ha az opel központi zárból indulok ki akkor nem feltétlen lesz jó aminek más száma van
az a baj hogy utána ezeket össze is kell tanítani szóval le sem tudom tesztelni a bontóban hogy ehhez jó-e
Bontó az jó ötelt, pár ezrekért kapsz ilyesmit, csak ugy kell elvinni hogy ha az is szar kicserélje. Erre sok bontós hajlandó is záros határidőn belül, nekem belegraviroztak egy dátumot aztán ha nem jó egy héten belül adott másikat.
Hiába méred ki. Nem javitható. Még az ettől egyszerűbbek bele is vagy szétszedhetetlenül ki van öntve, vagy/és olyan alkatrészeket rendelnek bele a gyártók ami egyetlen katalógusban sem szerepel. pont azért hogy az egyébként sokszor kommersz 3 forintos alkatrészt ne tudd kiváltani. Kiütni meg nem lehet, max kalapáccsal, mert többnyire nem tárol semmit, csak érzékel. Egy relét vagy mozgásérzékelőt se tudsz kiütni :)
Nem tudom csereszabatos-e, de van egy halom aminek az utolsó 3 száma más és bontottan 15 rugó, de nyilván lenne számazonos is. https://bontoplaza.hu/cikkszam...
hát csodálkoznék én is, hogy a most megemelkedett anyag árakon ez 8 ft gyártási költségnél többe kerülne 😅
De azért árazzák így be mint a gyógyszereket. 6 ft-os krémért miért fizetek 3500 vénnyel?
mondjuk az istencsászár toyota is egy halom fovalami gyorsulás érzékelő halt ki benne
a gyári alkatrész 300+ ezer kell nézni bontottat valahol
nem is értem ilyen szarok miért vannak egy kocsiban
az a baj hogy utána ezeket össze is kell tanítani szóval le sem tudom tesztelni a bontóban hogy ehhez jó-e
leszarnám mert megy a kocsi csak műszakira így nem lehet vinni
De azért árazzák így be mint a gyógyszereket. 6 ft-os krémért miért fizetek 3500 vénnyel?
a gyári alkatrész 300+ ezer kell nézni bontottat valahol
nem is értem ilyen szarok miért vannak egy kocsiban
sufni falusi szerviz már nem ért hozzá