Uh(gondolkodós) ha ezt nem csinálnám meg napi háromszor szerintem agyon is ütne 😅 Nekem sem kellene az örökség 1 hét alatt pólyázni kéne a farkam 😁 Inkább elég amim van 😅
ha jól tudom az akku méretek egyeznek mindnek, szóval nem nagy átépítés kell
ilyen zacskós szart akartam első körben venni otthonra de inkább mégsem, már a 100%ban biztos automata tűzoltó berendezést is kitaláltam hozzá...
Ja elvoltunk telefon nélkül is.igaz?aztán elvoltunk internet nélkül is igaz?Kicsit felgyorsult a világ.Ma már autó nélkül nagyon kevés ember tud létezni.Ha csak megnézem az én mindennapjaimat,kiváltanám tömegközlekedésre egy nap kb 3órát tudnék dolgozni és úgy is este érnék haza.
Amúgy nem mondtam hogy egy ilyen Leafhez nem kell kalandvágy 😁 de manapság minden szart megvesznek.
Háború előtt egy ilyet csak úgy lehetett volna eladni ha új akku van benne, vagy aki eleve akkucserét tervezett.
Szerintem rá fognak erre állni, hogy 40kWh-ra átépítik, és jó pénzért eladják.
Nem veszíti el az értékét attól hogy lekotlik az akku. Persze én is inkább a drágább jobb akkusat venném.
Akkut meg lehet mérni, azzal nehéz csalni, illetve tudom hogy lehet csalni és mik a jelei.
Amikor utoljára néztem +1 millát nyertem volna ha belerakatok egy 40-es újabb akkut, de anyámék lenyúlták, mert nekik így is elég.
Ha végkép kipusztul lehet belerakok kínai LFP-t, most az a legolcsóbb 😆 csak a BMS-t kell valahogy átverni.
na de 3 milla felett venni egy olyan kocsit ami a legjobb gondozás mellett is 5 évet fog menni az nem az igazi
és nem tudhatod hogy volt az akku töltve-merítve mennyi szar cella van benne stbstb
én 10 évesen tuti nem vennék li-ion akkut, a lifepo4 az más téma az lazán elmegy 2x ennyit is
aztán ha az 5 év csak 3 lesz meg 50km hatótáv az meg végképp szopó, leginkább mert 3+milla
másfélért teljesen redbe is lenne, akkor még esetleg egy új-sokkal újabb akkupakkot is bele lehetne varázsolni
Amúgy ja. Én mindenkit beszélek le most a villanyautó vásárlásról.
Kb. amikor mi vettük Pipivel, akkor volt jó ára utoljára ezeknek.
Ha most kéne venni, akkor inkább 1-3évig kihúznám a régi autómmal.
Nem fog lerohadni. Ezzel az akkuval még 4-5évet el lehet kóricálni gond nélkül
Persze az 5. év végére lesz 60km a hatótáv.
Én akarok szerezni egy bontott 40kWh-s akkut, aztán azzal már lenne jó hatótáv, meg az autó előbb rohadna szét mint az akku.
mennyen a férj is ugyanennyit akkor is csak 37 ezer ft. De ezen felül menjenek még egyszer ennyit hobbyból akkor is csak 74 ezer ft, még ez is messze a 100 ezertől, de itt már azért 3600 km ről beszélünk 1 hónapban 2 db 2t wartburg touristtal.(gondolkodós)
ilyen zacskós szart akartam első körben venni otthonra de inkább mégsem, már a 100%ban biztos automata tűzoltó berendezést is kitaláltam hozzá...
Háború előtt egy ilyet csak úgy lehetett volna eladni ha új akku van benne, vagy aki eleve akkucserét tervezett.
Szerintem rá fognak erre állni, hogy 40kWh-ra átépítik, és jó pénzért eladják.
Akkut meg lehet mérni, azzal nehéz csalni, illetve tudom hogy lehet csalni és mik a jelei.
Amikor utoljára néztem +1 millát nyertem volna ha belerakatok egy 40-es újabb akkut, de anyámék lenyúlták, mert nekik így is elég.
Ha végkép kipusztul lehet belerakok kínai LFP-t, most az a legolcsóbb 😆 csak a BMS-t kell valahogy átverni.
és nem tudhatod hogy volt az akku töltve-merítve mennyi szar cella van benne stbstb
én 10 évesen tuti nem vennék li-ion akkut, a lifepo4 az más téma az lazán elmegy 2x ennyit is
aztán ha az 5 év csak 3 lesz meg 50km hatótáv az meg végképp szopó, leginkább mert 3+milla
másfélért teljesen redbe is lenne, akkor még esetleg egy új-sokkal újabb akkupakkot is bele lehetne varázsolni
Kb. amikor mi vettük Pipivel, akkor volt jó ára utoljára ezeknek.
Ha most kéne venni, akkor inkább 1-3évig kihúznám a régi autómmal.
Persze az 5. év végére lesz 60km a hatótáv.
Én akarok szerezni egy bontott 40kWh-s akkut, aztán azzal már lenne jó hatótáv, meg az autó előbb rohadna szét mint az akku.