Minek.venné el, amig nem kezd el másként forogni a hátsó kerék mint az első. Pont az a lényeg, ne pörögjön ki. De ettől még a talajra vitt nyomték a gumi dolga és ha jól tapad többet is visz át, mint egy kevésbé tapadós aminél már beavatkozna a tc. Amelyik gumi kopik az tapad.
Fura ez(gondolkodós) A zsigás korszakba azt sem tudtuk,hogy kell a váltóba olajat cserélni 😅én a furgonokba úgy csináltam, hogy motorba 15 ezrenként, difibe 60 ezrenként, váltóba 100 ezrenként lett az olaj cserélve a vezérlés 150 ezrenként(kezeit széttáró) Mondjuk más feladat nem is igen volt esetleg néha 1-1 kerékcsapágy kb. ennyi(kezeit széttáró)
Levinek milyen motorja van? Lehet ezért kopik gyorsabban....nem, nem a fos KTM miatt, hanem mert 1000-es 2 hengerese van, neked meg 700-as 3 hengeres.
De ebben is Hoda a legjobb...ugye milyen jó a 4henger és alul kevés nyomaték? Én 15ezernél cseréltem gumit, és annak is csak a közepe kopott el, mert vigyáztam az oldalára 😆
Pontosan és a TC elveszi a nyomatékot. Tehát Tc-vel sokkal kevésbè kéne kopjon de ez a fos road6 nem bír ki 10ezret se. Majd meglátjuk az a41 mennyit fog elszaladni, előnye van mert 8,3mm a minta.
ha már szétt túrtam leengedtem a váltóból is de hibátlan volt az olaj, minimálisan matt volt az új olajhoz képest, de színe-szaga szinte újszerű volt
ellenben a motorolaj olyan fekete volt mintha az mtz-ből engedtem volna le
nekem az f astra is szar volt amikor vettem, szerintem abban sosem cseréltek olajat, vagy max az 1000km szervizen
egy ujjnyi vastag megkeményedett szemcsés olajsár volt a teknőben, meg ahol meg tudott ülni a retek, pl az olajgomba furat teljesen el volt tömődve
emiatt szét kellett bontani ízekre, az olajlehúzó is full retek volt, hidrotőkékben olaj járatokban mindenhol a sok szar, napokig mosogattam mire kész lett
Es ott se tethelik tul.
Nemond hogy ez termeszetes.
De ebben is Hoda a legjobb...ugye milyen jó a 4henger és alul kevés nyomaték? Én 15ezernél cseréltem gumit, és annak is csak a közepe kopott el, mert vigyáztam az oldalára 😆
ellenben a motorolaj olyan fekete volt mintha az mtz-ből engedtem volna le
egy ujjnyi vastag megkeményedett szemcsés olajsár volt a teknőben, meg ahol meg tudott ülni a retek, pl az olajgomba furat teljesen el volt tömődve
emiatt szét kellett bontani ízekre, az olajlehúzó is full retek volt, hidrotőkékben olaj járatokban mindenhol a sok szar, napokig mosogattam mire kész lett
Ez biztos.
Szedtem szét ilyen váltót.