Ebben is van valami az biztos, a kis motor csak addig eszik kevesebbet amíg lassú a tempó, pl. a kamionok újabban 35t súllyal elmászkálnak 22-24l-el +1-2l adblue ami ugya ha a súly/fogyasztás arányt nézzük elég jó igaz max. 90 a tempó. 🙂
Hááááát pedig de, épp elégszer kell megalázkodni a pénzért az életben, hogy amikor én fizetek akkor elvárjam az udvarias vagy legalább semleges kiszolgálást. 😔
amikor megjelent a spark egyik ismerős vett a nejének, anyit evett mint neki a toloedó, pedig a nej nem nagyon vallatta a toledo meg sosem ment a keresz utasításai szerint
kis kocsi meg amúgy se játszik, nem kényelmes
már az astrában is eléggé kínos lecsavarni 4-500km távot, ilyenkor én másnap alig tudtam menni úgy bedurrant a lábam, és az astra bár minimalista nem a legkisebb kocsi, az utolsó kattanás előtt pöcökben van az ülés, ha full hátul van nem tudom benyomni a kuplungot rendesen
a hibrid nagyon tuti a 200+km távokon, kb annyi értelme van mint a katolikos papnak a pöcs
😁
villanyon is ment az agyalás kb 3 percig mert 5 milla alatt csak 5-7 pálcás leaf van 80km hatótávval, avval meg tényleg kín leveretni már egy kiskőrös győr távot is
Én tudok mondani. Prius3 😁 1.8 szívó, attkinson motor eCVT-vel hatékony mint egy dízel, de annak nyűgjei nélkül.
A kaszni áramvonalas, ezért a tempón is jól fogyaszt.
De persze hibrid az róóósz.
Mellesleg 3millióért pont tudok egy 10 éves eladót 😆
úgy kell nézni hogy van kocsi ami fasza csak 8 litert eszik alapból(nyugger mód 80-90 mellett 7.5), ez pályán tuti lenne 10 is, de még sosem mentünk vele pályán
szóval ha nyerek 1 litert akkor értelmetlen megvenni hiszen abból a 3,5 millából elmegyek közel 80 ezret ami jó pár év
3 liter spórolásnál már bejönne a kocsi ára 5-6 év alatt
honda van a szomszédban a 160 lovas 1.6 vétek 😂 igaz 20+ éves de leveri gyorsulásban bármelyik gyári 1.6ost ami azóta lekerült a gyártósorról, múlt évben lett megdugózva futómű ismét feszes, szóval van neki még 20 éve
Mióta nagyon messze elszármazott a nagyobbik fiam és sűrűbben szeretném látni, én is hasonló szempontok alapján gondolkodtam utazó autón, ami dízel, de végül nem az, hanem az 1,8 i-Vtec lett a befutó. 140 lóval nem nagyon tudsz másik ilyen takarékos benzinest mondani. Amikor hazahoztam engem is meglepett, igaz csak rövidet mentem pályán de ott kifujtam kicsit az orrát. Az eco múszer megtanít takarékosan vezetni, nem is gondoltam milyen jó dolog. Azóta már ezt az 5,7-et feltornáztam egy kicsit, mert rövidebb utakon is használtam, de szerintem normális pályatempóval tempomattal 7 alatt megáll. Ez a 8.generáció de a 9 be is ugyanez a motor van, csak az egy kicsit nehezebb, de ha szerencséd van szűkön belefér a 3,5 misibe. A 8.generációból viszont annyiért nagyon jót kapsz! Persze én elfogultan hondabuzi vagyok, ezt is vedd figyelembe.
