A futóműve is kiszakadt.
Azt gondolom, ilyen esetben a sofőrök példát statuáló megbüntetése elvárható. Teszem azt az áldozat családjára bízni, hogy mit- és hogyan.
pont azért akarok telit venni, mert amikre sokat van szükség, azokat mindig elvisszük a sprinterben, ki a melóba, a telephelyen meg nincs mivel szerelni annak , aki bent marad
a lincos román cég, persze biztos egy csomó terméke kínai. ha minden nap foglalkozásszerüen szerelnék, akkor mannesmannt v betát vennék, de így hobbizni elmegy egy darabig ez is, olcsóbban csak ezt a neo meg cshepascot láttam , a yato lehet vele talán egy szinten még ránézek arra is a bárdinál
én inkább vennék egy üres kocsit aztán tennék bele rendes szerszámokat, és olyanokat amit használok is
ezekben 80% vagy szar vagy olyan ami sosem kell
pár réteg polifoamból ki lehet vágni a szerszám alakot ha erre van szükséged
akkor úgy tűnik én csak régi pd elemmel találkoztam
régen valami gázolaj szemcseméret szabvány nálunk más volt emiatt sok gond volt velük
igazándiból nem követem a dízel dolgokat mert utálom a gázolaj szagát, akkor se mennék dízel kocsival ha csak 200ft lenne a gázolaj
Az sem igaz hogy a 2.0 sajátossága. Pontatlan votlam mert a touran-golf-octavia keresztmotorban nincs hatszög tengely hiába 2.0. Viszont a passatban azthiszem van. Az audikat nem tudom.
A lényeg hogy a 4hengeres pd motor nagyon jó motor de a sok motorkód miatt van amelyik nem olyan jó.
A 131 lovas awx meg már nem is emlékszem mik voltak azok a kódok, örök élet, hosszú 6-os váltó 5literes átlag, megy mint a veszedelem(abban az időben)
Ez az 😆 fogyasztói társadalom Leninje vagy 😂
Havonta olcsót a népnek ,nem kell vigyázni rá kifogyhatatlan bányáink vannak prkiból 🤣
Gyerek majd seggbe rúg ,hogy apa miatt kis bébifókáknak annyi 😂 😂 😂
Bocs de ez így hangzik 🤪
Az nem hossz motor sajátossság hanem 2.0pd sajátosság.ott cseszték ezt el,de már ugye ezt is ki tudják küszöbölni.A fészek is javítható,nem kell cserélni.
Ez hülyeség Ini. Az első szériás pd elemekkel volt baj amikr 98-00 között voltak. A pd elemek túl szokták él i a motort persze ki lehet nyírni de nagyon nem jellemző.
Az a jellemző hogy kiveri a fészket ami miatt cserélni kell a hengerfejet. Vagy jellemző hogy elkopik a tengely motorkódtól függően 3-4-500ezer km-nél ami elég jó szerintem ahhoz képest hogy a cr motorokban, nem csak vw hanem szinte bármilyen cr legyen az bmw merci francia a porlasztók és a magasnyomású ledarálja magát.
Lehet felhozni hibákat a pd motorokban de a pd elemek pont nem azok. Talán a pd hengerfej az egyetlen ahol siklócsapágyas a veztengely.
Lehet mondani hogy az 1.9 bls bxe és még pár motorkód lecsapágyasodik mert egy szar csapággyal szerelték ami 2-300ezret megy csak el. Vagy hogy a hosszmotorosokban az olajpumpa 6szögtengelye szar és elmegy az olajnyomás. Azt is hogy a 2.0 16V hengerfeje szeret elvetemedni ha hidegen meghajtják
De a pd elem bennük az nagyon tartós.
Azt gondolom, ilyen esetben a sofőrök példát statuáló megbüntetése elvárható. Teszem azt az áldozat családjára bízni, hogy mit- és hogyan.
Ennek mennyivel kellett mennie az 50km/h helyett, hogy így romboljon?
Csak itten mindenki markamániás es nem tudja helyen kezelni a szerszampiacot.
ezekben 80% vagy szar vagy olyan ami sosem kell
pár réteg polifoamból ki lehet vágni a szerszám alakot ha erre van szükséged
régen valami gázolaj szemcseméret szabvány nálunk más volt emiatt sok gond volt velük
igazándiból nem követem a dízel dolgokat mert utálom a gázolaj szagát, akkor se mennék dízel kocsival ha csak 200ft lenne a gázolaj
A lényeg hogy a 4hengeres pd motor nagyon jó motor de a sok motorkód miatt van amelyik nem olyan jó.
A 131 lovas awx meg már nem is emlékszem mik voltak azok a kódok, örök élet, hosszú 6-os váltó 5literes átlag, megy mint a veszedelem(abban az időben)
Egy 250 db os fele van belole.
Kinai.
100 ezer-130 ezer lehetett venni
De mondjuk a sajt pultnál is könnyezek 😥 😂
Havonta olcsót a népnek ,nem kell vigyázni rá kifogyhatatlan bányáink vannak prkiból 🤣
Gyerek majd seggbe rúg ,hogy apa miatt kis bébifókáknak annyi 😂 😂 😂
Bocs de ez így hangzik 🤪
Az a jellemző hogy kiveri a fészket ami miatt cserélni kell a hengerfejet. Vagy jellemző hogy elkopik a tengely motorkódtól függően 3-4-500ezer km-nél ami elég jó szerintem ahhoz képest hogy a cr motorokban, nem csak vw hanem szinte bármilyen cr legyen az bmw merci francia a porlasztók és a magasnyomású ledarálja magát.
Lehet felhozni hibákat a pd motorokban de a pd elemek pont nem azok. Talán a pd hengerfej az egyetlen ahol siklócsapágyas a veztengely.
Lehet mondani hogy az 1.9 bls bxe és még pár motorkód lecsapágyasodik mert egy szar csapággyal szerelték ami 2-300ezret megy csak el. Vagy hogy a hosszmotorosokban az olajpumpa 6szögtengelye szar és elmegy az olajnyomás. Azt is hogy a 2.0 16V hengerfeje szeret elvetemedni ha hidegen meghajtják
De a pd elem bennük az nagyon tartós.