az 530d a béjemvé egyetlen legendája mint köztudott(kezeit széttáró) Fos lomha sárnehéz autó de kimegy a világból(kezeit széttáró) Még az ilyen szar márkáknak mint a bmw is van egyetlen modelje amire azt lehet mondani, hogy ért valamit.(kezeit széttáró) De ez már a múlt mostaniról ilyet nem nagyon lehet feltételezni se. A fauvénak a golf négy vagy ódi 3-sba rakott 110 lovas 1,9-es dízelje is egy ilyen elnyűhetetlen darab ráadásul agyig tuningolható és bírja(kezeit széttáró) De szintén a múlt. Az sem tud már 2015 után felmutatni ilyet bár nem is szádndék az örök életnek gyártani mert az zsákutca(kezeit széttáró)
tik-tak ott a pasztának is(fetrengős) Az a szerencséd, hogy ezeket a boss rendszereket szaré-húgyé javítják (gondolkodós) a 4 injektor meg a nagynyom szivattyú egy 500-as alkatrésszel munkadijal azt megint elketyeg egy 200-ast(kezeit széttáró) persze ha nem piezósat raknak bele vissza(gondolkodós)
nekem összesen 2 olyan autóm volt ami nem tudta volna az 1 milliót hiba nélkül az egyik 1 wartburg a másik 1 passzát(fetrengős) Az összes többi autóm röhögve bírta volna az 1 milliót(kezeit széttáró) Volt olyan amit 550 ezerrel vettem meg 😅 Persze ezek az autók mind 1-1-ig tojota hajeszok voltak(fetrengős)
"Nem a tengelyen van a hangsúly,hanem hogy 760ezernél ott tart hogy azt cserélni kell,abban a "szar pd-be"pipi dákója sosem fog addig eljutni,bmw 200nál önmegsemmisít."
A magyart nem emlitette.
Ja hogy ezen akadtál fent?Hát....az a hülye aki ezt komolyan veszi nem pedig viccnek.
"Nem a tengelyen van a hangsúly,hanem hogy 760ezernél ott tart hogy azt cserélni kell,abban a "szar pd-be"pipi dákója sosem fog addig eljutni,bmw 200nál önmegsemmisít."
A masodik talalat a kereson.