nagy kár hogy nincs már itt az f2 ember az orra alá lehetne dörgölni hogy mégiscsak fel lehet az ájfónt törni: https://pcforum.hu/hirek/25679...
egy időben nagyon kötötte az ebet a karóhoz hogy márpedig az ájfónt lehetetlen feltörni
Elszamoltam magam, pontosabban nem vettem figyelembe, hogy pl. a jenkiknel 2022-ig lehetett kapni erre a motorblokkra epulo vasat. 39 ev az a majdnem 30. :)
hajdanán keresztapámnak volt szamara a birkákat vezetgette
aztán meg ment a bélbe kolbászként 😁
kis szaros kordét lehet elhúzna de ha ráülnék akkor tuti nem bírna el a sáros csatorna parton
Tehat tobbe kerult 5 dollarral ket lo meg egy lovaskocs.
Ertem.
De en es pipi is egy sajat gyartasu szamaras kordéról es egy szamarrol/asztma F-ről beszelunk.Nem ketlovas hintóról.😆
De legyen,nezz meg egy passat arat a ketlovas kocsiboz,hamar hasonlítunk.
Nem-e? Haverom nagyapja minden nap a kocsmában végezte ahol miután kifeküdt feltették a szekérre és elindították a lovat ami teljesen önvezető módon hazavitte az öreget a pár km-re lévő tanyájára éveken át baleset mentesen. 😁
Az kit érdekel mi volt az eredeti téma, 😆 lényeg hogy hülyeséget beszélsz ezzel a lovas/szamaras témával.
Ini jól mondja, sokba kerül manapság is egy ló, de eredetileg is ezért terjedt el az autó.
Az 1908-ban bemutatott, 20 lóerős Ford T-modell ára pedig 825 dollár volt (41 dollár/lóerő). Ugyanekkor egy lovaskocsi és két ló 820 dollárba került. Az autó gyorsabb volt, nagyobb terhet tudott szállítani, és naponta nagyobb távolságot volt képes megtenni.
Azaz még ha többe is került, simán hatékonyabb, termelékenyebb volt...és mellette kényelmesebb is, de csak ezért nem terjedt volna el, csak a burzsujok vették volna, de a Tmodel pont nem erről szólt.
Bár az igaz hogy a lovak önvezetési és öntöltési funkcióját mai napig nem oldották meg. 😁
csak ugye a szamár egyrészt egész önfejű másrészt meg sokkal kevésbé terhelhető
szóval aminek írod alkalmatlan
a szamár kb az egyetlen háziállat ami kb semmire sem jó
Nem ló,szamár.Kompaktabb,igénytelenebb és költséghatékonyabb.
Amúgy nem volt olcsóbb,csak sokkal kényelmesebb.
De nem is ez volt a felvetés hanem az hogy fűthető kabát nélkül is megvoltunk ezeréveket,erre mondtam hogy géphajtású jármű nélkül is elvoltunk ugyanannyit.
A Honda NTV 650-es kérdésre:
Az is még az a Honda, amire Soichiro mester büszkén néz le az égből! Volt a baráti körben egy 95-ös évjáratú, nem volt vele probléma, kivéve 2 dolgot, az egyik szerelési hibából adódott, aminek a benzinpumpa látta kárát, de tudott hozzá rendelni. A másik egy bagatel ventilátor hiba volt, de arra már nem emlékszem mi okozta, valami csati hiba rémlik mert alkatrész nem kellett hozzá. Fogyasztása kijött 5 literből, nem egy erőgép, de kellemesen nyomatékos karakterisztikája volt alsó-közép tartományban. Ami probléma lehet az a gumialkatrészek elöregedése, de az sem szentírás, van egy öreg Nighthawk is a baráti körben, a karbiját tisztítottam, gyakorlatilag újszerüek voltak a szívócsonkok és a membránok is. Öreg vasaknál lehet más típusok alkatrészei között is alternatívát találni. A 74-es évjáratú 250-es CB Hondám bakelitté öregedett szelepszárszimeringjeit sehol nem tudtuk beszerezni, végül tolómerővel indultam el és a Maruti 800 szimeringjeinek mérete egyezett meg vele, amivel az ezeréves CB füstmentessé vált. A lényeg az, ha én egy Honda NTV 650-re vágynék, simán meg merném venni 30 évesen is, de nyilván előtte alaposan átnézném.
