Rosszul vagyok ha valami lóg, zörög, vagy nem úgy működik ahogy kell. Cimborám a kárpitos, űlések átalakításával is foglalkozik, sokaknak csinált itt az oldalon. Már nem emlékszem mennyi volt a szövet, ami kimondottan tetőkárpitra való, de ezt a 25-öt is alig akarta elfogadni, pedig még ez is nagyon baráti ár.
A szétszedésre szánj rá pár órát, a visszarakásra meg még többet, vannak patentok amiknek nem sikerült megfejteni a logikáját, főleg a visszapillantó környékén és a kapaszkodóknál, végül valahogy sikerült de utálatos meló, főleg ha egyedül csinálja az ember és a gyári állapotra törekedik.
Szines gombostu a best off javitas.A rogzito elemek nekem szethullottakes nemigen kapok mar belole.Szoval meg varat magara a javitasa,a szovet mar megvan.
Megérdemli, mert ettől strapabíróbb igavonó nem kell, még ha vannak is apróbb nyűgjei. Nekem nagyon bejött, pedig van ettől jobb autónk, de az nem keresi meg a fenntartási költségeit, ez meg igen, főleg amióta vonóhorog is van rajta. A tetőkárpittal kapcsolatban igazad volt, sokáig meg se pisszent, aztán hirtelen egyik napról a másikra hámozódott a fejemre, 25-be került, de én szereltem ki és be, szar meló volt de legalább megint szép!
Ja,ez nem classic,de kis penz,kis muzsika.Amugy az ocsem 2000-es sedan-jan mar kijott a sarvedőív-tankbetöltő kornyeken a rozsda.Bar ott ahol nekem ott nem.
Meg tavasszal tervben volt hogy szetdobom a blokkot is es kijavitom a mernoki csodat ott is,de tul lusta voltam es elbasztam a joidot,ugyhogy majd talan jovore a lehuzo horony atereszo lukak is meg lesznek oktrojalva.
Tudom, láttam a képeidet, az egy elhanyagolt autó, ez meg egy öregebb (2003-as), ami télen is megy, de azért néha elvégzem rajta amit régen a szoci időkben tanultam az öregebbektől. Még nem volt lakatolva és jó darabig még nem is kell!
akku kell majd valami rendes, mert a mostani elég vérszegény
de egy napelem bővítés is tervben van, de ezekkel ráérek még 2-3 évig hogy lássam merre is visz ez az út
jövőre a dőlésszög állítást akarom megcsinálni, kicsit olcsóbb lett a vas most már nem kerül 200 ezerbe csak 150ezerbe, simán visszahozza az árát 20 év alatt 😂
De így működik, csak nem szélsőségekben gondolkodva, mert itt is vannak fokozatok, ami már szétrohadt azzal nem sokat lehet kezdeni. Küszöbről beszéltem, amit ha egy idősebb autónál megnézel egy endoszkóp kamerával, tuti hogy találsz benne, akkor is ha a kinti oldal makulátlannak tűnik, de ugyanez az ajtóüreg. A víz megtalál minden rést, illesztéseket, van amihez fizikailag nem férsz hozzá, de ha festés előtt nem kezeled le teljesen akkor hiába fújod le. A téli sópára kikezd mindent, az olaj ilyen helyeken segít, persze nem mindegy hogy milyen. Vannak szagtalan olaj spray-k, egy 70centi vékony műa. csőnek ellapolod a végét és négy irányban forró tűvel lukat képezel rá, ezzel (pl. ha kiveszed a küszöb gumidugóit) bárhova felvihetsz olajpermetet, nem egy időigényes feladat és sokat jelent állagmegóvás szempontjából.
most lenne egy galaxy nagyon olcsón, szinte sehol sem rohad, ellenben a főtengelyre rá kel hegeszteni a szíjtárcsát mert megadta magát, szóval motorcserés lenne, de nekem a hegesztés is jó mert jó eséllyel nem menne annyit hogy ne bírná ki
galaxy-sharan-alhambra szent háromságban gondolkozom, igazándiból nincs más értelmes kocsi amiben van legalább 2 méteres egyenes felület a kedvenc pecás ágybetétemnek
Rozsda vót a sarvedon,meg a bolcso szilentek,ket kormanyosszekoto,es ha mar ott voltam ket lengokar,meg szivargott a kormanymu,es repedt a leomlo.
Ez meg nem ujjaepites,viszont sosem mondtam hogy ez az opel a vilag legjobbja,de nem is kerult annyiba mint a fos passat.
az astrának augusztusban lesz az utolsó műszakija
ha jól számlom a 3. utolsó műszaki 😆
de most egész nagy esély van hogy le lesz adva a vasba, szerintem utána hónapokig depis leszek
Majd holnap mar jarokepes lesz az asztma,a leömlő visszakerült,meg a tobbi resze nem,a hatsofeket legtelenitem,a ket ajtot le kell akasztani,ulest kijavitani,csak ugy fer el a garazsban,es le kell mazolni.Utana futomuves-lampa allitas-vizsga.
Én nem értek ehhez sem. 🙄 Négy éve használta a lakatos (nácibárka) akihez régóta járok a lomjaimmal, aztán üregvédelem az egész alvázon és még nem rozsdás a 23 éves lomom. Ma tettem fel a téli klumpákat, az emelési pontoknál emelhető. Anno a bal hátsó kerék előtt kellett kivágni a küszöbből egy 20cm darabot, de a javítás óta is jó nem korrodált.
Az csak feluleti rozsdara jo,arra ami meg nem porhanyos,de mar a porusokba ott van,es drotkorongal/csiszoloval nem jon ki,es nem akarod kivagni,ujjal potolni mert bonyolult,nagy felulet,de meg ep.
Mondjuk egy rozdamentes feluletre jonazbolwj ideig-oraig,ha nincs mas,szocrealban,de mostanra mar van.
A szétszedésre szánj rá pár órát, a visszarakásra meg még többet, vannak patentok amiknek nem sikerült megfejteni a logikáját, főleg a visszapillantó környékén és a kapaszkodóknál, végül valahogy sikerült de utálatos meló, főleg ha egyedül csinálja az ember és a gyári állapotra törekedik.