A recesszió miatt nincs termelés,ha nincs termelés nem fogy annyi üzemanyag,ha nem fogy leesik az ára.
A készlethiány azért van mert egy adott mennyiséget külföldről szereznek be,viszont a hatósági miatt nem hoznak be adott áron hogy utána rezsicsökkentetten adják.
Alphelyzetben kifeszített tempóban a mol ellátja ígyis a teljes piacot.De a százhalombattai finomító nem indult el tegnap valamiért.
Amint elindul nem lesz hiány.
Állítólag életbe lépett valami hogy a maszek kutak bármennyiért adhatják,a molnál meg nincs szóval a december az átállás hozászokás hónapja lesz.mert vagy van vagy nincs,ha nincs akkor veszed teli áron.reggel a rádióba balázséknál külföldi sms-ezők írták sehol nincs ellátási probléma,szóval megszűnik a sapi aztán helyreáll a rend.Bár nekem még egyster sem volt gondom a tankolással.
de inkább a villany meg a gáz miatt
ahol eddig 40-50 ft volt az áram és épp hogy tudott haszonnal dolgozni az a 200+ forintos árammal be fog zárni
kurva sok kis cég letérdel, ami hosszú távon jó csak rövidtávon nagy szopás
amúgy a lőrincünk szép csendben felvásárol mindent, utána eljön a bőség....
pont mint a liszt a cukor az élesztő az adblue.....
Most meg?Igaz hogy még annyi van a tankba amivel egy hónapig elvagyok,de elmegyek tankolni mert mi van ha holnap nem lesz.
Nem is tudom, mit vitatkozunk itt, hogy ugyanolyan jó a kínai, mint a márkás. Itt egy videó, ami bebizonyítja, pl. autóknál. http://youtu.be/_ULm6QrC428;t=30s&ab_channel=SteffenGebhart
A készlethiány azért van mert egy adott mennyiséget külföldről szereznek be,viszont a hatósági miatt nem hoznak be adott áron hogy utána rezsicsökkentetten adják.
Alphelyzetben kifeszített tempóban a mol ellátja ígyis a teljes piacot.De a százhalombattai finomító nem indult el tegnap valamiért.
Amint elindul nem lesz hiány.