Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amilyen hiány van új autóból be se csukja maga mögött a szalon ajtaját már el is adták a fostaliga fordját amire már fél éve várt 😅
Gondolkozz erosen,rajohetsz. 😆
Ne a késekről beszélj,hanem hogy miért is kellett oda raptor,mi a magyarázat?Ahhoz van eszed hogy másokat minősíts de erre nem tudtál épkézláb magyarázatot adni.
Nem baj,nem a legélasebb kés vagy a fiókban. 😂
szép barna legény lehet ha ennyit szolizik
😁
Bizony.
Akkor szoliban vagy.
Persze,én várom a reggel 7 órát.
Na gyugi van...? Szép estét.
Más értelmes magyarázatot nem találok rá.
ha ez ugyanaz vagy jobb ami 88-ban volt akkor kurva jó cucc, és már akkor is kurva drága volt
ha új autón csinálták meg elég sok garit vállaltak rá, nekünk pár hatesen lett elvégezve egvolt vagy 15 évig és még akkor is be lehetett körömmel nyomni a ráfújt cuccot
de amit vett fater utána zsigulit azon is ilyen lehetett(furat dugók egyeztek) és 25 évesen is makulátlan volt a kis zsiguli, csak ott rohadt ahol az eltört kuplungfolyadék tartály repedés miatt lemarta a festéket
de több ismerősnek is volt ilyen kezelés(dunaföldvár shell benzinkút mellett csinálták) és egyik se pusztult úgy mint amit nem vagy a fekete szurokkal telibe fújtak alulról
Mindenkeppen azert. 😆
Nahát.Aztán raptort miért fújtál a műanyag alá,azt meg tudod mondani?Hogy elmondhasd hogy az is van rajta?
Kihagytál egy vesszőt bazmeg. 😂
mondomén............. 😂
Nem,csak téged te vagy hülye.
Midenhova.......... 😆
Van,csak nem a gardány megy benne. 😆
Hivhatjuk kipufogo alagutnak is.
Bar tokmindegy mert blődi mindkettot kopkodi fogja. 😆
De hova bazd meg?Hova nem elég a rücsi?
Van kardánalagút az elsőkerekes autón? 😀
keresd ki mert én ezt írtam,

mert szerintem (kawa peldaja is ezt mutatja) a rücsi nem eleg.
Kell alvazvedo-plusz rücsi-mikesanders viasz stb.
Akkor rendesek, úgy fest megoldódik. 👍️
Igazából az astrán hiányzott a teljes védőbevonat a pótkerk öböl szélein függőlegesen,a kardánalagút belseje az meg a küszöb között.Csak a sárgás alapozó réteg volt meg,Jellemzően a hővédő lemez feletti rész.
Most mondhatja blődi hogy a gyári technologia elég,de nem,mivel ont ezeken gazdagon volt felületi rozsda,és az ücsém 2000-es évjáratú asztráján ezeken a részeken alvázvédő volt.Tehát tervezéskor kellett,de mikor classic-ként lengyelben gyátották az alvázvédőt lehagyták,tehát mérnöki munka szar,költségvetési munka csillagos ötös.
A duc-on egy gumiszerű alvázvédő volt a küszöbökön alul,de a rácsszerkezet felső részén a padlolemez aszfalt feloli oldalán illetve a tartókon a falcokban,függőleges lemezeken is csak alapozó volt meg,a gumiaserű szar az hol lejött hol ugy ragaszkodott a felülethez hogy drótkorong kellett.A kasznitömítő gazdagon fedte az ementálisajt kasznit,az is idővel átereszti a vizet.
Egy újkorában elvégzett alváz és üregvédelem kurvára meghosszabbítja a kocsi életét.
Itt a kocsin látszik hogy alapozó meg némi festékkel van megijesztve,és egy viaszos bizgerével fujja le az ürge.
Mi a ducnál a javított üregeknél fluid film liquid et küldtünk bele,mint a lóistálló olyan a szaga,meg alvázvédőnek variac ubc-t.

http://youtu.be/YvDdthc5GiY
Te írtad a rücsire hogy szerinted nem elég.mondjuk ezen már nem csodálkozom annak tudatában hogy a szorható tőmítőt is rücsinek nézed.
Mégegyszer leírom rücsi/alvázvédőt írtam.
Úgy látom nem vagy annyira intelligens hogy kiválaszd a kettőből ami és ahova kell.