Nem kell tulgondolni,kellett egy sisak,korulneztem a szobajoheto tipusok kozt,pont a louis-nal learaztak a kifuto szineket.
Akkor a hivatalos itthoni markakereskedoknel kb 130e volt az nxr,itt meg talan 110e,igyisugyis latogattam tesot oktober 23.-an,ido szar volt,nem meloztam otthon sem kellett semmit csinalni,miert ne+100 km,nezzuk meg,ott szamlazaskor derult ki hogy meg hozzacsaptak a louis kartya miatt meg 15% ot,igy valami 90 ert hoztam el,de volt meg kesztyu meg par aprosag.
Akkor jo volt,most mas a gazdasagi helyzet.
En mar elmeletben megterveztem, hogyha nagy lesz a szegenyseg, akkor meg tobbet bringazom es kirandulok, meg a kertben meg tobbet leszek. Vagy... Rakenyszerulok a maszekolasra. Az alsotagozatos korrepetalas is megfordult a fejemben.
(Egyedulallo anyukak elonyben.)
En meg tippelek,irtad hogy passat 2,0 CR TDI,az 2008 majustol tol jelent meg wiki szerint,ketlem hogy a 14- megjelent B10 lenne,az tul fiatal.
Inkabb a 2005-14 ig verzio,B7-8-9.Saccra 2010 kornyeki,es nem rohadt le a sarvedoje.
Mivel 12 eves ugyifogyi az okfejtesed,ezert nem nyogod be. 😂
Ertem. En sajnos egy olyan termeken, ami a peldakent megjelent sisak, plane nem tudok eveket elore tervezni. Mondjuk egy lancprayra nyugadtan gondolhatnek igy, de amiezen tulmutat, az nekem mar felesleges. Azert, mert nem tudom a hatart. Vehetnek igy szelepdek i tomitest, gyertyat, lancot, kesztyut, bowdent, vagyis a motor nagy reszet. En inkabb amikor elkopik, belenyulom abugyellarisba es megveszemakkor.
Nem titkos,de mint írtam,nem kapcsolódik a témához.Te meg nem írod hogy miért érdekel,így nem írom.Nem érzem szükségét hogy megosszam veled.Ne kíváncsiskodj!
Sosem voltam kivancsi arra hogy mi a köze annak hogy hány éves autóval jársz,ahhoz hogy hány évre terveznek egy autót.
Csak egy kor adatra,hogy te milyen evjaratu autoval jarsz.
Mindezt a hulye kodositet te csinalod,hogy terelj.
Tehat mennyi idos az a jarmu amit hasznalsz?
Tereles nelkul.Meg akarod mondan?
Titkos adat?
Persze,tudok válaszolni.Ennek semmi köze a mérnökök munkájához,így nem is érzem szükségét hogy tudassam.Ha netán te el tudod mondani hogy mi a köze annak hogy hány éves autóval járok ahhoz hogy hány évre terveznek egy autót,akkor esetleg elmondom.De addig ebben a témában ez lényegtelen.
Ezzel sokan így leszünk, csak várjunk még ezzel mi lesz... remélhetőleg jövőre is lesz "idény"...
Ha nem, abba sem lesz éppen semmi beleszólásunk. Mi csak sodródhatunk mint a slaggal veretett tyúkszar a telepen. 😁
Nem raktarozas,hanem tervezett beszerzes.Az akciokkal osszhangban.
Amugy 4-5 eve egy sisakon annyit takaritottam meg hogy boven megerte a kiutazas uzemanyagkoltsege.
Semmifele muanyag diszito nincs a sarvedo peremnel,az ajton van,de ott sosem rohad,a ducato sem.
Ami ernoki trehanysag van az a krosszeriatomito kurvara nagy aranyu hasznalata.
Speciel az astran a doblemez es a sarvedo csak egymashoz van illesztve es egy reteg tomito-ragaszto van kozte.Ez a hiba,meg a kuszobvegben osszegyulő mareknyi sar ami sosem szarad ki.
Ezek egyuttes hibaja az ido elotti rohadas,meg a szar alapozo,esa kihagyott uregvedelem,de ez utobbiak inkabb fillerbaszas.
Az én manuálomban nem írták az ellenőrzését, így nem is gondolkodom rajta. Csak a könyök csere miatt cserélem most a télen az enyémen. A hanyagság csak dob egyet a késztetésen. Amúgy 3200 km-t haladtam az idén, szerintem jövőre kutyavilág lesz, ünnepelhetünk, ha a többség az ez évi mennyiséget motorozhatja.
