Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek.venné el, amig nem kezd el másként forogni a hátsó kerék mint az első. Pont az a lényeg, ne pörögjön ki. De ettől még a talajra vitt nyomték a gumi dolga és ha jól tapad többet is visz át, mint egy kevésbé tapadós aminél már beavatkozna a tc. Amelyik gumi kopik az tapad.
Ja,csak ilyen dögletesen büdös szurke trutymot eddig csak teleszkopban lattam.
Es ott se tethelik tul.
Nemond hogy ez termeszetes.
azért mert újszerűnek tűnik egy olaj nem az(kezeit széttáró) Idővel veszít a kenési tulajdonságából(kezeit széttáró)
Szerintem elmegy 15500 ig. 😆
Mert a váltóban nincs olyan nagy igénybevétele az olajnak, mint a motorban.
beletekersz még egy 20-ast aszt a holdról integetsz 😆
az már gáz, ha a hűtőbe rozsda meg vízkő van(gondolkodós) Mivel töltitek kút vízzel???
16ezer van a gumikban elöl hátul, még pár kanyar nincs kint a vászon egyelőre. Tavasszal felkerülnek az újak.
Fura ez(gondolkodós) A zsigás korszakba azt sem tudtuk,hogy kell a váltóba olajat cserélni 😅én a furgonokba úgy csináltam, hogy motorba 15 ezrenként, difibe 60 ezrenként, váltóba 100 ezrenként lett az olaj cserélve a vezérlés 150 ezrenként(kezeit széttáró) Mondjuk más feladat nem is igen volt esetleg néha 1-1 kerékcsapágy kb. ennyi(kezeit széttáró)
Levinek milyen motorja van? Lehet ezért kopik gyorsabban....nem, nem a fos KTM miatt, hanem mert 1000-es 2 hengerese van, neked meg 700-as 3 hengeres.
De ebben is Hoda a legjobb...ugye milyen jó a 4henger és alul kevés nyomaték? Én 15ezernél cseréltem gumit, és annak is csak a közepe kopott el, mert vigyáztam az oldalára 😆
Neidegelj,kozepen van 4,5 mm,a kopasjelzoig 3mm,meg ha oldalt lenne aszondom,de kozepen,10e km utan. 😆
Pontosan és a TC elveszi a nyomatékot. Tehát Tc-vel sokkal kevésbè kéne kopjon de ez a fos road6 nem bír ki 10ezret se. Majd meglátjuk az a41 mennyit fog elszaladni, előnye van mert 8,3mm a minta.
Szerintem is.
ha már szétt túrtam leengedtem a váltóból is de hibátlan volt az olaj, minimálisan matt volt az új olajhoz képest, de színe-szaga szinte újszerű volt
ellenben a motorolaj olyan fekete volt mintha az mtz-ből engedtem volna le
Mondom,tróger aki nem cserél olajat. 😂
nekem az f astra is szar volt amikor vettem, szerintem abban sosem cseréltek olajat, vagy max az 1000km szervizen
egy ujjnyi vastag megkeményedett szemcsés olajsár volt a teknőben, meg ahol meg tudott ülni a retek, pl az olajgomba furat teljesen el volt tömődve
emiatt szét kellett bontani ízekre, az olajlehúzó is full retek volt, hidrotőkékben olaj járatokban mindenhol a sok szar, napokig mosogattam mire kész lett
Mint mondtam szedtem szét,fócvágent is,szar vót.
Akkor lehet hogy mégis jó a vw?Gondold el,elmondásod szerint az már nem is olaj ami benne van,ezek ellenére mégis hibátlanul működik a váltó.
Üdv! Aprilia rotax 127-hez keresnék alkatrészeket.
Ühüm.......
Aha....
Sokkal.
Mi az idő elött?
Ja,és ez az autó mikori gyártású? 😂
Az már nem olaj ami abban van.
Ez biztos.
Szedtem szét ilyen váltót.