Akkor rücsit,banom is en,sose mondtam hogy annyira megaprofi vagyok mint te,de hogy mostanaban rohadtul nem sok rücsi/alvazvedo van a jarmuveken az tuti.
vagy keresni egy céget aki ért is hozzá
anno ami szoci kocsi rendesen volt alváz és üregvédőzve még 15+ évesen se rohadt
ami meg nem már sokszor 4-5 évesen kezdett lyukadni
Az átlagos,ja L3H2,ha újat veszel tökmindegy.Én max 2015-ösig bezárólag nézném,a 2,3-asok meglepően stabil tipusok.Ami lom van bosch CP1 befecskendezőrendszerrel van ellátva,nem kehes,és felújítható minden eleme.Se dpf,se adblue se semmi.
A ford puma 2,2 eredetű ha csak kicsit is szarakodik az inyektor hajlamos átégetni a dugattyútetőt.De az sem új korában.A kaszni olyan amilyen.Nagy kocka.Üresen még az én lom hombár furgonom is viszi a 140-et elég fürgen,terhelve emelkedőn már lomha tetűként mászik,de 690e az 690e km.
Na, beszéltem fordékkal, menjek jövöhéten akkor lesz karosszériásuk és megoldjuk, ez volt a válasz. Bár ez nem tom mit takar 😄
Ráadásul rendszám alapján azonnal vágta a céget, ezt szintén nem tom mennyire jo jel 😅
Csak a tulajdonos a francia,amugy nem sok köze van hozzá.A cégcsoporton belül a furgonos sevel termékek a 3 márka logoján kívül nem sok közös van a személyautós vonallal.
A blokkok is vagy ford TDCI 2,2 vagy régebben iveco-sofin 2,3-assal mentek.
A lényeg hogy nem fosadék wv embléma van rajtuk,az ipari hulladék. 😆
Ami még a ford mellett szol, van integrált tetötarto. Többinek nincs. Mélygarázsba az elözövel néhányszot nem tudtam.leállni mert a tetötarto már akadt. Plusz nincs szélzaj ha nem kell
Iveco alapbol magas. Amugy vennék, régen jo volt az is.
Nincsenek kényes igényeim, csak nem bemegyek a boltba és leveszem az elsöt a polcrol. Néhány kritériumnak meg kell felelni plusz kényelem pakolhatoság és esztétika. Ennyi. Nyilván ha mást csinálnék akkor tökmindegy lenne, szállitásra mindegyik alkalmas.
Te sem olvastad, mert összesen egy darab ilyen volt. Annyira hogy még pénzt is ajánlottak a Varsányi Petinek a rossz töltőért, hogy láthassanak egyet közelről.
anno ami szoci kocsi rendesen volt alváz és üregvédőzve még 15+ évesen se rohadt
ami meg nem már sokszor 4-5 évesen kezdett lyukadni
A ford puma 2,2 eredetű ha csak kicsit is szarakodik az inyektor hajlamos átégetni a dugattyútetőt.De az sem új korában.A kaszni olyan amilyen.Nagy kocka.Üresen még az én lom hombár furgonom is viszi a 140-et elég fürgen,terhelve emelkedőn már lomha tetűként mászik,de 690e az 690e km.
Ráadásul rendszám alapján azonnal vágta a céget, ezt szintén nem tom mennyire jo jel 😅
A blokkok is vagy ford TDCI 2,2 vagy régebben iveco-sofin 2,3-assal mentek.
A lényeg hogy nem fosadék wv embléma van rajtuk,az ipari hulladék. 😆
Nincsenek kényes igényeim, csak nem bemegyek a boltba és leveszem az elsöt a polcrol. Néhány kritériumnak meg kell felelni plusz kényelem pakolhatoság és esztétika. Ennyi. Nyilván ha mást csinálnék akkor tökmindegy lenne, szállitásra mindegyik alkalmas.
https://e-cars.hu/2019/03/17/n...