kerestek egy lakatost aki szeret szöszmötölni, és kiagyaltok egy csomagtartó rendszert
én pl savállóból csináltatam mert nem kell baszakodni a festéssel hoszen a pókok-szíjak úgy is lereszelik előbb-utóbb(rendesen festeni+lakkozni kevesen tudnak és drágán)
aztán nincs gond, túra előtt feltenni aztán leszedni ha nem kell
na ilyen volt mikor elgurult a gyógyszerem és azt terveztem hogyan tudnék világgá szaladni. Sajna ez a tanktáska azóta az enyészeté lett. legalábbis egy része. De szeretem egy másikat ami mondjuk ne ekkora. De pl hátul a dobozoknál a hátsó ülést még kellőképpen fel tudnám tölteni ha hirtelen úgy döntenék hogy világgá megyek. Egy darabig szerintem azért eljutnék. (Csak küldjön néha valaki utánam főleg hátsó abroncsokat)
óóó ez már majdnem zseniális. Frankón. Mert biztos az őrületbe kergetne ha este mikor odaérek a szállásra le kéne vennem az ülést ahhoz hogy levegyem a táskát. De így frappánsan meg van oldva ez a probléma.
Nem.A táskán van 4 rögzítési pont,spanifernek a feszítője gyárilag rögzítve.Adnak 4 hurkos ellendarabot.A hátsó kapaszkodó hátul a két pont a hátsó lábtartó meg a másik két pont.Egy mozdulattal rá lehet feszíteni és meg se mozdul.
Regi gazalarc zsakja, kotellel folkotve. Volt nalam par napig egy "enyhen" megpockolt 250es etz teljesen jo volt azon is :D nagyon csoves tudom, de a folso reszbe befer egy otliteres kanna is akar. Keritettem bele egy biztonsagi ov szeru csatos pantot, aztan mostmar hatizsak
amúgy hova van ez rögzítve? Csak mert most úgy látom csak rá van dobva és nincs rögzítve de alapból hogyan meg? Az ülés kell körbe kötni vagy ilyesmi ?
Ezért is mondtam hogy mostanában hengertáska kategóriában gondoltak erre. Miap egy cimbién néztem hogy frankón összezárod a táskát. Simán légmentesen zár a zipzár. Aztán alsó sarokban szelep kinyit és már nyomod is ki belőle a levegőt. Majd visszazár és frankó. Bár azt elismerem hogy a képen lévő táska még a hengerzsákos ötletemnél is stabilabbnak tűnik. Mennyire típus specifikusak ezek a cuccok? Azaz pl ami a képen van az pl az enyémre sanszos hogy stimmel de pl egy osztott üléses gépre is felmegy ?
Köszönöm szépena javaslatokat, jelenleg épp megint a cirkuszt próbálom "rendezni", d elesz időm, ránézek. Nem igaz, hogy nincs egyszerűen öt perc nyugtom, már megint írtak vmi cikket, aztán megy a buli....
De végülis megoldás az is. Bár kicsit sufni de megoldás. Mondjuk létezik a tanktáskáknál a konzolos. Olyankor a tank töltőnyílás csavarjait kell kivenni és oda feltenni a kis trepnit. Majd arra megy a tanktáska is. Olyankor a tanktáska elvileg nem ér hozzá a tankhoz. De azért ezek már borsosabb tételek.
Mondjuk van ilyen tanktáskának tűnő cucc amit az ülésre lehet szerelni az is jó. Nemes egyszerűséggel tekintsük úgy hogy az olyanokat is hengerzsáknak. :-D Annyi féle van már ember nem tudja követni.
En csinaltattam ra Pilisvorosvaron oldalkonzolt es ott helyben a sracnal lehetett venni hozza nagy kinai dobozt. Epp az egyik ilyen kinai doboz mentett meg valoszinuleg az oldalbakapasnal a franciaknal, mert az tort, nem a motor.... Szoval ha jol emlekszem 25 volt a konzol, egy nap alatt keszen lett vele.
Schlath Peter, a gugliban dob is ki valamiket ra asszem es vannak fenn referencia munkai. Ha kell szam, megadom.
Nem rossz nekem is van. Versenycicánál a fényezés védelme elég nyomos indok. Van neki nyeregtáskája is de ugye ez is fényezett elemen támaszkodik. ezért ötleteltem a hengerzsákon. De hát persze nem mi megyünk vele, majd a gazdája eldönti. :-D
Jah én hengertáskát utassal alapból butaságnak hiszem. Nekem effektív nincs is már annyi helyem hátul hogy oda bármi felférjen talán ha egy tenyárnyi hely van még ott. Arról nem is beszélve hogy rendes támasz sem igazán van ott már a múanyag alatt. Nem arr termett hogy az tartson bármit. Hengertáska csak akkor játszik ha nincsmögöttem utas és az ő helyére tudom rögzíteni. Máskülönben nem. Én pl már többször átnéztem hogy tudnám maximalizálni a malacot. Pl ha feltétlenül kell szerintem simán tudok 200 liter csomagteret produkálni. Mivel a dobozok meg az mögöttem lévő úrbe egy 50 literes táskát is kacagva felpattintok. De farokidom végére hengertáskát nincs az az isten hogy feltegyek. Kapaszkodó mögé csak olyan dolog kerülhet aminek saját trepnije van.
én pl savállóból csináltatam mert nem kell baszakodni a festéssel hoszen a pókok-szíjak úgy is lereszelik előbb-utóbb(rendesen festeni+lakkozni kevesen tudnak és drágán)
aztán nincs gond, túra előtt feltenni aztán leszedni ha nem kell