En meg azt hogy nem,bar lehet onnan a balatonrol ugyanugy latod ezt is mint a sisak tipusat es markajat.Pont olyat vagy jobbat mint amit te hasznalsz.
Es mar irtam az elejen,a bogarak mind lejottek.
Nem veletlen lettel blődi b+.
Nekem se volt több, az is csak a végefelé, de azt az olajcserénként +1 kanna olajat úgy számold, hogy annak az égesterméke rakódik mindenhova és csak gyűlik, majd előbb vagy utóbb megáll.
Magára az alapkonstrukcióra gondoltam, mert az 1,2 és 1,4-es motoroknál ez nem jellemző, sőt a 8 szelepes 1,6-ra sem. Összességében egy alacsony fenntartású igásló ami nem állított soha váratlan kiadások elé, sőt igazából most sem mert egy Toyotához képest (ahol szintén előfordul olajfogyasztás) fillérekbe kerül a jó minőségű alkatrész, ezért cserélek olyanokat is ki ami nem volt indokolt, mint pl. a hajtókarcsapágy, sőt még a hajtókarcsavarokat is, nem csak a hengerfej csavarokat. Persze nem egy előkelő autó, de eddig még mindig többet hozott a konyhára mint amit elvit, mi főleg dolgozni használjuk ezt az autót.
Mondtam már,azért mert te valami szar taknyot használsz azért ne én legyek a hibás.Érdekes,az én matt sisakomról még az egy éves bogarak is lejönnek,pedig azok már rásültek.
Nem kekeckedni akarok,tényleg nem.De aminél 200 környékén szét kell húzni a motort ráadásul típushiba miatt azt nem nevezném megbízható konstrukciónak.És ezt tényleg nem kötekedésnek szántam.
Es mar irtam az elejen,a bogarak mind lejottek.
Nem veletlen lettel blődi b+.
Egyébként kiképmetszőztem a linked ha szorul a hurok ilyesmit bevállalok(gondolkodós)