Mintha sodródna le az ívről. Michelin sportgumi, mindegyik csinálja, de mindjárt le leszel hülyézve hiszen a banditosok hóban jégen esőben lapon tudnak vele fordulni...
Nem igazán van olyan, hogy egy gumi tapad is, meg tartós is. Kompromisszumos megoldásként, ha nagy az összsúly, kipróbálnám a Michelin Pilot Road 4-ből a "GT" verziót.
Ezek új gumik. Használtat én sem rakok fel csak olyat amit én raktam fel újan de túra vagy valami miatt lecseréltem vagy mert slick :D
A gumizógép nekem már bőven visszahozta az árát, 4szett gumit cseréltem idén, az ember könnyen kitanulja hogy is kell cserélni és ha türelmes vagy össze tudod forgatni úgy hogy alig kell rá súly.
Valamelyest én is érzem hogy van egy kis pudingos érzés a hátsó kerék felől tempósabb kanyarban. De nem csúszásnak nevezném hanem olyan ragadva kúszás- mászásnak. De nem para a jelenség. Érződik hogy fog rendesen.
2000 pénz egy abroncs csere. De látjátok én is megvilágosodtam főleg ha ilyen abroncsokban kívánok a jövőben gondolkodni. Mert nagy a különbség. Angel GT-ből egy készlet 84.000 most aktuálisan míg Power 2ct-ből 59.990 Azért ez szűk 1,5-szeres különbség.
Levi én használtból idén már a 4. hátsót eszem. Eddig megettem egy tavalyról megmaradt Angel ST-t aztán mire lefutott az első is még egy Anger GT-t aztán váltottam előre hátra Power 2CT és most van fent hátul egy újabb Power 2CT. Hátsók átlagosan 15E körül jönnek. De igazat kell adjak a többségnek. Ha ilyen áron mennek ezek az abroncsok akkor ha kihord két GT egy újat még megérheti. De Power 2CT-ből két használt árából kijön egy új. Akkor már tényleg inkább újon kéne guruljak.
Mindegy tanulópénznek jó volt. Végül is nem buktam rajta forintálisan. Csak időt basztam el vele.
50alatt már szokott lenni képesmotoron párban!! 2-3éves gumi, azzal jobban jársz pláne ha lekopik egy szezon alatt. Nekem most ha jól emlékszem 11-es m3 meg 12es s20 van fent a metzeler hátul csúszkál a gyengébb aszfalton de ezen kívül semmi hiba, 35000volt talán a pár...
Ilyen szar gumit... pedig istenitik, fékezem be a kanyarba, frankó, kezdem húzni a gázt és akkorát lép az eleje hogy fel kell egyenesítsem a motort majd ősszel meg tavasszal jó lesz amikor csak bóklászás van.
Mondjuk most hogy pörgetem az R17 katalógusát szinte biztos vagyok benne hogy idén karácsonyra meglepem magam egy Power 2CT-vel. ezeddig az Angyalkák és társai mind 50E Ft körl alakultak de most (mert eddig csak túrásabb abroncsokat nézegettem a katalógusban) hogy stílust váltottam csak most szembesülök vele hogy most akcióban 40E alatt már hozzávágnak az emberhez egy ilyen abroncsot. Ezek után sok minden átértékelődik az emberben.
Az a poen, hogy egyszer elmentunk Bukre wellnessezni motorral egy hetvegere. Itthon meg kopasjelzonel se volt hatul a GTS Metzeler gumija. Nem tudom mi volt neki pontosan, letezik Z8? Szoval kb 1000 kmt mentunk es egyszer csak arra lettem figyelmes , hogy valami feher latszik kozepen menet kozben... Vaszonra kopott a gumi pikk pakk........ A GTS is kb 280-300 kg, plusz a Zuram 90... Na mindegy, meglepo volt.
5 fölött egy sport sincs inkább 4,9.
A leghusosabb a pr2 volt az 7 mm.
Külföldi aszfalton az bírt nálam 12-13-at.
A rosso2 amit szerettem 8000 et.
Most a power már 6-7000 körül jár és lassan kuka.
Viszont nem jarom vaszonig.
A gumizógép nekem már bőven visszahozta az árát, 4szett gumit cseréltem idén, az ember könnyen kitanulja hogy is kell cserélni és ha türelmes vagy össze tudod forgatni úgy hogy alig kell rá súly.
Egy gumis és bassza szét a felniket,csak én.
Tehát NEM olcsóbb.
A hímsoviniszta életmód egyik alap pillére
Mindegy tanulópénznek jó volt. Végül is nem buktam rajta forintálisan. Csak időt basztam el vele.
Pl most is :
https://www.r17.hu/termek/852/...
Csináltam én is a használtazást.
Se olcsóbb nem lett se jobb.Csak nem egyszerre kellett kiadni a pénzt.
A leghusosabb a pr2 volt az 7 mm.
Külföldi aszfalton az bírt nálam 12-13-at.
A rosso2 amit szerettem 8000 et.
Most a power már 6-7000 körül jár és lassan kuka.
Viszont nem jarom vaszonig.