Basszus most néztem,2021 05 12-én vettem a road5-öt.Előtte volt szervíz 21860 km-nél.Most tartok 31400 környékén,és a gumi nem akar elkopni,van még rajta bőven.Szerintem mérek este egyet.
Nem kell tekerni, a tc a tapadást nem érzékeli. Csak te a gyorsulást, mivel a gumi kapaszkodik de a kapaszkodással maródik le a felület szép lassan. annak a gumi kopás az ára. pont mint ahogy a kanyarokban az oldala kopik piszkosul, ott is azért mert tart a gumi miközbrn élvezed a kigyorsítást. Nyomaték szegényebb motornál kisebb gondot okozna a gumikopás, elmenne 15 ezret is.
ez is egy szempont volt a ténéré vásárlásakor
inkább legyen kevesebb ló meg nyomaték de az álljon rendelkezésre mindig
ne kelljen minden induláskor baszakodni a sok felesleges dolog kikapcsolásával....
Itt nincs nyomaték 😂 125Nm, miaz… de komolyan, nem tudja megenni mert a TC azonnal beleszól, sokszor én még nem is érzem a motoron hogy tekerné de villog a műszerfal és picivel később bele is szól.
Nem tudom ezt hogy tudta a ktm ilyen finoman megcsinálni de feladta a többieknek a leckét az fix.
Ha elfogy a víz?Hát már eleve azt is jelzi ha kevés a hűtőfolyadék.üzemszerű használat mellett melegszik túl?azt mégis hogyan?üzemszerű használatnál nem melegedhet túl.
toyotán már 15+ éve nincs vízhőfok mérő
kék amíg hideg utána piros ha túl meleg
de ha kiég a piros izzó cumi van mert ugye nincs zöld izzó ami a normál tartományban világít
azóval biztos előnyösebb egy mutatós műszer legfőképp mert látod hogy mennyire meleg a helyzet
de a toyotán kicsit se hiányzik nekem, legfőképp mert még egy métert se vezettem 😆
Nem, ha pl. elfogy a víz és a hőfokmérő valamelyik vízcsőben a blokkon kívül van, de ha a bkokkon a termosztátházon akkor is mire az bejelezne 100° környékén addigra megfőztem, az csak akkor jó amíg üzemszerű használat miatt melegszik túl, de ha műszaki hiba miatt akkor nem szokott időben, jártam már így.
Ha kell es amugy is arra jarok, akkor tiszta ugy. En altalaban arra gondoltam, hogy csak ezert mert most olcso es hatha kell egyszer, en ugy soha nem vasarlok.
inkább legyen kevesebb ló meg nyomaték de az álljon rendelkezésre mindig
ne kelljen minden induláskor baszakodni a sok felesleges dolog kikapcsolásával....
Nem tudom ezt hogy tudta a ktm ilyen finoman megcsinálni de feladta a többieknek a leckét az fix.
kék amíg hideg utána piros ha túl meleg
de ha kiég a piros izzó cumi van mert ugye nincs zöld izzó ami a normál tartományban világít
azóval biztos előnyösebb egy mutatós műszer legfőképp mert látod hogy mennyire meleg a helyzet
de a toyotán kicsit se hiányzik nekem, legfőképp mert még egy métert se vezettem 😆
A tobbi pont jo.
Szukitem max 2010-esig a tiedet. 😂
14-től nem B10 volt hanem B8!Ilyen hibás tudással inkább ne tippelgessél!