Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben még gyári a váltó olaj.
Tökmindegy,ugyis megkotlik idő előtt,főleg a DSG. 😂
De lényeg hogy betartod a gyári előírást.
Az elmélet működik.Lehet ezen vitatkozni,de én sosem cserélek és javítanom sem kellett.Szóval működik a dolog.
Ja,hát a te olvasatodba biztos.
+/-400ezer.
Ez lehet nulla is meg 400e? 😂
Mondom,fafejü vagy,a parancsnok melóban amit mond azt úgy csinálod meg?
Mert ahogy néztem az ezirányú hsz-eidet kurvára nem.
Akkorez most hogyvan,a gyártó szentírás,a felettesed meg hülye aki semmihez nem ért?
Ja, hogy meg kell várni míg tönkremegy és a javításnál már amúgy is új olaj kerül bele....értem, ahogy Kohn bácsi mondaná: ügyes.
A vw-nél ez úgy hangzik hogy az első bármilyen nemű javításnál szükséges a csere amit ők +/-400ezerre jósolnak.
Soha nem mentél nagy súllyal hosszú emelkedőn, nem toltad mint állat tiltás körül szerpentinen 40°-ban meg ilyenek és mielőtt ezt nem üzemszerűnek mondanád akkor is az mivel nincs a manualban olyan, hogy csak alapjáraton és lehetőleg a sofőr súlya nélkül közlekedjünk, az, hogy a jelenlegi autók sokkal jobbak mint a skoda 120L anno attól még ezeket is meg lehet melegíteni főleg 10 éves koruk fölött mikor már kezd elkoszolódni a hűtők (senki nem takaríttatja ki a klíma és vízhűtő között míg egyszer fel nem forr) között, némi rozsda és vízkő lerakódás, meg ilyenek ami miatt már lassan melegedni kezd és ezt ha csak forráspont figyelmeztetés van akkor az már késő tud lenni.
És, hogy rendelkezik a gyártó? Pontos fogalmazást lécci. Már vagy 2X linkeltem azt a cikket ahol egy autós újságíró vagy mi aki olyan gyártóknál kérdezett rá írásban akik nem szabták meg km vagy időben a cserét, hogy miképp kell értelmezni azt amit a manualban írnak nevezetesen, hogy élettartam garanciás? Mit jelent nálunk az élettartam? Azt hiszem csak 2-3 gyártó válaszolt pl. a ford akik nagy nehezen annyit leírtak, hogy 200000km az élettartam.......tehát nem arról van szó, hogy soha nem kell cserélni hanem, hogy nem tervezik addig a járműveik általános élettartamát, hogy szükség legyen rá. Amennyiben valaki mégis tovább akarja használni akkor vagy cseréli vagy majd felújíttatja mikot megkotlik márpedig meg fog. Érdekes, hogy a suzuki régi swiftjénél sem volt előírt km vagy idő viszont 200000 körül vagy hamarabb elkezdtek szólni a nyelestengely csapágyak és a bolygómű is oszt láss csodát az utóbbi vasaló swiftnél és az ignisnél már 50000km-nél előírták a cserét.
Mondod ezt te!Én még életembe nem cseréltem a váltóba olajat és soha egyiknél sem volt problémám a váltóval.Szóval valahogy mégiscsak működik a dolog.
Mert latszik hogy fafejű vagy. 😆
Olyan is van.Tudod ,van egy bódé is.....az pd.
evvel nincs baj, hanem avval hogy 2 év alatt egy csomó minden 2x annyiba kerül
Te hülye,még most sem cserélek.Amig a gyártó másképp nem rendelkezik addig nem.
Na de mégis hogy gondolod ezt?Ha valami üzemszerű használattól túlmelegszik az vagy hibás vagy tervezési hibás.
oh 🤗 majd írunk még sok félét 🤗
Az ódaladon. 😁
Tapasztalatod lenyűgöző, botorságokat beszélek és azt is csak magamban. 😵
Mármint itt nálam, vagy máshol? :)
"KSH: 497 200 forint volt a bruttó átlagkereset augusztusban"

Mindenki nyugodjon meg a pi.....ba. teli vagyunk lével😂
Olvastam a Sanya írását.
https://motocat.wordpress.com/... Új Hayabusa élményekről egy kis szösszenet.
https://motocat.wordpress.com/... Egy kis motoreladásos sztori. Biztos nektek is volt már hasonló, netán rosszabb is.