hát nem tudom(gondolkodós) a kis motor pörög ezért ha basztatva van inkább többet kér, mint ugyan annál a tempónál egy nagyobb hosszabb löketes nyugodt motor amelyik 140-nél 2200 as fordulaton elduruzsol(kezeit széttáró)
140-el az enyém 8-8,5-ö,t most néztem múltkor 90-nél 6,5-öt kért be(kezeit széttáró)
Szerintem autópálya tempó 140-nél nem sok autó van amelyik elketyeg 5 lityóból(ujjával nemet mutató)
Nem ismerem a fóccvágent, de pumpe dűze már vagy 10 éve nincs... átálltak a CR-re ők is. Skodriból 3,5-ért lehet venni korszerübb dízelt, bár most eléggé fent vannak az árak,
nagyon modern nem kell mert nem én vezetem aztán ha baja van azt csak akkor veszi édzre ha megáll az út szélén, és ez kinél újabb a kocsi annál drágább dolog
plusz a rászánt 3,5 milla keret nem elég egy modern autóra
túl szart meg nem akat venni mert minden munkatársa 10+ millás kocsikkal jár szóval nem akar egy malacorrú passáttal megjelenni, még akkor sem ha gazdadáhilag az érné meg legjobban
ezért a jetta( 6?) ami egy nem rossz kinézet árban is elfér csak fingom nincs milyen az a kocsi
Az Isztrián sok benelux-ot látok mostanában, de igazából ők se tudnak máshova menni... spanyolba esetleg, ott sok az angol.
Az is lehet különben, hogy a kényes nyugati népeknek az ucsó 10 évben érte el horvát azt a szintet, ami megfelel nekik. Azelőtt balkán volt...
Azzal bunkók, aki bunkó, és T. Honfitársaink közt olyat lehet találni bőséggel ☹️ Tudod, hányszor láttam kint rajtuk a "nekem minden jár, megfizettem" mentalitást?
Mas kerdes, hogy egyesek tenyleg kis tulzassal elvarjak, hogy epp csak le ne szopjak a penzeert.
kis kocsi meg amúgy se játszik, nem kényelmes
már az astrában is eléggé kínos lecsavarni 4-500km távot, ilyenkor én másnap alig tudtam menni úgy bedurrant a lábam, és az astra bár minimalista nem a legkisebb kocsi, az utolsó kattanás előtt pöcökben van az ülés, ha full hátul van nem tudom benyomni a kuplungot rendesen
😁
villanyon is ment az agyalás kb 3 percig mert 5 milla alatt csak 5-7 pálcás leaf van 80km hatótávval, avval meg tényleg kín leveretni már egy kiskőrös győr távot is
A kaszni áramvonalas, ezért a tempón is jól fogyaszt.
De persze hibrid az róóósz.
Mellesleg 3millióért pont tudok egy 10 éves eladót 😆
szóval ha nyerek 1 litert akkor értelmetlen megvenni hiszen abból a 3,5 millából elmegyek közel 80 ezret ami jó pár év
3 liter spórolásnál már bejönne a kocsi ára 5-6 év alatt
honda van a szomszédban a 160 lovas 1.6 vétek 😂 igaz 20+ éves de leveri gyorsulásban bármelyik gyári 1.6ost ami azóta lekerült a gyártósorról, múlt évben lett megdugózva futómű ismét feszes, szóval van neki még 20 éve
Szerintem autópálya tempó 140-nél nem sok autó van amelyik elketyeg 5 lityóból(ujjával nemet mutató)
levi szerint a pdtdi elpusztíthatatlan, én ebben nem hiszek de lehet így van
plusz a rászánt 3,5 milla keret nem elég egy modern autóra
túl szart meg nem akat venni mert minden munkatársa 10+ millás kocsikkal jár szóval nem akar egy malacorrú passáttal megjelenni, még akkor sem ha gazdadáhilag az érné meg legjobban
ezért a jetta( 6?) ami egy nem rossz kinézet árban is elfér csak fingom nincs milyen az a kocsi
Az is lehet különben, hogy a kényes nyugati népeknek az ucsó 10 évben érte el horvát azt a szintet, ami megfelel nekik. Azelőtt balkán volt...