Több emberkét ismerek akik elég sok motoros ismerettel váltottak NAGY BMW-re.Elmondásuk alapján soha nem a sznobság volt a fő kritérium hanem az ahogy mennek ezek a gépek.
Egyikük sem úgy ment be hogy melyik a legdrágább hanem kipróbálta.
Ezt általában azok állítják akik soha nem mentek ilyennel.
Azonkívül amekkora mennyiség előfordul belőlük mindenhol a nagy számok törvénye alapján jó,nem a magyarországon szent "megbízhatóság" miatt.Hanem amiatt mert jó menni velük.
A piac egy jó szabályzó dolog.Ha nem lenne jó menni vele nem lehetne folyót rekeszteni belőlük.
Az isten áldjon meg ne kelljen már mindent szó szerint elmagyarázni!
NAGY BMW-ről szól a történet!
Az általad említett motorok csak fel vannak cimkézve!
Mindamellett ha újra elolvasod a hsz-em látni fogod,hogy nem írtam olyat,hogy minden BMW-s
volt neki már vagy 3
egyiket megtörte vett egy másikat, utána meg egy újat vagy újabbat
szóval nem lehet olyan szar ha a 3.-at koptatja
a 650es kevés volt neki, nem ment elég gyorsan
a murvás hegyi utakon ahol mi 70-80as tempókat mentünk ő sose ment 100alatt, sose értük utol akármilen motorokkal voltunk
ismerek egy f800gs meg egy f650dakaros emberkét, igazándiból egyik se pöcshosszabbítós
az f800gs tulaj lassan 70 éve annak szerintem nem is kell nagyon nyújtogatni a répát
de a kicsi gs se olyan jellemű......
aztán lehet csak az 1200es növeli a farkat
Béni egy 125-össel lement a térképről. Oké én nagy liter felettivel járok de mikor belegondolok hogy egy 400-500-as motorból 60-70 lovat csalogatnak elő akkor azért átszalad a gondolat a fejemen hogy a 3-ad akkor blokk csak fele olyan erős. Tehát Köbcentinként a kis gép erősebb a nagynál. Szóval akkor mi is a technika ? Majdnem 1200 ccm-ből 140 ló vagy 400 ccm-ből 60-65 ? Szerintem az utóbbi
Krk szigeten találkoztam egy holland párral. Robogóval jöttek Rotterdam mellől. Lejöttek egy bankkártyával és utána eladták a robeszokat a szigeten, majd stoppal/busszal Zágráb és repülő.
A korl. alatt is van élet:D
Jó persze, én is láttam mást, de anno a Grossglockneren elkezdték csodálni a GS500-ast és a Divi600-asunk. Kérdjük, hogy mit néznek annyira?
- Hogy ilyen kicsi meg régi motorral feljöttetek!
Pedig azért az 500-ast nem tartom kicsi motornak, mert ezzel is ki lehet menni a világból... Szerintem.
A BMW tetszik,nem tetszik egy státuszszimbólum!
Nyilván sok motoros azért veszi mert szereti a márkát,mert prémium túramotort akar,stb.
De van egy nem jelentéktelen réteg akinek ez bizony csak és kizárólag pöcshosszabbító!
Ezek jellemzően azt sem tudják ,hogy min ülnek
Fingja sincs,hogy hány szelepes,milyen vezérlésű,stb.(tapasztalat).
Ezek megkérdezték,hogy melyik a legdrágább motor oszt kicsengették!
De úgy gondolom,hogy ez inkább kelet európára jellemző,a lajtán túl azért nem számít akkora dolognak egy 1200 GS
Amúgy meg az osztrák alpokban én meglepően sok koros,szép állapotú,német,osztrák,olasz rendszámú bringát láttam!
mint mondtam van pár kivétel, bár a tapintása akkor se teljesem olyan mint a 20asé
én maradok inkább a 18-20 éves korosztály mellett, itt még véletlen se fordulhat elő hogy dugni kell, azért egy 45ös csak előbb megállna
Rendszeresen fut, elvileg hobbi szinten, gyakorlatilag a Balcsit egymaga körbefutotta rövid idő alatt. Minden hétvégén megy valahova, akár külföldre is. Láttam már bikiniben. Pattant a csaj! Szeretnék így kinézni, de nekem fiatalon és gyerek nélkül se menne, túl lusta szar vagyok hozzá .
Egyikük sem úgy ment be hogy melyik a legdrágább hanem kipróbálta.
Ezt általában azok állítják akik soha nem mentek ilyennel.
Azonkívül amekkora mennyiség előfordul belőlük mindenhol a nagy számok törvénye alapján jó,nem a magyarországon szent "megbízhatóság" miatt.Hanem amiatt mert jó menni velük.
A piac egy jó szabályzó dolog.Ha nem lenne jó menni vele nem lehetne folyót rekeszteni belőlük.