Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Német mindenhol sok volt, de más nációk nem ma meg tele lettek franciákkal, skandinávokkal és másokkal akiknek 11 előtt eszükb sem jutott az adria közelébe sem menni.
Pályán nem azért mész, hogy 100-al botorkálj, mert akkor pl. egy Adria 700 km 10-11 óra.
Dalmácia és lejjebb és ha nem akarod észrevenni a lesajnáló viselkedést mikor kiderül, hogy magyar vagy akkor az csak egy állandó tanult elfojtás lehet annak kompenzálására, hogy gyakorlatilag neked ez mindennapos akárhol is vagy így ez természetes míg másnak nem. 😁 Amúgy ez az összes környező országra is igaz a legjobban a szlovákoknál venni ezt észre mivel oda nagyon sokat jártunk és ahogy felcsöveltek úgy lettek lesajnálóak és simán lehet, hogy csak azt kapjuk vissza amit előtte adtunk, a fene tudja.
A benzines BMW-m kevesebbet eszik pályán végig tolva Adriáig 140-150 közt, mint a dízelem.... beéri 6 alatt, ha nincs torlódás meg baxkódás, de 6,5 felett még sose volt.
A modern dízelek meg még ez alatt esznek, de te olyat nem akarsz venni.
Német mindig is sok volt az a Adrián - mégis hova mentek volna, Rostockba? 😄 Leginkább az Isztrián, ami érdekesebb, hogy az olaszokmegfogyatkoztak, mióta Bibione árszint van Rovinj-ban.
Én nem tudom, ti hova jártok, velünk nem szoktak bunkók lenni, pedig voltam az Adrián párszor.
Amúgy bármelyik eszik 5l-t pályán csak nem szabad 100-nál gyorsabban menni, ott nekem is annyit eszik csak ahogy gyorsulok úgy hatványozottan emelkedik a légellenállás miatt viszont az alacsonyabb autók simán ehetnek 130-nál 5-öt. ezekkel a kis motorokkal.
Ezek mind 5 körül esznek 130-nál az én batárom eszik 6.5-et 130-nál az 1.6hdi-vel, de sokkal nagyobb mint a c-elise, de nekem volt egy renault scenic 2-m 1.5dci-vel és az sem sokkal kisebb mint most a c4 picasso és majd 1l-el kevesebbet evett csak hát elkezdte zabálni az olajat és inkább eladtam mint megcsináltassam pedig szerettük a kényelmét ahogy most a c4-ét is. Amúgy a sima c4-ek is jók és felszereltebbek a c-elise-khez képest.
Vegye blődi fele passatot.
A Skoda Superb-rol hallottam ilyeneket, de nem ismerem az 1.9 PDTDi megiteleset.
Sajnos az en benzinesem is csak kb. 120-as tempoig tud ilyen keveset enni, 140 korul a CVT attetele se eleg hosszu mar es bekapja a hatot siman.
mindenképp dízel kell
ritkán lenne használva de akkor messzire, sok esetben pályán, erre a benzin nem jó mert pályán a toyota szilűken fér bele a 10 literbe tempomat 140 sebességnél
és pont a hosszútáv miatt kellene egy kicsit nagyobb méretű kocsi a 190 centis drivernek
az a fura mindenki vetít hogy neki 5 litert eszik a dízel a pályán de amikor ilyet akarok venni senki sem tud egy típust se 😆
Sok rá a panasz olvass utána, ugyanaz a kategória a citroen c-elise és a peugeot 301 és szerintem az 1.6hdi jobb mint a renault 1.5dci bár azzal sem lenne gond ha nem 30000-nél cserélik az olajat, de ugye ezt egy használtnál már nem lehet tudni na meg 300000km-nél úgyis befigyel a turbó és az injektorok meg a nagynyomású bár ez sem biztos csak esélyes és ezekben az autókban azt hiszem nincs kettőstömegű ami nagy előny. A benzinesekből mindnél az 1.6-os kerülendő.
Az arab tavasz következménye, egészen 11'-ig olcsó volt és néha még udvariasak is voltak oszt mivel a nyugati túristákat szakmányban merényelték arábiákban így közelebbi célok felé fordultak és a horvát partok ideálisak voltak erre így elözönlötték és felverték az árakat és mi számukra már csak az alja lettünk ennek megfelelő bunkó stílussal együtt és sajnos a nyugatiak még mindig oda járnak.
Területi képviselő autó.Abból is a csoróbb cégeknek.
Az ember szerint igen,tudom,video.Te tavaly voltál?
Olcsó de elég viszontagságos.
Albánia jó,vannak rohadt szép helyek és még nincsenek elszálva az árak.
Ők aszondták albánia már felfejlődött árakban európához.

http://youtu.be/Nh0qzCgOIWI
renault fluence vagy mi a fene van rengeteg a kritériumok alapján szűrve
nem is tudtam hogy ilyen kocsi létezik...
Hogyaviharba ne.Többször néztem már mennyire jó lenne ott reggel felkelni és egy jo reggeli után kitolni a motort és körberombolni a classic kört.

https://www.google.com/maps/pl...!3m11!1e2!3m9!1sAF1QipMp7HOERKr5--HKWul4eHU0WkM0J_w1VIiy9XGC!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipMp7HOERKr5--HKWul4eHU0WkM0J_w1VIiy9XGC%3Dw203-h152-k-no!7i4032!8i3024!9m2!1b1!2i43!4m6!3m5!1s0x477841e45c1e738b:0xeb51b5d8851f7ca7!8m2!3d46.488107!4d11.8104543!16s%2Fg%2F11h5rfppfh
Montenegro most a nyerö, csak hát medszebb is van
Dolmiti?
Büdös pontyok meg nem.
valamikor horvátba olcsóbb volt menni mint ide a szomszédos kocsérra 😅
Aztán felkapták a helyet+ jön oda az euró ez lett az eredménye(kezeit széttáró)
hát mit tudom én már? Decemberben volt 1 éves az autó, mi akkor annyit fizettünk érte igaz június 15-én nyertünk rá pályázatot amit a ti adótokból jóváírtak 2, 5 mikulás(kezeit széttáró) Azt még be sem kellett csengetni előre a vételárból automatikusan kivonták(kezeit széttáró)
nincs(kezeit széttáró) mind szerelés igényes méreg drága alkatrészekből, horribilis munkadíjból áll(kezeit széttáró)
veszel 20 éves lomot minden bokorban találsz hozzá alkatrészt fillérekért egy csomó mindent otthon is bütykölhetsz rajta(kezeit széttáró)
manapság ott tartunk, hogy egy fényszóró izzót vagy egy akkumlátort sem tudsz szakszerviz nélkül kicserélni,mert minimum hozzá kell adaptálni az alvázszámhoz 😅