Így is lehet hozzáállni. De nekem már a 480 is sok volt. Nem panaszkodok, sőt örülök, hogy rengeteg gazdag ember van, akinek a normál ár olcsónak számított. Természetesen a 700-hoz képest olcsó, így van.
Fasságot írtam, ugyan tényleg eddig 33000-et mentem, de azért havi 4000-et csak nem...........vagy mégis? 😲 Igazából a meló kb 1800-2000, de hova a francba megyek mégegyszer annyit!? 😫
A sajáttal megyek 40-50000-et évente, a március végén vett citroenbe eddig 33000-et tettem a nej autója meg jó ha 5000-et megy. A kamionnal nem tudom, 240-360 naponta kanyartól függően a mostani melómmal.
Egyébklnt a videon is azt láttam higy egy höcserélöre cserélik le a beltérit ami.egy pufferra dolgozik.
Nyilván a 10 méter csökigyo felületw kevés lesz. Másrészt a magyarországi éghajlati viszonyokat figyelembe kell venni,mert ami müködik spanyol vagy olasz helyeke az itt nem.feltétlenül fog teljes mértékig. A kaphato höszivattyuk egy részével is az a gond, hogy mediterrán éghajlatra nagyon jo ide lehet problémás lesz január környékén.
Vagy venni egy olyan kültérit ami valamelyest birja a kiképzést és gyártatni hozzá egy höcserélöt. Kompromisszumos lesz igy is, de legalább müködöképes. A höcserélönél nem a kw a fontos.hanem a felület......
Nyilván a 10 méter csökigyo felületw kevés lesz. Másrészt a magyarországi éghajlati viszonyokat figyelembe kell venni,mert ami müködik spanyol vagy olasz helyeke az itt nem.feltétlenül fog teljes mértékig. A kaphato höszivattyuk egy részével is az a gond, hogy mediterrán éghajlatra nagyon jo ide lehet problémás lesz január környékén.