Egy szerelo aszondta,ha megunom alapmeretes kolbsmidt dugo gyurukkel,es jo lesz.
De nyammogok.
Regen neztem es 3000 km en evett meg egy litert,Az 10ezrenkent egy kanna.Kb.
De mivel opel van par szivargas,nincs csepp a foldon de nem is porszaraz.
200 felett valamivel, de sajnos ezeknél a 16szelepes 1,6-os ecotec motoroknál volt ahol már újkorában jelentkezett a probléma, amit a gyár úgy kezelt, hogy megadott egy 0,6 literes tűrést 1000km-ként, ami szerintem elfogadhatatlan. Na meg olyan előzménye is volt, hogy eszetlenül felemelték az olajcsere intervallumot 30ezerre, az olajfogyasztás kompenzálására pedig 10W-40-es olajat töltöttek bele 5W-helyett, még a német szervízek is, az enyém is azt kapta kint, úgyhogy ba..szhatom a végig vezetett szervízkönyvet! Mindegy van rá megoldás, kijárták már előttem ezt az utat.
Hat,mivel ez mar lengyel classik vannak rozsdaval is munkak,es mivel van aki szerint ha a gyar igy tervezte jo az nem tudom mi lesz vele,kb 4-5 ev meg van.Bar ahogy nezem minden valtozik.
Egy a lényeg, ha a kezedben van a dugattyú mérj mindent, ne csak átmérőt, mert azonos motorkódon belül is lehet eltérés! A gyárival megegyező kialakítású áteresztő gyűrűt felejtsd el, mert az csak a horony felé vezeti az olajat, míg a Kolbenscmidt-ben körbe tud járni, ez fontos, főleg ha a dugóhoronyban nincs olajjárat, hanem a szoknyán van a gát az olajtér felé. A képen jól látszik a különbség. Megérdemli hogy törődj vele, mert egyébként nagyon megbizható konstrukció!
Kell majd foglalkozni vele,pont a pontos meretvalasztas az ami visszatart,nem a munka.Majd szolok.
Egyenlore a leömlő es vele a katalizator mar az utolsokat rugja,ontveny,ketszer heftelve.Az mar nem oszt vagy szoroz.
Igen, nagy dilemma, én is sokat gondolkodtam rajta, mert kényelmesebb pótolni az olajat. Viszont látom az opelos fórumon, több példán keresztül is, hogy mi lesz a vége, egr rendszer eltömődés, katalizátor kuka, égéskimaradás, hibajelek, magas üzemanyag fogyasztás stb... ezt nem akartam megvárni. Ha tudok segiteni akkor írj rám nyugodtan, akár privátban is, nehogy itt megakasztjon valakit a téma. Közel sem vagyok profi, de alaposan körbejártam a témát, mégis voltak meglepetések.
Azert en meg mindig vacillalok a szetszedesen,kulonos tekintettel arra hogy megy,gurul,dudal,hideg van,kene kozlekedo doboz.
Nyaron visszaterek ra.Addig meg akar vehetek egy passatot is........vagy nem. 😂
Azert vagy balfasz mert elobb tudatlan seggfejkent szaroztad,majd visszaszivtad,es azt irtad en szarul csinaltam,irtad hogy kell es az sem mukodik.
Duplan vagy balfasz.Mert szar modszert ajanlottal,es lattatlanban itelkezel.
Szűrni kell, ami nem érdekel azt engedd el, ha nem válaszolsz, akkor reakció sincs.
Más, megszívtuk az anyagrendelést az Astrához, pedig motorkód alapján 79mm-es alapmérethez rendeltük a gyűrűkészletet. Fentről lefelé 1,2-1,5-2,5mm a gyűrűk vastagsága, de átfedés van az X és a Z-s motorkód között, úgyhogy az olajáteresztő nem passzolt, mert abból van 3mm-es is. Mindegy, holnap orvosoljuk, ki van takarítva minden, kompresszorral kifujva és elmosva, nem volt kis meló... na ezért se vennék bontott motort, nagyobb zsákbamacska mint azt rendberakni amit ismersz.
Igazad van,ezért is írtam hogy nem a sisak bevonat szar hanem te vagy balfasz.
Na ne hogy már én legyek a balfasz mert te nem boldogulsz egy sisak tisztítással.
Bocs,de te magad írtad hogy nem jól csinálod.
"Én az általam kipróbált tisztítási módszere panaszkodtam."
De már ezt is írtam,valóban nem a sisak szar hanem te vagy balfasz hozzá.
Naszoval,megint terelsz.
Az elso reakciod ez volt.
"Ja,akkor az valami übergagyi szar.Csak tudnám hogy emberek miért vesznek meg ilyeneket."
Tehat nem tudod mi,de ubergagyi.
Amikor a tufa agyad felfogta hogy elobb gondolkozni kene mint kijelenteni akkor hablatyolsz hogy en nem csinalom jol.
Ami meg netto hazugsag,mert nem voltal ott is arrol sincs kezzelfoghato infod.
Csakvaktaban tamadsz.
Ez kb olyan hogy a legutolso fenyzesed szarul sikerult,ezt biztosan tudom.
Meg azt is hogy nincs csaladod.
De nyammogok.
Regen neztem es 3000 km en evett meg egy litert,Az 10ezrenkent egy kanna.Kb.
De mivel opel van par szivargas,nincs csepp a foldon de nem is porszaraz.