Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt mondta, én meg meghallgattam. Más kérdés, hogy inkább rámpára állok és alámászom, kefe, korant, kence, ahol tudok, ott meg befújok motip wax-szot. Csak többet ér a semminél, még ha nem is szakszerű mutatvány csápos emelőn elvégezve.
Nem is volt ez kérdés.
Normál esetben ez így van,a lyuk fúrást leszámítva,az egy baromság.vannak rajta lyukak ledugózva.Sajnos az alvázvédelem a leginkább az a terület ahol át lehet verni az embert.Több rétegben kezelik......Ezeket a dumákat.
tojotánál tojota bort, dácsiánál formont bort kaptunk.-szerintem a tojotásat már megittam vagy szódával vagy kólával mert én egyébként nem nagyon szeretem a piros bort valamivel hígítanom kell 😅 Kolbászt meg decemberbe csináltam 40 kg hűsból én most pont nem örültem volna a 80 szál kolbász mellé még kettőnek 😅
úgy értelmeztem, hogy a 2 autó 400 ezer(gondolkodós) Mondjuk mind1 is egy fordon ez nem segít 😅
kíváncsian várom a 20 ezres első szervizes számládat 😅 Nagyon hülyének néztél amikor írtam, hogy nekem 110 volt(fetrengős) Ehhez képest úgy kezded, hogy az első útja egy 200 ezres kiadás 😅 Szeretnék sok jót kívánni az új autóhoz(meghajlós) De sajnos egy fordhoz nem lehet(fetrengős) ahhoz legfeljebb szerencsét tudok kívánni de az meg nem lesz 😂
A formontnál mi is valami palaxkost kaptunk, de szerintem az is valami kannás lehet igan nem bontottuk fel. A kolbásznak jobban örültem volna. 😆
szerintem gyárilag egyik sincs kezelve(gondolkodós)
2 kolbásszal lekenyereztek 😅 A ford egy legendásan szar autó de te semmiből sem tanulsz(fetrengős) mi az új autókhoz legalább bort kaptunk, úgy látszik a ford csak ilyen zsírpapírba csomagolt hitvány kolbászt képes kiizadni magából, hogy elvigyék a lomot a portáról 😅
dácsiában már van 😅
Az a "duma" - mondjuk nyilván nem tudom, hogy Kawának mit mondtak, de amikor én érdeklődtem ilyesmi iránt, akkor ez volt a szöveg - hogy a kocsit több helyen megbontják (kerék ki, műanyag dobbetét ki, minden, ami útban van le- és kiszed stb.), több helyen meg is fúrják a kasztnit, hogy az üregekbe be tudják tolni a szajrét, majd fújás után visszadugózzák. Az alját meg több rétegben kezelik és annak 24 órát minimum szilárdulnia kell. Nekem ~150-180 ezret mondtak a Fityóra (látatlanban) tavaly novemberben, konkrétan 120-140 plusz ÁFA. De ott ugye alapos mosás meg a felületi rozsda vakargatása is faktor.

Kisteherre, furgonra akkor volt 200-250 plusz áfa a mutatvány, legalábbis ilyesmi rémlik.
Ezért is nagyon durva ez a 400ezer,az egészet kifújkálni nem több egy óránál,szét össze szerelés,ott sincsenek berohadt csavarok gányálások stb,az egész munka nincs több 8óránál,elmegy rá egy üregvédő meg 3 alvázvédő,egy kis rag.szalag higító,mondjuk 25ezer anyagköltség.Nem rossz órabér.
Elhiszem, ráadásul ugy hogy ezzel az autoval nem.kell bajlodni. Se mosni se rozsdakezdeményeket kezelni, stb. Csak belefujja és.kész. Szoval ugy látom.ez könnyü pénz lesz nekik, legfeljebb probálok alkudozni a fentiekre hivatkozva. Ráadásul pár napig ott marad az auto, de azt meg tudom oldani
Azért lesznek itt is bőven anomáliák.
Ez a "Dinitrol technologia" nem más mint egy jó marketing duma.Nem rossz anyag a Dinitrol ,de ez is csak annyira látja el a feladatát mint más normális anyag.Szóval gáz ezzel eladni a munkát,persze egy laikus lehet hogy elhiszi hogy ez többet ad......,lehet profilt kell váltanom és át kell térnem erre. ..
Papirmentesen olcsobb lenne de nem.biztos hogy jobban járok vele,majd személyesen kitudom a számokat.
Nem tudok erre mit mondani. Párat felhivtam nagyjábol ezen az áron mozognak minimális eltéréssel. Asszem tiz év gari idönként visszavinni ellenörzésre akkor ingyen javitanak rá ha kell. Dinitrol technologia meg egyéb varázsszöveg
Az kemény.Én a negyedét óvatosan mondanám rá,a felét meg már akkor ha pofátlan akarok lenni.Főleg egy új autónál.
Olyannyira hogy gyárilag nem.elérhetö az üreg és alvázvédelem
Négy kilo környéke ha komplett megy mindkettö
Ilyen nincs az aszmában. 🤔
https://hvg.hu/cegauto/20180418_ecall_automatasegelyhivo_eu_autok
Mennyibe fog kerülni?
Nemerdekli a lőteri kutyat sem a korroziovedelem.
Azt csak én tartom nevetségesnek, hogy 2023-ban egy szalonból ehozott új autót egyből alvázvédelemre kell vinni, mint '82-ben egy Dácsiát? 🤣
Ez a távoli lekérdezés a legtöbb BMW-ben kb. 10 éve benne van - és benne lesz lassan minden autóban, mert a segélyhívót kötelezővé akarják tenni (ha meg eddig nem történt meg...)