Jössz itt a 15ezrekkel… mintha rendes használat mellett tényleg elmenne annyit.
Na mindegy, ugyanaz megy itt mint eddig. Össze fog omlani a fórum ha te meg a tűzoltó eltűntök innen.
A ford sem azt mondja hogy 200nál kell,hanem azt mondja hogy 200körül nagy valószínűséggel lesz olyan beavatkozás aminél az olaj is cserés lesz.De ha ez a duplája akkor a duplája.A beavatkozáson van a hangsúly.
Szerintem egy nyomatékos.motornál jó gumival nem fog kevésbé kopni. Amig tapad addig a tc nem szól bele. Aszfalton nem fordult még elő, de hát én a sornégy vénégy pártján vagyok. A ducatira kiváncsi leszek mit megy el annál érezni a hátulján kigyorsításkor hogy mozdul, de a tc is öt fokozatban állitható és.nem a legtoleránsabbra van állitva. A vfr-n cserés a gumi azt még nem néztem.mennyit ment el. A zzr-n 9-10 ezer körűl megy el az angel st mindig. Pedig nem.nagyon óvatoskodok a gyorsításokkal, pláne kanyarokból kifelé.
A szervizekben nincs erről semmi, a cikkíró szerint a szervizekben nem adtak infót csak sok megkeresés után az importőr válaszolta ezt gondolom miután megkérdezték a gyártót, hogy mit mondjanak.
Van olyan kigyorsításod amikor villog a TC? Mert nekem gyakran. Van amikor közbeszól már olyankor amikor én még seggel nem is érzem hogy eltekerné de van amikor érzem hogy megcsúszna és akkor veszi el.
TC nélkül a másikkal rendszeresen hátsó fékkel kellett fogni. Egyenesben meg ugye megint… tc nélkül csak eltekeri, tc-vel nem. Amint egy picit is gyorsabb a hátsókerék mint az első, már közbe is szól.
Tc-vel kevésbè kellene kopjon a gumi mint tc-vel. Persze csak ha az ember húzza is a gázt 🤷🏼♂️
Ujra senkinek, mindenki használtbol.gazdálkodott. pont ezért kellett a könyv, mindent meg lehetett csinálni ha érdekelte az embert. Rengeteg célszerszámot vettem a piacon oroszoktól meg csináltattam esztergályossal.
Jo hat azt mindenki tudja hogy rossi hozzad kepest egy csúzos ven tata bottal,de ha ilyen penge vagy ne vernyogj egy gumi miatt hanem csereld le. 😆
Szo nelkul. 😆
Az említett cikkben pont a ford volt az amelyik hajlandó volt válaszolni az élettartam kérdésre és 200000km-t mondtak tehát elvileg legkésőbb akkor cserélni kéne.
Nem tom, nekem a fordba még nem.cseréltek, eccer kérdeztem.a szervizbe mondták de má elfelejtettem de háromszáz körül talán. Most 245 van benne. Még ősszel elviszem szervizbe aztán decemberbe meg már jön az új. Ha minden igaz, mert eddig még gyártásba se helyezték.
A renault kamionjaimban 200000km vagy 2 év volt az előírt a váltóban és diffiben, amelyik cég megcsináltatta ott még másfél milla km-nél is csöndes volt mindkettő amelyik nem annak 500000 körül megszólaltak és 7-800000-nél már a sebességekkel is vannak gondok.
Nem mondom, meg azt se hogy nem kell cserélni. Csak azt momdtam hogy kisebb és másfajta az igénybevétel etért jóval ritkábban kell mint a motorban. De kell cserélni az biztos.
A zsigás korszakban pont tudtuk, csak nem fofglalkozott senki vele. A szervizkönyvbe benne volt mikor kellett és.mit csinálni. Még most is megvan a nagy vastag narancssárga könyv.
Na mindegy, ugyanaz megy itt mint eddig. Össze fog omlani a fórum ha te meg a tűzoltó eltűntök innen.