Persze, az e91-en is meg kellett csináljam mert beszart a kompresszor. A csoda prémium márkán 220ezernél.
A touranon is fel kellett töltsem, utána jó volt de le kell szedjem mert szelepet kell cseréljek a kompresszorban, vagy kompresszort. De inkább autót 🤷🏼♂️
Én egy bosch gépet szoktam használni. Lefut a program, lejön a gáz és lejön az olaj is. Autodataból kikeresem hogy mennyi olaj kell bele, beállítom és persze a gázt is aztán csók. De ezt csak a sajátomon csinálom így, más koszos kocsijához nem nyúlok 😂
És ezt is csak azóta mióta egy szenzor szar volt és el kellett vinni egy beleélőhöz aki 3órán keresztül ecsetelte milyen fontos az olaj, nem lehet se sok se kevés.
A touranban egy szar kompresszor van, folyamatosan forog csak nem csinál nyomást és abban ha már kevés az olaj, ledarálja magát. Vw… mindegy 😅
A másik oldalrol meg az összes klimás önti bele az olajat ha kell ha nem. Aztán nem egy kompresszor olajmérgezést kap. Ha nem kell havonta töltögwtni hanem csak mondjuk évente egyszer akkor se sokat akkor nem.valoszinü hogy sok olaj ment el mert kicsi a luk kicsi az áramlási sebesség. Meg az se mimdegy hol szivárog el, a rendszer melyik részén. Szoval az se jo ha minden egyes töltéskor olaj is.megy bele, meg aztán mennyi olaj kell bele? Ki tudja mennyi ment el belöle és mennyit kell rátölteni olajbol?
A hütöközeg meg szintelen, csak szinezni szokták már gyárilag is, mivel félhermetikus a remdszer, aztán ha szivárgás van lehessen látni a nyomát.
Hogy melyik gyártmány milyen.szinü, illetve UV-val kimutathato az változo.
Mindegyikbe zöld megy.
A villanyosba lehet hogy más mert a többségben már hőszivattyú van.
Szinte az összes klímás csak a gázzal foglalkozik, az olajat meg elfelejti, visszatesz annyit ami lejött. Persze ha már bontva volt a rendszer, pár ml-t el is csöpögtetnek amit basznak pótolni és utána kompresszor elköszön.
Hát azt én se tudom... 2006-os a régebbi autó, a klíma hibátlanul műxik, és még nem volt se megbontva, se feltöltve (legalábbis 2007 óta, mióta nálam van)
Nem tudom az öreg bájerbe milyen van, be kapcsoljuk azt teszi dolgát. Egy hétig azzal jöttem melóba, de már motorral jövök pedig 10napja göthös vagyok, de a 4kerék sok azon szédülök. 😆
Szerintem az is zöld,azt hiszem az elektromos autóknál megy talán piros.De meg nem esküdnék rá.Azt még el tudom képzelni hogy a bmw-be egyedi színű van,mert hát az egy bmw
ami nekünk volt a4 400+ezerrel annak se volt igazán baja, a 2 alsó lengőkar nem volt még a gyári, de kezdett lógni rajta ez-az valami c betű kopogott egy kicsit
170 volt a komplett futómű felújítás a legócskább cuccokból, az ember azt mondja rakott ilyeneket már be 50 ezeret mind kibír, nekünk meg belememt évi 5 ezer.......
A touranon is fel kellett töltsem, utána jó volt de le kell szedjem mert szelepet kell cseréljek a kompresszorban, vagy kompresszort. De inkább autót 🤷🏼♂️
És ezt is csak azóta mióta egy szenzor szar volt és el kellett vinni egy beleélőhöz aki 3órán keresztül ecsetelte milyen fontos az olaj, nem lehet se sok se kevés.
A touranban egy szar kompresszor van, folyamatosan forog csak nem csinál nyomást és abban ha már kevés az olaj, ledarálja magát. Vw… mindegy 😅
Szoval a bömösbe 134 van.
A hütöközeg meg szintelen, csak szinezni szokták már gyárilag is, mivel félhermetikus a remdszer, aztán ha szivárgás van lehessen látni a nyomát.
Hogy melyik gyártmány milyen.szinü, illetve UV-val kimutathato az változo.
A villanyosba lehet hogy más mert a többségben már hőszivattyú van.
Szinte az összes klímás csak a gázzal foglalkozik, az olajat meg elfelejti, visszatesz annyit ami lejött. Persze ha már bontva volt a rendszer, pár ml-t el is csöpögtetnek amit basznak pótolni és utána kompresszor elköszön.
170 volt a komplett futómű felújítás a legócskább cuccokból, az ember azt mondja rakott ilyeneket már be 50 ezeret mind kibír, nekünk meg belememt évi 5 ezer.......