Zsottynak (valamiért nem működik a válasz gomb az ő kommentjénél)
30 éves motornál, nem a típus problémák miatt aggódnék, mert ha ennyi időt túlélt, akkor olyan sok nem lehet, hanem kb. minden miatt. Bár ha szeretsz szerelni, motorozás helyett akkor nem fogsz csalódni :D
Az ilyen öreg motoroknál már az alkatrész beszerezhetősége sem magától értetődő.
https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2019/05/30/honda_ntv_650_revere_kezdo_motornak/
Azért a lovakról annyit hogy amikor megjelent a Ford T modell, kb. 5 év alatt lett kutyakaja és kolbász a lovakból, mert kiderült hogy hiába drágább az autó, összességében mégis jóval olcsóbb és jobb a munkabírása is.
eon ha siet akkor nyár végéig beköti
egy időben nagyon kötötte az ebet a karóhoz hogy márpedig az ájfónt lehetetlen feltörni
Sajnos van, amikor az R&D nem megfelelo szempontok szerint sul el es a vegeredmeny nem lesz jobb. Lasd a Harley-t.
https://www.facebook.com/watch/?v=1341703076682984
a dominator is ment jó sok évig szinte változatlan tartalommal
én ezt inkább sóherságnak nevezném 😂
aztán meg ment a bélbe kolbászként 😁
kis szaros kordét lehet elhúzna de ha ráülnék akkor tuti nem bírna el a sáros csatorna parton
+1
Azal a blokkal a Honda nagyon nagyot guritott, nem veletlenul hasznaltak majd 30 evig kisebb-nagyobb modositasokkal.
Nehogymar ne birjon el egy pecakordét. 😆
Ketkerekűt.
Mindig ezek a kifogasok. 😆
Ertem.
De en es pipi is egy sajat gyartasu szamaras kordéról es egy szamarrol/asztma F-ről beszelunk.Nem ketlovas hintóról.😆
De legyen,nezz meg egy passat arat a ketlovas kocsiboz,hamar hasonlítunk.
Ini jól mondja, sokba kerül manapság is egy ló, de eredetileg is ezért terjedt el az autó.
Az 1908-ban bemutatott, 20 lóerős Ford T-modell ára pedig 825 dollár volt (41 dollár/lóerő). Ugyanekkor egy lovaskocsi és két ló 820 dollárba került. Az autó gyorsabb volt, nagyobb terhet tudott szállítani, és naponta nagyobb távolságot volt képes megtenni.
Azaz még ha többe is került, simán hatékonyabb, termelékenyebb volt...és mellette kényelmesebb is, de csak ezért nem terjedt volna el, csak a burzsujok vették volna, de a Tmodel pont nem erről szólt.
Bár az igaz hogy a lovak önvezetési és öntöltési funkcióját mai napig nem oldották meg. 😁
szóval aminek írod alkalmatlan
a szamár kb az egyetlen háziállat ami kb semmire sem jó
Amúgy nem volt olcsóbb,csak sokkal kényelmesebb.
De nem is ez volt a felvetés hanem az hogy fűthető kabát nélkül is megvoltunk ezeréveket,erre mondtam hogy géphajtású jármű nélkül is elvoltunk ugyanannyit.
http://youtu.be/khFb4FTJ4Jo
Az is még az a Honda, amire Soichiro mester büszkén néz le az égből! Volt a baráti körben egy 95-ös évjáratú, nem volt vele probléma, kivéve 2 dolgot, az egyik szerelési hibából adódott, aminek a benzinpumpa látta kárát, de tudott hozzá rendelni. A másik egy bagatel ventilátor hiba volt, de arra már nem emlékszem mi okozta, valami csati hiba rémlik mert alkatrész nem kellett hozzá. Fogyasztása kijött 5 literből, nem egy erőgép, de kellemesen nyomatékos karakterisztikája volt alsó-közép tartományban. Ami probléma lehet az a gumialkatrészek elöregedése, de az sem szentírás, van egy öreg Nighthawk is a baráti körben, a karbiját tisztítottam, gyakorlatilag újszerüek voltak a szívócsonkok és a membránok is. Öreg vasaknál lehet más típusok alkatrészei között is alternatívát találni. A 74-es évjáratú 250-es CB Hondám bakelitté öregedett szelepszárszimeringjeit sehol nem tudtuk beszerezni, végül tolómerővel indultam el és a Maruti 800 szimeringjeinek mérete egyezett meg vele, amivel az ezeréves CB füstmentessé vált. A lényeg az, ha én egy Honda NTV 650-re vágynék, simán meg merném venni 30 évesen is, de nyilván előtte alaposan átnézném.
30 éves motornál, nem a típus problémák miatt aggódnék, mert ha ennyi időt túlélt, akkor olyan sok nem lehet, hanem kb. minden miatt. Bár ha szeretsz szerelni, motorozás helyett akkor nem fogsz csalódni :D
Az ilyen öreg motoroknál már az alkatrész beszerezhetősége sem magától értetődő.
https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2019/05/30/honda_ntv_650_revere_kezdo_motornak/