Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk az is szempont volt hogy kb 7-8 nagyobb marka palettaja probalhato egy helyen,nem kell rohangalni 4-5 marka boltjaiba.
Nem kell tulgondolni,kellett egy sisak,korulneztem a szobajoheto tipusok kozt,pont a louis-nal learaztak a kifuto szineket.
Akkor a hivatalos itthoni markakereskedoknel kb 130e volt az nxr,itt meg talan 110e,igyisugyis latogattam tesot oktober 23.-an,ido szar volt,nem meloztam otthon sem kellett semmit csinalni,miert ne+100 km,nezzuk meg,ott szamlazaskor derult ki hogy meg hozzacsaptak a louis kartya miatt meg 15% ot,igy valami 90 ert hoztam el,de volt meg kesztyu meg par aprosag.
Akkor jo volt,most mas a gazdasagi helyzet.
En mar elmeletben megterveztem, hogyha nagy lesz a szegenyseg, akkor meg tobbet bringazom es kirandulok, meg a kertben meg tobbet leszek. Vagy... Rakenyszerulok a maszekolasra. Az alsotagozatos korrepetalas is megfordult a fejemben.
(Egyedulallo anyukak elonyben.)
En meg tippelek,irtad hogy passat 2,0 CR TDI,az 2008 majustol tol jelent meg wiki szerint,ketlem hogy a 14- megjelent B10 lenne,az tul fiatal.
Inkabb a 2005-14 ig verzio,B7-8-9.Saccra 2010 kornyeki,es nem rohadt le a sarvedoje.
Mivel 12 eves ugyifogyi az okfejtesed,ezert nem nyogod be. 😂
Ertem. En sajnos egy olyan termeken, ami a peldakent megjelent sisak, plane nem tudok eveket elore tervezni. Mondjuk egy lancprayra nyugadtan gondolhatnek igy, de amiezen tulmutat, az nekem mar felesleges. Azert, mert nem tudom a hatart. Vehetnek igy szelepdek i tomitest, gyertyat, lancot, kesztyut, bowdent, vagyis a motor nagy reszet. En inkabb amikor elkopik, belenyulom abugyellarisba es megveszemakkor.
Én azért kérdeztem mert kíváncsi voltam hogy hány éves autónál csodálkozol ennyire hogy rozsdás.
Ja,meg,akkor te miert kerdezted mennyi idos?
Pedig,de,kivancsi vagyok.
Nem tipus,csak eletkor. 😆
Terelsz.
Nem titkos,de mint írtam,nem kapcsolódik a témához.Te meg nem írod hogy miért érdekel,így nem írom.Nem érzem szükségét hogy megosszam veled.Ne kíváncsiskodj!
Sosem voltam kivancsi arra hogy mi a köze annak hogy hány éves autóval jársz,ahhoz hogy hány évre terveznek egy autót.
Csak egy kor adatra,hogy te milyen evjaratu autoval jarsz.
Mindezt a hulye kodositet te csinalod,hogy terelj.
Tehat mennyi idos az a jarmu amit hasznalsz?
Tereles nelkul.Meg akarod mondan?
Titkos adat?
Jelez az időben.
Persze,tudok válaszolni.Ennek semmi köze a mérnökök munkájához,így nem is érzem szükségét hogy tudassam.Ha netán te el tudod mondani hogy mi a köze annak hogy hány éves autóval járok ahhoz hogy hány évre terveznek egy autót,akkor esetleg elmondom.De addig ebben a témában ez lényegtelen.
Ezzel sokan így leszünk, csak várjunk még ezzel mi lesz... remélhetőleg jövőre is lesz "idény"...
Ha nem, abba sem lesz éppen semmi beleszólásunk. Mi csak sodródhatunk mint a slaggal veretett tyúkszar a telepen. 😁
Nem raktarozas,hanem tervezett beszerzes.Az akciokkal osszhangban.
Amugy 4-5 eve egy sisakon annyit takaritottam meg hogy boven megerte a kiutazas uzemanyagkoltsege.
Semmifele muanyag diszito nincs a sarvedo peremnel,az ajton van,de ott sosem rohad,a ducato sem.
Ami ernoki trehanysag van az a krosszeriatomito kurvara nagy aranyu hasznalata.
Speciel az astran a doblemez es a sarvedo csak egymashoz van illesztve es egy reteg tomito-ragaszto van kozte.Ez a hiba,meg a kuszobvegben osszegyulő mareknyi sar ami sosem szarad ki.
Ezek egyuttes hibaja az ido elotti rohadas,meg a szar alapozo,esa kihagyott uregvedelem,de ez utobbiak inkabb fillerbaszas.
Az én manuálomban nem írták az ellenőrzését, így nem is gondolkodom rajta. Csak a könyök csere miatt cserélem most a télen az enyémen. A hanyagság csak dob egyet a késztetésen. Amúgy 3200 km-t haladtam az idén, szerintem jövőre kutyavilág lesz, ünnepelhetünk, ha a többség az ez évi mennyiséget motorozhatja.
Ja, az akciók. Én olyan vagyok, hogy nem nagyon raktározok semmit, mindig azt veszem - és annyiért- ami éppen akkor kell, amikor. Azért én talán soha nem vettem semmit, mert most akciós és egyszer úgy is kell.
Nekem a motorból az van "raktáron", amikor a megvásárolt kiszerelés is nagyobb, mint ami éppen szükséges. De elismerem a másik szemléletet is, csak én másképp látom.
A kérdésed helyénvaló, én is csak eljátszottam az ötlettel. Amúgy az, hogy nem tesznek a gyárban rá, nem jelenti feltétlenül azt, hogy nincs is rá szükség, mint pl. mondjuk a töltés/feszültségjelző. Az sincs sajnos, de pl. a gyerek mociján van, és nekem is jó szolgálatot tett egyszer.
Nekem pl. hiányzik, a mostani két autónkon nincs vízhőfok se így fogalmam sincs mikor kezdeném megforralni bármi okból hanem mikor jelezne a gép addigra lehet, hogy meg is főztem, az olajhőfok is sokat tud mutatni nem véletlen, hogy a kamionokban látni lehet.
Aki nem fillérszopó annak teljesen jó a rider13. Jó áron a cuccok, korrekt segítőkészek...
Értelek illetve nem. De mind1 is. Duksik légolajos L2 első hengere alatt a tűzkarika rendszeresen minden évben tavaszra elég így cserés. Gyári tömítés de akkor is. Ezzel együtt kell élni ilyen a popvilág. 😂
Sokszor voltam bécsben és kétszer grazban, a lényeg a napi akciók, azokból lehet tényleg olcsót kifogni, 15 éve rendelésre is jó volt mert jelentősen túláraztak a hazai boltok, de a mai netes rendelések miatt már kiegyenlítődtek az árak.
mire jó a folyadék hőmérő? ha kellene a motorra akkor tettek volna a gyárban is rá
ha nem tettek akkor az azért van mert teljesen felesleges
Az Oem-en az Athena 900 forint.
Az aggódás csak azért volt, mert a kedves eladó baszott meghúzni a csavarokat és a könyökrögzítő ovális fém menet közben leesett, és a hanyagság költsége nálam mindig nagyon fájó...
Hát ha az éppen akciósok közül nézem, mi kellhet azokból, akkor értem. Én egy folyadékhőmérőt néztem - csak ötlet - és ház abból bizony csak drágát láttam. A betöltőnyílásos nem játszik, azt nem látom...