Vájár, most kezdtem el ginezni, mindjárt jobban fogsz kinézni 😁 De mondjuk biztosan több töltött káposzta fér beléd mint a kákabélűbe, ez is fontos pozitívum így ünnepek előtt 😆
Erről nem tudok nyilatkozni, az A kat. oktatóm minden volt, csak felelősségteljes és hozzáértő nem.
Szükségem mondjuk nincs rá, elég hosszúak a fokozatok és lapos a nyomatékgörbém is. ;)
Nem nézek GP-t, de a kérdés eredetileg sem arra irányult, hogy hányan használják a GP-n, hanem hogy mi értelme van egyáltalán.
Vitatott a dolog, persze. Van, aki szerint a lábad így több helyet ad bedönteni, mert nem a pedál alatt van, hanem felette, más szerint meg gyorsabb így felfele lapátolni. A hetvenes évek közepén (a Triumphok kivételével) csomó sportosabb brit motor ilyen volt gyárilag és ilyenekkel magyarázták.
Nahát, az istenért nem találok most olyan lassítást amin hagyományosan váltanának 😂 nyáron panaszkodott egy hát nem valami ügyes haver hogy meg kellene fordítsa mert nem áll neki lábra a hagyományos és meg kellene fordítsa kint a gp-ben mert attól ügyesebb lesz.
se előtte se utána nem használtam bankkártyát
2003 körül megszüntettem az otp mert egy geci(otp1g) aztán azóta a nej számlájára ment a zseton
eleinte kártya sem volt mert vidéken nem sok értelme volt még akkoriban
A másik topikba okkal nem írok, de itt röviden: a fordított váltó (GP shift, azaz 1 fel, 4 le) lényege az, hogy kanyarban bedőlve a lábfejed felfelé húzása több erőfeszítéssel és idővel jár. Tehát amikor fél seggel az ülésről lecsúszva a kanyar belső íve felé csüng a pilóta a motorról, hamarabb tud kigyorsítani, ha lefelé kell rugdosni a fokozatokat.
Nem tudom, milyen Jawa-n találkoztál ilyennel, de valami nem gyári jelleggel volt ott összerakva. GPz550-en már láttam ilyet, ott csak meg kellett fordítani a bordás tengelyen a kengyelt.
Szükségem mondjuk nincs rá, elég hosszúak a fokozatok és lapos a nyomatékgörbém is. ;)
http://youtu.be/_vZ5flv430Y
Vitatott a dolog, persze. Van, aki szerint a lábad így több helyet ad bedönteni, mert nem a pedál alatt van, hanem felette, más szerint meg gyorsabb így felfele lapátolni. A hetvenes évek közepén (a Triumphok kivételével) csomó sportosabb brit motor ilyen volt gyárilag és ilyenekkel magyarázták.
2003 körül megszüntettem az otp mert egy geci(otp1g) aztán azóta a nej számlájára ment a zseton
eleinte kártya sem volt mert vidéken nem sok értelme volt még akkoriban
sok éve rendeltem a weblapon nézelődve utána rendeltünk már párszor aztán csak mailt írtam
Nem tudom, milyen Jawa-n találkoztál ilyennel, de valami nem gyári jelleggel volt ott összerakva. GPz550-en már láttam ilyet, ott csak meg kellett fordítani a bordás tengelyen a kengyelt.
Köszi! Ide irányít az email 😃