Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom, én baleset után vettem egy csomó friss kresz könyvet, ami ilyen egyéb dolgokra megy rá, kurva jó sztem, elvileg városban is mehetsz belső sávban nyugodtan, amennyiben szintén nem tartasz vissza mást , de ha azt elengeded , elvileg visszamehetsz , tudtommal ez is vmi "új", ahogy a nappal nem kell világítás is, könyveket szívesen köcslönadom, direkt szopatós dolgok vannak benne
Jah nem
Ott a segédmotoros szó. de a jogsit akkor sem írja. tehát azokra akkor SMK jogsi sem kell.
Itt a következő. Nap mint nap EU-s pályázatokat olvasok és írok.

"A három- vagy négykerekű segédmotoros kerékpárral személyt szállítani akkor szabad, ha a jármű vezetője a 17. életévét betöltötte."

Nekem ebből az jön le hogy az ilyen jármúvek vezetéséhez semmilyen jogosítvány nem szükséges csak el kell múlnia a vezetőnek 17 évesnek. Tehát egy Raptorral. ami emlékeim Sor4 és 700 ccm azzal egy 17-18 éves suhanc középiskolás gyerek minden nemű jogsi nélkül simán mehet reggel a barátnővel a hátsó ülésen suliba. Csak a lényeg legyen becsatolt sisakja.
Meg Japán legyen
Ez a baj veled és Levivel. ha jobb napjaimon értelmesen próbálok veletek beszélni, akkor is csak pár szóváltásig jutunk általában.
Én pont leszarom, hogy szerinted csak kacatjaim vannak, és hogy a Tiéd mennyire jó. Én jól érzem magam mindkét motoron, a CBR-en talán jobban.
Feltehetőleg még nagyon sok motoron jól érezném magam, és tudnék menni vele Lényeg, hogy csutkakormányos 1000-es legyen, mert a többire nagy ívben szarok és ez így is fog maradni
Oksa hogy pálya ilyen ott még jóindulattal el is menne. De pl a Hungária is három sávos. Ott sem lehetett akkor a belsőben menni? Vagy az M0-áson ami azért inkább gyorsforgalmi mint autópálya, akkor is ha tikett köteles. Ott helyenként még 4 de nem kizárt hogy 5 sáv van. Pl Diósdi és az Érdi lejáró között van ahol 5 sáv van.
MZ-k, verhovinák, Simsonok, Dnyeper-ek és Uralok korában még megérteném.No meg a Pannoniák sem épp vágta gépek. De azért a 90-es években már léteztek idehaza is a GSXR-ek és hasonlók az első XX-ek még a 90-es évek közepéről származnak. Azok azért már messze gyorsabbak voltak mint az átlagos kocsik.
én meg 2x voltam összesen autópályán motorral ebből 1x itthon azt hiszem örkénytől(vagy valahol a környéken) kecskemétig letakart rendszámmal matrica nélkül, nagyon jó volt mert a cagiva még 100al se bírt menni
Azért amikor 180+ os tempóban Velencétől az M0-ásig haladtam akkor a sebességtúllépésen felül még ezért is megvághatott volna a rendőr. Ez azért igen nagy blődség miközben a papák meg a Igniccel 135-el harcoltak a legbelsőben. Értem én hogy már lehet, de legalább 15-20 éve nagyobb egy átlagos motor teljesítménye mint egy átlagos autónak.
Mondjuk én harminc éve így megyek
Eszemben sem volt olyan hogy neked legyen egy jó motorod.Isten őrizzen.
Maradj a lomoknál.
Jól érted, eddig nem lehetett volna.
dehogynem ( tudtommal), amennyiben folyamatos előzést hajtasz végre (és nem tartod fel a gyorsabban menőket )
"A módosítás az általános európai gyakorlathoz kapcsolódóan pontosítja és kiegészíti a motorkerékpár és a segédmotoros kerékpár meghatározását, bevezeti a mopedautó és a quad fogalmát. Az új rendelet minden forgalmi sáv használatát lehetővé teszi a motorkerékpárok számára a három- vagy többsávos utakon."

Most olvasom Cica linkje alatt ezt.

Eddig pl Fehérvártól Pest felé az M7-esen nem mehettem volna be a legbelső sávba? Vagy én értek félre valamit.?
Utcán szerintem a legtöbb motorral lehet jóval gyorsabban menni, mint ami normális, csak valamelyikkel ez könnyebben kivitelezhető.
Ilyen 1000RR-t mindig is akartam, de 4éve nem volt rá keret. Meg persze V2-t is akartam, arra meg tellett S3-at meg sosem akartam főleg nem bugyigyártótól
Cápa nagy ember, neki biztos kell is a motortuning, főleg hogy húzza neki, mint állat, meg valószínűleg pont leszarja ha keresztbe megy alatta a motor
Azért a szar futómű eléggé relatív.
Cápának mondtam hogy ne a motort tunigolja hanem a futóművet, azt mondta hülye vagyok semmit sem ér a futómű. Na itt van nálad is a különbség. Szar futóművel tehetsz fel akármilyen jó gumit... 3-at tekerek rossz irányba és már kezelhetetlen a motor, minden kogyorsításon csúszik a hátulja.
Sajnos mindenki elfelejti hogy nekem eddig mindhárom elrendezés megvolt sokáig.
A legjobb ebből az S3.
Ténylegesen ötvözi mindkettőt.
Mondjuk a vén lomra mindenképp kell egy áttételmódosítás mert elég halovány............meg egy másik blokk,futómű,idomok.
Szóval ez a 2. szoóálarc lessz.
De lesz egy fincsi utcai motorkám szóval az álarcot vidáman rakom fel.
Na a melegedéssel vannak bajaim nekem is, a város kerülendő. A TL sokkal kevesebb hőt termelt.
Valóban sterilebb a CBR, viszont húzni kell neki telin és akkor nincsen baj, főleg +3 as hátsó fogaskerékkel
Mindkettő élvezetes, csak máshogy.
Ez igaz,viszont az angol 3-as nem steril,és alul van a kipufogó így zacsisütés megoldva.
Ellenben a traktor szépen szánt, és nem steril, no és kevésbé süti a zacsit.
Ezért kell a normális motor nem traktor.