Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem változtattak semmit. Ugyanaz a 2012-be mint a 2018-ba
Vagy,a dugattyút nem nyomták vissza, vagy azt a,lemez vackot nem tették rendesen a helyére. Gondolom....
Vagy tényleg nem ehhez való,lehet volt valami változtatás a modellen belül......a lényeg hogy nem lett baj miatta.
Ha bent a tárcsa akkor nem is. Visszaraktuk, rosszul nem is lehet berakni szerintem. Na mindegy, visszaraktuk de nagyon hajszálon múlott hogy megint kiessen, mintha amire felfekszik az rövid lenne, mintha egy konstrukciós hiba lenne.
Vicces volt mert felmentünk a kilátóhoz, vissza akart gurulni kicsit a srác és megakadt. Ahogy tologattuk előre hátra kopogott, hirtelen azt hittük hogy a dct-ben szart be valami.
Hát elég érdekes.Szerintem az ember még ha akarná sem tudna egy fékbetétet így kiszedni a helyéről
Olyan volt mintha kellene kopjon 1-1mm-t és akkor nem tud kiesni pedig honda márkaszervizben cserélt friss betét.
Itt is a beakasztós fele esett csak ki,gondolom valamit szarúl raktak össze,vagy tényleg nem belevaló.
El ne csesszed a friss cölöp fazonigazított bőrgúnyád.
114-115.
Tervben van hogy kevesebb,de hat 10 eve.Amugy 2009 ben 113,5 kornyeken alltam,szoval sokkal tobb nem ment fel.
120-nál még egy levegővel bekötöd a cipőt ,121-nél meg már kettő 😆
Nem mindegy hogy 120 vagy 121? 😂
Tekerjenek a szegenyek.
Karacsonyra felkaptam 1 kg-t,ez turhetetlen.
Lehetetlen, lassan itt a jó idő lehet menni bringázni 🤷🏼‍♂️
Oszt ha kihizod? 😆
Most vettem egy M-eset mert féláras volt, 160 helyett 80 🤷🏼‍♂️ ilyet azért akkor sem hagyok ki ha nem kell 😂
Meghagyom neked, én semmilyen gyakorlatot nem szeretnék vele csinálni.
Max veszel 4xl es macna kabatot. 😆
Ő blokkokkal edz, jó erőben vagy? Olyan gyakorlatokat csinálhatsz vele, hogy olyat még nem láttál. 😅
Most épp önmagával beszélget, legalább szinesedik a.topoc egysikusága
Lehet jelentkezek pinki topikjába, fixen ért az edzősködéshez is. Akkora belem azért nincs mint neked de kezd a 82-3kg felmenni 84-5re ami sok.
Nem tudjuk hogy történt, kb 200km-rel előtte volt szervizben, tehát itt amikor kiesett belőle összvissz 300km-es volt a betét. Annyi hogy felmentünk egy kilátóba földes-köves úton.
Hát az én tankom 19literes, Pécsen tankoltam, ha Harkányban tankolok akkor azt a kb 300km-es horvát kört tudta volna. A mostani elmegy 400-at, visszatérhetne nyárra a 480 😅
Azt kene,szerezz egy szemelyi edzot.
Fékbetét nem tom hogy a fenébe tud kiesni, ha rendesen a helyére teszik és a belevalót nem tud kinesni sehogy. De mellé.lehet tenni a beakasztós végét mert nekem is sikerült a belső oldalit egyszer de megszoktam mozgatni a betétet mielőtt késznek minősitem a dolgot.
Sose volt dct-s motorom és nem.is nagyon akarok épp a leirtak miatt. A nagy tank is addig nagy amig nem űzöd. Papás tempoba valóban sokat elmegy. De hegyi veretésbe mentem már ugy benzinkutra épp begurultam rengeteg lejtőguritással, pedig induláskor ugy állt a dolog hogy még hatvan km-rel tovább is birhatta volna.
Ámen ☺️
Borzasztó volt az a motor… lett helyette egy 1100-gyes afrika, direkt manuális váltóval mert egy fos volt a dct, olyanokat váltott hogy senki sem értette. Kanyar közepén ő úgy gondolta vált fel-le teljesen kiszàmíthatatlanul.
Kiesett belőle a fékbetét, a hátsó 😂😂

De a nagy tankja jól jött. Nem akartam tankolni a horvátoknál a 480 miatt, Drávaszabolcs határátkelő előtt 200méterrel megállt a motor 😂😂