Minden elofordulhat,de lehet hogy a dagadt boltos lelovi a buzi dizeles gyökeret mint a rühös kutyat.
Es a buti dizeles gyökér halott buzi dizeles gyökérkent vigasztalja hogy lesittelik a dagadt boltost?
Mindezt azert mert tenyleg es rohadt buzi gyökérként viselkedik.
ha sok lesz tuti lesz megoldás mindenre
vagy
ha lehúzós akkor nem veszik
amúgy a túláram miatt meghal az nem a töltő hibája,ez kb olyan mintha tökön lövöm magam az ase a puska hibája
gondolom a töltőben a biztosíték csak azért van hogy ne égjen el a töltő ezáltal a ház-kocsi-stb se gyulladjon ki mert ha kigyullad a töltő miatt akkor egyből lehet pereskedni, így meg hülyebiztos a töltő, elkúrták és ennyi volt, ha berhelik magyar módon és kigyullad utána kurva nehéz bizonyítani hogy nem gyári a cucc, aztán tesla bácsi vehet egy új házat a helyi hülyének mert összebaszta a töltőt
Én szerettem volna e-t venni 3 éve, de egyszerűen nem jött ki a matek, ezért lett 2000-es benyás. Sztem még mindig nem jönne ki... persze ha teleszórtam volna a tetőt ingyen osztogatott panellel, talán.
Ismerős vett egy elsö gen. Leafet a Zasszonynak a városban szaladgálni... na annak kb. 70-80 km a hatótávja már csak (télen kevesebb) A városból nem nagyon mennek ki vele 😁
Jó nagy bunkó vagy... én pl. leállítom, ahol csak lehet - egyébként se szeretem, ha ketyeg alapjáraton. Azt megutáltatta velem a fasz szomszéd, mikor még teherautózot... hajnal 5-kor itt ketyegtette a szarát negyed órá keresztül az ablakom alatt 😡 végül valaki feljelentette, mert kitiltották innen (lakó pihenő övezet)
Jó tanács: ha véletlen külföldre mész, a határon is állítsd le, mert ha rossz kedvük van, és még oda is füstölsz nekik az öreg szarral, akkor jól faxra vesznek 😅
A 2-3 kW-os hegesztő invertereket ne hasonlítsd már egy villanyautó több100 kW-os inverteréhez... eléggé más technológia, más áron.
Itt a linken csak egy szaros 11 kW-os Tekla töltő van, ezzel se bírtak... 😅 https://villanyautosok.hu/2018...
"de amikor összemérhető a kocsi árával a felújítás költsége" - igen, ezt mondom, mikor bejöttek ezek a 2000 bar-os pumpák, ezzel riogattak... azóta elterjedt lett, bontóban kapsz 30-ér, újat meg 100 alatt - és ezek az autók még 1M+ kategóriák.
Tudom hogy csak simán nem akarod érteni, de igen, pont így működik. Az emberek le szokták cserélni az öreg használt autójukat újra, vagy kevésbé használtra időnként. És nem arról van szó hogy nem telik, hanem nem éri meg egy roncsra sok pénzt költeni, mert attól csak drága roncs marad. Belerakja inkább a törlesztőbe azt amit a javítására költene, aztán van egy jó és probléma mentes autója.
egy jó programozással simán kibír a lifepo4 7000 ciklust mire 80% lesz az akku, otthoni környezetben akár 10000 is összejöhet, igaz itt már be kell tartani a 20-80% töltést-merítést
de ha csak 5000 ciklussal számolsz akkor is napi fullra merítés-fullra töltés is több mint 10 év és ha csak 200km a hatótáv akkor is egy millió km mire az akku kihal, szóval teljesen alaptalan az akku félelemkeltés
egy 30+ millás merci is szanaszét hullik már 600 ezer környékén szóval én nem tartanék az akku haláltól
még a jóval szarabb li-ion akku is teljesít annyi kilométert mint egy kis ccm-es magas nyomású dízel
persze a pipi féle dacia lehet nem, de az nem is igazán kocsi
Es a buti dizeles gyökér halott buzi dizeles gyökérkent vigasztalja hogy lesittelik a dagadt boltost?
Mindezt azert mert tenyleg es rohadt buzi gyökérként viselkedik.