Ja, az akciók. Én olyan vagyok, hogy nem nagyon raktározok semmit, mindig azt veszem - és annyiért- ami éppen akkor kell, amikor. Azért én talán soha nem vettem semmit, mert most akciós és egyszer úgy is kell.
Nekem a motorból az van "raktáron", amikor a megvásárolt kiszerelés is nagyobb, mint ami éppen szükséges. De elismerem a másik szemléletet is, csak én másképp látom.
A kérdésed helyénvaló, én is csak eljátszottam az ötlettel. Amúgy az, hogy nem tesznek a gyárban rá, nem jelenti feltétlenül azt, hogy nincs is rá szükség, mint pl. mondjuk a töltés/feszültségjelző. Az sincs sajnos, de pl. a gyerek mociján van, és nekem is jó szolgálatot tett egyszer.
Nekem pl. hiányzik, a mostani két autónkon nincs vízhőfok se így fogalmam sincs mikor kezdeném megforralni bármi okból hanem mikor jelezne a gép addigra lehet, hogy meg is főztem, az olajhőfok is sokat tud mutatni nem véletlen, hogy a kamionokban látni lehet.
Értelek illetve nem. De mind1 is. Duksik légolajos L2 első hengere alatt a tűzkarika rendszeresen minden évben tavaszra elég így cserés. Gyári tömítés de akkor is. Ezzel együtt kell élni ilyen a popvilág. 😂
Sokszor voltam bécsben és kétszer grazban, a lényeg a napi akciók, azokból lehet tényleg olcsót kifogni, 15 éve rendelésre is jó volt mert jelentősen túláraztak a hazai boltok, de a mai netes rendelések miatt már kiegyenlítődtek az árak.
Az Oem-en az Athena 900 forint.
Az aggódás csak azért volt, mert a kedves eladó baszott meghúzni a csavarokat és a könyökrögzítő ovális fém menet közben leesett, és a hanyagság költsége nálam mindig nagyon fájó...
Hát ha az éppen akciósok közül nézem, mi kellhet azokból, akkor értem. Én egy folyadékhőmérőt néztem - csak ötlet - és ház abból bizony csak drágát láttam. A betöltőnyílásos nem játszik, azt nem látom...
Akkor a hivatalos itthoni markakereskedoknel kb 130e volt az nxr,itt meg talan 110e,igyisugyis latogattam tesot oktober 23.-an,ido szar volt,nem meloztam otthon sem kellett semmit csinalni,miert ne+100 km,nezzuk meg,ott szamlazaskor derult ki hogy meg hozzacsaptak a louis kartya miatt meg 15% ot,igy valami 90 ert hoztam el,de volt meg kesztyu meg par aprosag.
Akkor jo volt,most mas a gazdasagi helyzet.
(Egyedulallo anyukak elonyben.)
Inkabb a 2005-14 ig verzio,B7-8-9.Saccra 2010 kornyeki,es nem rohadt le a sarvedoje.
Mivel 12 eves ugyifogyi az okfejtesed,ezert nem nyogod be. 😂
Nem tipus,csak eletkor. 😆
Terelsz.
Csak egy kor adatra,hogy te milyen evjaratu autoval jarsz.
Mindezt a hulye kodositet te csinalod,hogy terelj.
Tehat mennyi idos az a jarmu amit hasznalsz?
Tereles nelkul.Meg akarod mondan?
Titkos adat?
Ha nem, abba sem lesz éppen semmi beleszólásunk. Mi csak sodródhatunk mint a slaggal veretett tyúkszar a telepen. 😁
Amugy 4-5 eve egy sisakon annyit takaritottam meg hogy boven megerte a kiutazas uzemanyagkoltsege.
Ami ernoki trehanysag van az a krosszeriatomito kurvara nagy aranyu hasznalata.
Speciel az astran a doblemez es a sarvedo csak egymashoz van illesztve es egy reteg tomito-ragaszto van kozte.Ez a hiba,meg a kuszobvegben osszegyulő mareknyi sar ami sosem szarad ki.
Ezek egyuttes hibaja az ido elotti rohadas,meg a szar alapozo,esa kihagyott uregvedelem,de ez utobbiak inkabb fillerbaszas.
Nekem a motorból az van "raktáron", amikor a megvásárolt kiszerelés is nagyobb, mint ami éppen szükséges. De elismerem a másik szemléletet is, csak én másképp látom.
ha nem tettek akkor az azért van mert teljesen felesleges
Az aggódás csak azért volt, mert a kedves eladó baszott meghúzni a csavarokat és a könyökrögzítő ovális fém menet közben leesett, és a hanyagság költsége nálam mindig nagyon fájó...