy csak gondolj bele. Egy ilyen Pilot Power abroncs az én súlyommal és a vehemens gáz kezelésemmel alaphangon 2 hátsó abroncs évente. De a 2. már nem biztos hogy elég a végén. Szóval nem kizárt hogy kell a 3. okés annak csak a felét eszem meg és jövőre fél abronccsal indulok. Szóval évente 2,5 abroncs csak hátul plusz egy első. Az hirtelen fejszámolással. akciók nélkül. 150 ~ 170.000 Ft. Mert nálam még egy új sport gumi sem fog még 10-et sőt szerintem még 6.000-et sem futni. Szerencsére idén meg már 12-14.000 Km-nél járok. Viszont nem is 150-170.000-et költöttem gumira. Csak a felét.
De mindenki úgy csinálja ahogy szeretné. Amúgy igen én is sokkal jobban örülnék ha új gumikon szaladna a szekér.
Coelho meg elmehet délre
az élet erre van egyrészt, tanulni kell, minden területen, a motorozásban nagyon!
Amúgy kibaszott barátságos tényleg. Csak az összsúly elég nagy. Ugye a malac alapól 250+ Kg. nyakig tankolva 270. Plusz még ott vagyok én a magam laza 120 kg-jával. Az már alulról karcolja a 4 mázsát. Nehezek vagyunk és igen én ki merem mondani bárki előtt. Kurva sokat kell még tanulnom. Ennyi. Kéne rajtam minusz jó pár kg. Meg menni kell. Szerpentinre külföldre pályanapra mindenhova. Csak így lehet fejlődni.
ezzel most már természetesen én is tisztában vagyok. Sőt korábban is tisztában voltam. csak meghökkentő a fajták közötti különbség. Ezen akadtam meg.
Na igen...
Az elsőn sokkal macereásabb mert fogni kell a két térkövet és pörgetni fútógéppel a kereket.
Amilyen utcai gumik nekem nem tetszettek azok neked sem, csak én már előtted tudtam, hogy a sportsmart egy szar . A hondával még csak barátkozok, és 90%-ban kétszeméllyel megyek. Így megfelel ez a gumi is.
ráhibáztál :)
Most már igazán felcsaphatnál a hegylakók brigádba gumitesztelőnek, mivel elmondásod alapján egy szezonban kb. 3-4-szer cserélgeted a használt gumikat - ez kb. olyan, mintha részletre vennél új gumit, + folyamatosan mások által levetett szarokon gurulsz De ha neked jó így, hát lelked rajta.
Már akkor is mondtam, nem Clam volt a hülye :D ő csak próbált egy görbetükröt mutatni aztán mégis a hülyék győztek :)
Nofene, utcai gumival is tudsz motorozni. Mi történt veled ?
Kosz, inkabb maradok a 2. :)
Múltkor pont ezt írtam.A sírba vitt az ember,de így elnézve az oldalt,nagy kár,hogy nincs itt
A Te xx-eddel (sor4) motorral minden könnyebb, nem kell figyej a motorfékre, egyenletesen szépen tól alapjáratról is.
A majré tulajdonkép nem jelent semmit :D már többször leírtam, havernak leért lábtartó térd minden én meg gyorsabb voltam nála fél centi majréval, na mindegy.
Olyannal is találkoztam akinek 190/55-120/70el elöl hátul nulla volt a majré mégis gyorsabb voltam nála. Szar technika, laposabb profil...
Na meg volt olyanis hogy én azt hittem itt a vége és a gyerek kikerült külsőn
a nőktől sok más is vicces...nem csak a szerelés...
ménem hívtad ki?
Pedig nagy a különbség. Vannak laposabb és hegyesebb profilú gumik. Nekem a cbr-en angel votl amikor megvettem. Nem akart annyira fordulni vele, mint most az m7rr-el. Bár elvileg nem egy kategória.
nem tom sztem nem képek, meg online felület alatt kell megnevezni vki szaktudását, kell némi személyes ismeret is, inkább ilyenkor jobb bölcs maradni, és hagyni a fenébe, vagy megismerni a másikat és utána vélekedni róla ( általánosságban értem)

ha az imitáláson ESETLEG rám célzol, ne tedd, mert sosem láttad személyesen, ne feltételezgess, nem imitálok semmiben, valamint hogy miért abban szerelek, ami arra is van okom, amit szakemberek kimondottan megértenek, és nem kötekednek vele, tök alap dolgokról beszélünk a témában egyébként, hogy miért abban, mellesleg mindneki abban motorozik meg szerel, stb , ami neki tetszik

alap , hogy van programozó, meg van fejlesztő, ezt sokan nem tudják , hálistennek a microsoftnál 10 év alatt volt lehetőségem megtanulni, ezért van egy általuk kiadott könyvben a nevem is, és azért íródik egy általam , a célozgatást és ismeretlenül sértegetést tartsd meg magadnak, én sem "bántottalak", úgy gondolom...
Nekem az első még akad. De amióta hátul az Angel Gt-ről Pilot Power 3-ra váltottam azóta nagyságrendekkel csökkent a majrém. Nem gondoltam korábban hogy ekkora a különbség két más stílusú abroncs között, ezen nagyon meglepődtem.
nincs olyan hogy 100% os orál, szóval tanulni kell folyamatosan