Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így is lehet hozzáállni. De nekem már a 480 is sok volt. Nem panaszkodok, sőt örülök, hogy rengeteg gazdag ember van, akinek a normál ár olcsónak számított. Természetesen a 700-hoz képest olcsó, így van.
40 ezerért durván 57litert adnak. 8l/100km fogyasztással az megközelítőleg 700 km. Ez a 200 liter és 3000 km hogy jött ki?
Én Ini írásából a másik tényre mondtam igen amire ezzel a hsz-el ráerősítettél. 😁
nem(ujjával nemet mutató) nekik csak 1500-ös volt. 1600-os zsiguli az országban a 2-ik forgalomba helyezett lett a nagypapié.(meghajlós)
nem irigyellek
De te nem emelt áron takolsz hanem normál áron. Eddig tankoltál olcsón 🤷🏼‍♂️
tudom, mert járok arra. meg motoros koromba jártam az örkényringre hébe-hóba 😆
a kávét nem főzhetik meg a kincstári áramból, gondolod sorbakötik a sok vilyanyautót töltésre a kaszárnyaudvaron 😁
Ezt mondja Ini is. 😁 Nekem akkor az első kocsim egy zaporozsec volt, motor meg attól függ melyik hónapról beszélünk. 🤔
nekünk 1,6-os dupla lámpás volt 🙃
simán
nem tankol drágábban, sőt naponta olcsóbban tankol csak, most érte el a tűrésküszöböt 😅
na nincs rá szükségetek, most meg rákényszerültök, szóval felvet a sok zsetta 😂 50 ft árkülönbségért 😅
Ha áfakörös a neje praxisa akkor áfát visszaigényli, vagy is 40-50 ft-tal tankol többért mint az ársapis benga (kezeit széttáró)
Fasságot írtam, ugyan tényleg eddig 33000-et mentem, de azért havi 4000-et csak nem...........vagy mégis? 😲 Igazából a meló kb 1800-2000, de hova a francba megyek mégegyszer annyit!? 😫
azé me te fax voltál ocsóé tankolni, ne én legyek már a hibás 😅
A sajáttal megyek 40-50000-et évente, a március végén vett citroenbe eddig 33000-et tettem a nej autója meg jó ha 5000-et megy. A kamionnal nem tudom, 240-360 naponta kanyartól függően a mostani melómmal.
pont ilyet akarok a megkotlott helyett(gondolkodós)
éves 40 ezer km futásról hadováltok, köszönő viszonyba sem vezettek annyit, kb, tsanyit tudom elképzelni de a céges kocsival együtt. 😅
ez gázolajból havi 200 liter, átlag fogyasztású autóval ez 3 ezer km-nél is több havonta(gondolkodó)
Legrosszabb esetben belekúrom a beltéri légcserélőjét lecsupaszítva a bödönbe és kész.😁
Mert szar cégnél dolgozol. Oda kell menni, ahol fizetik(kezeit széttáró)
Egyébklnt a videon is azt láttam higy egy höcserélöre cserélik le a beltérit ami.egy pufferra dolgozik.
Nyilván a 10 méter csökigyo felületw kevés lesz. Másrészt a magyarországi éghajlati viszonyokat figyelembe kell venni,mert ami müködik spanyol vagy olasz helyeke az itt nem.feltétlenül fog teljes mértékig. A kaphato höszivattyuk egy részével is az a gond, hogy mediterrán éghajlatra nagyon jo ide lehet problémás lesz január környékén.
Vagy venni egy olyan kültérit ami valamelyest birja a kiképzést és gyártatni hozzá egy höcserélöt. Kompromisszumos lesz igy is, de legalább müködöképes. A höcserélönél nem a kw a fontos.hanem a felület......
Viz-viz höszivattyut tudnám javasolni bár az se olcso de talán....