ez a cb laci egy beépített emberke lehet én sem tudok neki válaszolni elekkel jó megértenék egymást járműpuceválás közben, egy 25 éves autónak mi a fenének kell ilyen patikául kinézni? 😂
Vetelar baszki,minimum 4x dragabban vetted mint en az astrat.Ezert terelsz bullshit vezerles meg olajcserekkel.
De a vezerlesem is olcsobb volt mint a PD vezerlese,sokkal.Nem beszelve arrol hogy hiaba fogyaszt kevesebbet a dizel sokjal dragabb a kuton.
mióta? Nemrég vettem a 2 ahs 7 körül van a 4 ahs 14 körül akcióba meg kb. feléért csak akksira ritkán van akció(kezeit széttáró) Ellenben a makitához egy 4 ahs pont egy 20-as jelenleg a milwókit most nem tudom de mitől lenne olcsóbb (gondolkodós)
módosítanék
adott egy típus hiba amit ha időben megcsinálsz akkor max 20 ezer forint
én még mindig inkább megkérdeztem volna pár opel szakit hogy ha ki van fúrva akkor mi a helyzet aztán gyűrűt se kellett volna venni csak a tömítéseket
a pd tulajok meg csak addig májerkodnak ám amíg jó a pd, ha ki kell cserélni a 4 pd elemet ami nagyjából gazdasági totálkár akkor mélyen hallgatnak, egy sem fogja beismerni mekkorát szopott az isteni pdtdi-vel 😂
hozzátenném hogy megfelelő használat esetén bőven 400 felett elmennek ezek a gépek
szerintem már nálunk is rendes gázolaj van, 10+ éve más volt az itteni gázolaj szabvány mint a németeknél emiatt volt némi gond ezekkel a pdtdi vackokkal
Neztem az M12 es akkut,2,0 Ah kb 20e kornyeketol indul,az M18 meg 30e.
A hulladek parkside olyan 10e korul kezdodik az x20v 4Ah is kb 15e.
Az insignia meg baromi nehez,ezert sokat fogyaszt.
Dizelt nem tudnak jot gyartani,talan a fiat eredetu 1,9 jtd-k a legjobbak.
ez még a hülyéknek is megéri(fejét fogó) a bosch kb. ugyanaz az "alsó polcos" kategória lett mint a narancs bleki. Mondjuk az obiban egy helyen is árulják őket(kezeit széttáró) Annyi, hogy a bosch-ra a neve miatt még ráírnak egy vastagabb árcédulát de made in kína mind a két termék(kezeit szétáró) Van bosch-ból vagy 3 szerszámom blekiből is van kb. 3 nincs különösebb bajuk elég sokat használtam őket egy időben de az akksis parkik leváltottak kb. mindent(kezeit széttáró) Szóval nem mondom,hogy rossz a bosch de aki 46 ezret fizet a minibehajtóért az vagy fanatikus vagy hülye(kezeit széttáró) Ugyan ezt a kis szart nézegettem akkor mikor 13 ezer ft- volt na ez nem most volt már(óranézegetős) aztán inkább a bleki mellett döntöttem 3-ad áráért (fetrengős)
párkszájdból 50 alatt megúszod ezt a szettet annyi a különbség, hogy a parki kicsivel többet tud a makitánál kb. mindenben 😅
Nem én mondom, hanem a jutubon feltett egymás mellett végrehajtott hasonlító tesztek(fetrengős) Majd jön levi a makita fan azt elmondja, hogy ezek a tesztek a történelem meghamisítása(fetrengős)
Ti tényleg mindenen tudtok balhézni?
Adott egy típushiba, amivel sokan küzdenek, de van rá megoldás ami kb 100ezer Ft. Az Astra G olcsó autó és viszonylag egyszerű, ha van egy kis műszaki érzéked akkor csak az alkatrész árával kell számolnod. Az enyémért még 5kilót se kaptam volna, pedig feltünően szép autó és ki van javítva a típushibája is, vagyis a használati értéke jóval magasabb mint amit a használtpiac áraz be. Ha most nem jön össze egy régebbi vágyam, szerintem még sok évig probléma nélkül használtam volna, illetve használjuk is mert a fiam kapta meg aki építkezik, lót fut, ebben a szerencsétlen küzdős világban. Nem gondolnám hogy jobb választás lett volna neki egy olyan autó amiben benne van már a föld-hold távolság.
Teljesen értelmetlen kérdés.Nem egyszerre lett véve nem is azonos kategória,itt egy a lényeg a motor és a futott km.Én alapból nem vennék olyan autót aminek ilyen tipushibái vannak,insigniába majdnem beleugrottam,aztán körbekérdezősködtem.
Ezzel óvatosan, mert bármikor előfordulhat, hogy a háromszor annyit kell ráköltened, mint amibe most nekem az Opel került. Ha háromévente új autót viszel haza akkor nem szóltam.
De a vezerlesem is olcsobb volt mint a PD vezerlese,sokkal.Nem beszelve arrol hogy hiaba fogyaszt kevesebbet a dizel sokjal dragabb a kuton.
adott egy típus hiba amit ha időben megcsinálsz akkor max 20 ezer forint
én még mindig inkább megkérdeztem volna pár opel szakit hogy ha ki van fúrva akkor mi a helyzet aztán gyűrűt se kellett volna venni csak a tömítéseket
a pd tulajok meg csak addig májerkodnak ám amíg jó a pd, ha ki kell cserélni a 4 pd elemet ami nagyjából gazdasági totálkár akkor mélyen hallgatnak, egy sem fogja beismerni mekkorát szopott az isteni pdtdi-vel 😂
hozzátenném hogy megfelelő használat esetén bőven 400 felett elmennek ezek a gépek
szerintem már nálunk is rendes gázolaj van, 10+ éve más volt az itteni gázolaj szabvány mint a németeknél emiatt volt némi gond ezekkel a pdtdi vackokkal
A hulladek parkside olyan 10e korul kezdodik az x20v 4Ah is kb 15e.
Az insignia meg baromi nehez,ezert sokat fogyaszt.
Dizelt nem tudnak jot gyartani,talan a fiat eredetu 1,9 jtd-k a legjobbak.
Nem én mondom, hanem a jutubon feltett egymás mellett végrehajtott hasonlító tesztek(fetrengős) Majd jön levi a makita fan azt elmondja, hogy ezek a tesztek a történelem meghamisítása(fetrengős)
Adott egy típushiba, amivel sokan küzdenek, de van rá megoldás ami kb 100ezer Ft. Az Astra G olcsó autó és viszonylag egyszerű, ha van egy kis műszaki érzéked akkor csak az alkatrész árával kell számolnod. Az enyémért még 5kilót se kaptam volna, pedig feltünően szép autó és ki van javítva a típushibája is, vagyis a használati értéke jóval magasabb mint amit a használtpiac áraz be. Ha most nem jön össze egy régebbi vágyam, szerintem még sok évig probléma nélkül használtam volna, illetve használjuk is mert a fiam kapta meg aki építkezik, lót fut, ebben a szerencsétlen küzdős világban. Nem gondolnám hogy jobb választás lett volna neki egy olyan autó amiben benne van már a föld-hold távolság.
Az arkulonbozetbe az olajcsere ara is bennevan.Meg ugy is nagyon sokkal tobbe van neked a PD mint nekem az astra.
Mivel gyanitom erosen tobbe van neked a PD mint az asztmam komplett.Meg ugy is hogy kiveszem a blokkot es kicserelem a gyuruket.