Nézzük majd meg mi lesz a 15 éves villanyosokkal.Ott az lesz a különbség hogy egyszerre kell millákat költeni rá,és erre az sem lesz megoldás hogy 10 évesen lecserélem,mert ha rá pár év múlva millákat kell merni rá akkor rohadtúl nem lesz ára sem.
Ilyen nekem is volt,szólt a boltos hogy nyitva az ajtó ne ott járassam a motort,mondom jó aztán nem történt semmi ezt látva elkezdte irogatni a rendszámot......
Hát,ha egy 5-600e forintos full motor felújításra nem tellik tolkáros bmw erőforrásnál,na akkor pont rohan a delikvensa 13-ért leafet 24 ért teszlát venni. 😂
Pont mint az életben. 😂
azért egy sor pd elem nem olcsó, mellé a sok rövidtáv miatt ezerszer mókolt de mégis megtelt dpf és márit többe van mint a 12-15 éves kocsi értéke
az akku mem probléma a mostani lifepo4 technologiával, az invertert meg szerintem addigra nagyüzemileg javítják annyi lesz
emlékezz vissza 15 éve a hegesztő inverzer kihalt vehettél másikat, most meg már kurva sok helyen javítják, és szinte mindig jobb cuccokkal mint ami benne van
Persze, nem drága, de amikor összemérhető a kocsi árával a felújítás költsége, és attól még ugyan úgy egy fostalicska marad, akkor az emberek inkább megveszik az újat.
Ahogy a Trabantok, Ladák, Wartburgok is vígan üzemelhetnének még mindig, de valahogy pillanatok alatt elkoptak amint volt lehetőség jobbra.
Porlasztónak már lófax ára van, 10 éve még persze lehetett riogatni vele a népet... DPF dettó, nekem a 15 éves 200 ezret futottban 98%-os még...
Vellanyautóról persze még nem beszélnek, talán csak a lecsökkenő akkuról, de mi lesz, ha majd elkezdenek halni az inverterek? Annak az ára sok porlasztócsúcsot kifut 😁
végülis ha 800-1000 km alatt elmegy egy liter olaj már majdnem trabant szint
nekem szerencsére nem füstöl még, simán csak folyt itt-ott, de most nem folyik hogy kapnák be akik kicserélték a szimeringeket, belekényszerítettek az olaj cserébe
Igazabol az adblue ammonia szagát erzi,eleg szuros jellegzetes dolog,foleg ha a jobbagy all,var valakit es 20 percekig jaratja,volt hogy kimentem es baratsagosan szoltam a baromnak hogy allitsd mar le ezt a szemethegyet,bent nem birok mar meglenni a szaga miatt.
Magyarok sem okosabbak. MZ specialista ismerős, mondja hogy megkergültek a népek. Ugye aki gyerek korában ezeken nőtt fel most lett befutott pénzes 40-50éves, és nosztalgiából veszik, mint a cukrot, ami felverte az árakat rendesen.
Nekem még az eredeti MZ-im vannak meg és be van gyűjtve minden alkatrész, némelyik több példányban is, mert amikor minden haver dobálta ki , hogy nem ér semmit én rendes voltam és elhoztam a roncsaikat és még pénzt sem kértem 😁
Bennem is dolgozik a nosztalgia, de ennyi pénzt nem adnék ezekért a szarokért.
Sőt bánom már hogy gyűjtögettem. Azok jártak jobban akik kidobták 😂 Mert ha kiadom azt a részt a pincémből raktározásra ami helyet foglal, simán kereshettem volna sokkal többet mint egy ilyen Simo ára. 😁
Viszont most már sokat ér, így nem szabadulok tőle.
Van 2bontatlan blokkom, egy bontott, meg egy patika állapotra felújított.
Van 3 vázam, ebből egyiket jó minőségben szintereztettem.
Burkolatok is van legalább két garnitura, ebből az egyik szépen fényezve.
Meg egy rakás zsírpapíros gumi és króm cucc ami szeret szétporladni és megrozsdásodni.
Tehát lehet többet ér már a TS-em mint a Tesla 😂
Szerencsére ezek a modern dieselek nem is húzzák soká. Egy két megszállott lesz hajlandó kifizetni az új porlasztó sort, meg DPF-et, aztán tolják át inkább a harmadik világba.
A hosszútávra tervezett melós dízelek, meg értelem szerűen többet is mennek, tehát időben az sem fogja tovább húzni, csak kilométerben. Érezhetően csökkent a számuk az utóbbi években. Korábban végig zárt szellőzővel kellett bemennem a városba, most azért néha ki is tudom nyitni.
Legjobb hogy tegnap ahogy elmentem a szokásos traffipax mellett, ki voltak települve egy levegő minőség ellenőrző műszerrel is az út szélére. Remélem ennek az lesz a folytatása, hogy legalább a feltűnően füstölő tragacsokat kiszedjék.
Megjegyzem F2-nek kezd igaza lenni. A régi tragacs benzinesek is baromi büdösek már. Mintha újra forgalomban lennének a Trabantok, csak most Suzuki jel van rajtuk 😁
egy cimbi egy mz-vel járt úgy hogy állt 20+ évet megvette olcsón és sz első útján kuka is lett a blokk mert full rozsda volt a bele és megforgott a főtengely csapágy a házban mert megszorult
az ilyet ami sokat állt max dísznek, na de egy szimó dísznek még vicces, max 100 év múlva érne valamit
most is csak azért ennyi az áruk mert a németeknek több a pénzük mint az eszük
Szét floodoltad te már azt, esélytelen megtalálni ennyi hülyeség között amit leírsz, de itt ajnároztad hogy mennyivel jobb a diesel toyotád, meg semmi értelme. Aztán amikor 2.5milliót le lehetett akasztani mellé, rögtön kibújt a zsidó belőled és villanyhívő lettél 😂
Volt ilyenhez szerencsém csak én vas árban vettem.
