szóval első körben emelési pontról volt szó. Gondolom kawa elkezdte emelni csak nem az autó emelkedett, hanem betolta az emelési pontot a fülkébe(fetrengős) Jártam már én is így. Nem küszöbről, meg gyári fényezésről volt szó (gondolkodós)
Szép elképzelés.Az a helyzet hogy ott basszák el sokan az alvázvédelmet hogy azt hiszik minél vastagabb annál jobb. pont azért reped meg mert vastagon lett fújva.Nem kell azt vastagon,egy vékony egybefüggő réteg legyen,ez a lényeg.
szerintem a rücsi a kőfelverődés miatt van. De a rücsivel is pont az a baj, mint az alvázvédővel, hogy idővel elreped azt beeszi magát alá a víz(kezeit széttáró)
Attol meg szilard teny,beragtal a boltosra mert szoltvhogy allitsd le a foshalmot mert budos,te meg a gyerekekre fogtad,holott te mondtad hogy kibirtak volna mig odamegy a mama.
Ezek tenyek.
mindig olajjal fújattuk az alját, utána megporoltattuk. Első alkalommal egymás után vagy 3x, utána évente egyszer. újnyi olajsár alakult ki az alvázon elkonzerválta az egészet(meghajlós) Egyszer ezt már leírtam és mindenki vad nyerítésbe kezdett 😅 Pedig az a tuti megoldás(meghajlós) Nem tudja megtámadni a rozsda 50 év alatt sem rohad el, teljesen elzárja a vizet. Az alvázvédő soxor pont az ellenkező hatást váltja ki mint amire kitalálták(kezeit széttáró) Megrepedezik, bejut a víz de kiszáradni meg nem képes. Szarrá rohad az egész. Mostani modern anyagok közül talán azt tudnám elképzelni,hogy szélvédőragasztóval lekenni az egész alját. Az tuti kis cucc. Évente azt is átvizsgálni aztán ahol lehorzsolta róla alulról egy fatuskó az erőbe utánapótolni(gondolkodós) De tulajdonképen még mindig az olajfújás a leg kevésbé macerás és problémamentes(kezeit széttáró)
létezik beton erősítő biszbasz, kis szálak amit a vas helyett tesznek a betonba
na ilyen van műanyagba is aztán azt kell a purhabba keverni, aztán egyből lehet emelni is
ja és purhab ragasztó kell az nem tágul akkorát sokkal feszesebb cucc
A pofád nem merted elénk tolni mint egy kis fitymaszűkületes. Csak követtél minket mint egy komplexusos, akit a nagyszülei is zaklattak szexuálisan. Vépondró vagy szar hulladék. 😇
esetleg kifujják egy kis púrhabbal a feles anyagot szikével szintbe vágják, kap gittet meg festéket. Legalább jól fog kinézni de emelni továbbra sem kell majd vele 😂
A 3,0 iveco duc-bannmar jo regen nincs ,az iveco kaszni meg alvazas hatsokerekes,tul magas,keskeny es ives oldalu.Papiron nagyobb,de csak ha olyan omlesztett cuccot viszel mint hagyma vagy krumpli paprika stb.
én az 5 gangos 2,3 ivekóval jártam mondjuk így. Üresen ment az mint a mérgezett egér rádobtak 2,5 tonnát aztán nem bírtam kielőzni az L40-es ifát a hatoson 😅 A kettőfeles master terhelten sokkal jobban produkált. A boxer is. ivekóból 3 ezres 6 gangos vagy semmi (kezeit széttáró) Bár függ, hogy ki mit szállít. Mondjuk kawának 8-10 klíma plusz szerszámok + létra tulajdonképen nem tétel a legkisebb motornak se(kezeit széttáró) Szóval úgy mondom inkább, ha ivekóval súlyt kell szállítani akkor a nagymotoros(meghajlós)
Én nem is ajánlgattam neki.Leírta hogy nem jött be neki.Mint ahogy azt is írta hogy franciát soha többet,erre az értetlen zoli bohóc elkezdte ajánlgattni a francia szemetet.Pont ma az egyik autószerelő kollégám hallom hogy beszél valakivel telefonon,valami autóról,nem tudtam milyen.Aztán lerakta mondom neki "mind szar mi?"a válasz "főleg a francia"
Ezek tenyek.
na ilyen van műanyagba is aztán azt kell a purhabba keverni, aztán egyből lehet emelni is
ja és purhab ragasztó kell az nem tágul akkorát sokkal feszesebb cucc
Persze hogy tudom. 🤔