Persze abban igazad van hogy a szar úton nehéz eltalálni, de ezzel a kapcsolóknál is így van az ember.
Ezért szoktak egy kéztámaszt is oda rakni...pont ahogy az érintő kijelzőknél.
Másik, hogy én nem jellemző fontos, azonnali beavatkozáshoz szükséges vezérlőket érintőre tenni.
Ellenben egy halom felesleges ritkán használt gombot el lehet tüntetni, és így a maradék fontosabb gombok valóban kézre esnek sok funkció mellett is. Persze a másik út a Trabant, ahol az összes funkcióval sincs annyi gomb, mint a Teslán csak a csomagtérben, pedig ők sem vitték túlzásba😆
A mixerem viszont még mindíg nem indul , két hete foglalja a műhelyt , és az aknát ! A szerelőknek fogalmuk sincs mi a baja ! Az EDC-s adagolót szidják ! 🤕
Mert amikor döcögsz az úton, nem tudsz az érintőn rendesen nyomkodni, nem tudod tapintásból nyomkodni, mindig oda kell figyelj hogy pontosan jó helyen taperolj.
1,0 MPI 55 kW / 75 LE teljesítménnyel. Az 1,0 literes motor erősebb változata azonos lökettérfogattal és furatmérettel (74,5 mm) és lökettel (76,4 mm) azonos. A megnövelt teljesítmény a motorvezérlés módosításával érhető el. Ennek megfelelően az 55 kW / 75 LE maximális teljesítmény 6200 ford./percnél érhető el. A maximális 95 Nm nyomaték megegyezik. A 75 lóerős motor átlagosan 5,1 l/100 km-t (116 g CO 2 /km) igényel. A BlueMotion Technology változat (Stop/Start rendszerrel és regeneratív fékezéssel) 4,8 l/100 km fogyaszt (kibocsátás: 108 g/km CO 2 ). A 75 lóerős Polo végsebessége 173 km/h, 100 km/órás sprintet pedig 14,3 másodperc alatt teljesít.
Zoltán beléptem a gagyi szerszámok táborába 😂
10ezerre volt akciózva a gép meg hozzá lett azt hiszem 15 az akku töltővel. Erre a lidi leakciozta 20-ra a parkos 20V-osat baszodjanak meg.
Ezért szoktak egy kéztámaszt is oda rakni...pont ahogy az érintő kijelzőknél.
Másik, hogy én nem jellemző fontos, azonnali beavatkozáshoz szükséges vezérlőket érintőre tenni.
Ellenben egy halom felesleges ritkán használt gombot el lehet tüntetni, és így a maradék fontosabb gombok valóban kézre esnek sok funkció mellett is. Persze a másik út a Trabant, ahol az összes funkcióval sincs annyi gomb, mint a Teslán csak a csomagtérben, pedig ők sem vitték túlzásba😆
Autóba a legnagyobb baromsag az éri tőkijelző…
10ezerre volt akciózva a gép meg hozzá lett azt hiszem 15 az akku töltővel. Erre a lidi leakciozta 20-ra a parkos 20V-osat baszodjanak meg.