A dugattyú belerozsdásodik a hengerbe, meg a többi része sem az igazi.
Ha száraz helyen volt, és valami hülye azt hitte hogy 1:20-as keverékkel jobban megy amitől tocsogott az olajban és a kipufogó eldugult, akkor van esély a túlélésre.
Egyébként alkatrésznek tényleg jó, de mint mondtam vas árban.
Viszont valami hülye biztos lesz aki összekeveri a régit a klasszikussal, és kifizeti neki 😆
Mint a gázszerelő ismerős.
-Mondom neki ereszt a kötése.
-Dehogy ereszt honnan tudom.
-Érzem a gázszagot.
-Ő nem érez semmit.
-Nyomj oda egy kis szappant. Na habzott is rendesen.
Szerintem annyit szagoltad már te is, hogy elment a rendes szaglásod, azért nem érzed meg.
25 ezerért adtam el az ezerkettest és 800 ért vettem az astrát
szóval nem lehetetlen amit írsz, persze attól még nem lesz mindennapos
Pont mint az életben. 😂
az akku mem probléma a mostani lifepo4 technologiával, az invertert meg szerintem addigra nagyüzemileg javítják annyi lesz
emlékezz vissza 15 éve a hegesztő inverzer kihalt vehettél másikat, most meg már kurva sok helyen javítják, és szinte mindig jobb cuccokkal mint ami benne van
Ahogy a Trabantok, Ladák, Wartburgok is vígan üzemelhetnének még mindig, de valahogy pillanatok alatt elkoptak amint volt lehetőség jobbra.
Vellanyautóról persze még nem beszélnek, talán csak a lecsökkenő akkuról, de mi lesz, ha majd elkezdenek halni az inverterek? Annak az ára sok porlasztócsúcsot kifut 😁
nekem szerencsére nem füstöl még, simán csak folyt itt-ott, de most nem folyik hogy kapnák be akik kicserélték a szimeringeket, belekényszerítettek az olaj cserébe
de a lényeg: tiltsuk be mindet 😆
így lesz belső kulcsnyílásból külső
😁
a szaga is szar meg is romlik, sok szesz miatt a vizet is beszívja
https://www.vezess.hu/magazin/...
Nekem még az eredeti MZ-im vannak meg és be van gyűjtve minden alkatrész, némelyik több példányban is, mert amikor minden haver dobálta ki , hogy nem ér semmit én rendes voltam és elhoztam a roncsaikat és még pénzt sem kértem 😁
Bennem is dolgozik a nosztalgia, de ennyi pénzt nem adnék ezekért a szarokért.
Sőt bánom már hogy gyűjtögettem. Azok jártak jobban akik kidobták 😂 Mert ha kiadom azt a részt a pincémből raktározásra ami helyet foglal, simán kereshettem volna sokkal többet mint egy ilyen Simo ára. 😁
Viszont most már sokat ér, így nem szabadulok tőle.
Van 2bontatlan blokkom, egy bontott, meg egy patika állapotra felújított.
Van 3 vázam, ebből egyiket jó minőségben szintereztettem.
Burkolatok is van legalább két garnitura, ebből az egyik szépen fényezve.
Meg egy rakás zsírpapíros gumi és króm cucc ami szeret szétporladni és megrozsdásodni.
Tehát lehet többet ér már a TS-em mint a Tesla 😂
A hosszútávra tervezett melós dízelek, meg értelem szerűen többet is mennek, tehát időben az sem fogja tovább húzni, csak kilométerben. Érezhetően csökkent a számuk az utóbbi években. Korábban végig zárt szellőzővel kellett bemennem a városba, most azért néha ki is tudom nyitni.
Legjobb hogy tegnap ahogy elmentem a szokásos traffipax mellett, ki voltak települve egy levegő minőség ellenőrző műszerrel is az út szélére. Remélem ennek az lesz a folytatása, hogy legalább a feltűnően füstölő tragacsokat kiszedjék.
Megjegyzem F2-nek kezd igaza lenni. A régi tragacs benzinesek is baromi büdösek már. Mintha újra forgalomban lennének a Trabantok, csak most Suzuki jel van rajtuk 😁
az ilyet ami sokat állt max dísznek, na de egy szimó dísznek még vicces, max 100 év múlva érne valamit
most is csak azért ennyi az áruk mert a németeknek több a pénzük mint az eszük
A dugattyú belerozsdásodik a hengerbe, meg a többi része sem az igazi.
Ha száraz helyen volt, és valami hülye azt hitte hogy 1:20-as keverékkel jobban megy amitől tocsogott az olajban és a kipufogó eldugult, akkor van esély a túlélésre.
Egyébként alkatrésznek tényleg jó, de mint mondtam vas árban.
Viszont valami hülye biztos lesz aki összekeveri a régit a klasszikussal, és kifizeti neki 😆
-Mondom neki ereszt a kötése.
-Dehogy ereszt honnan tudom.
-Érzem a gázszagot.
-Ő nem érez semmit.
-Nyomj oda egy kis szappant. Na habzott is rendesen.
Szerintem annyit szagoltad már te is, hogy elment a rendes szaglásod, azért nem érzed meg.