Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A cikket én írom, én is tesztelem, meg csinálom az egészet, te meg nézed mindent jól csinálok -e :) végre!!! foglakozom a másik motorommal is egy kicsit, éppenséggel ideje... remélem összejön hétvégén!
Levi ne legyél ilyen. "össze kellene karcolni"
Neki ez tetszik ezért ilyen. Ne legyél negatív.

De a karcálló fólia nem rossz megoldás. Mondjuk most van nálam tesztelésen úgy nevezett Full dipp. Mondjuk még nem használtam de nem várat az már magára sokáig. Abból létezik átlátszó is ha jól emlékszem. Amolyan fújható fólia. Kipróbáljuk lesz is belőle cikk. Én a műszerfal borítását fogom/fogjuk elsőnek lekezelni. Mert elég retek állapotban van no meg az elüt a motort színétől. Majd kiderül milyen lesz. Ha szer akkor elvileg egy mozdulattal le lehet húzni a felületről.
Azt a fényezést inkáb össze kellene kecolni :D
Bemegy egy autófiázó műhelybe és egy ötösért behúzzák a tankot átlátszó karcálló fóliával. Ennyi a nagy védelem.
Persze abszolválható. Nem is azt mondtam hogy lehetetlen. Csak hát nem is tudom. Aztán lehet hogy majd lábon megy. Majd még megálmodom odáig.
ilyen cordura szerű anyagból van, köszönöm!
Elvileg olyan mert hogy van a táskához ráhúzható vízhatlan ilyen külső gumis bigyó. Értelmezésemben ez azt jelenti hogy alapból átereszti a vizet.
Meg ne haragudj de Zadarig autóval menni pláne ha az embernek olyan motorja van mint neked na az a világ baromsága! Szekszárdról (ami neked mondjuk 1óra+) reggel 7kor indultam és 5kor már pancsoltam a tengerben úgy hogy kibaszottul de nem siettem. Ha gondolod segítek útvonalakban, ha nem akkor vidd futón a motort.
Ha fekete és csak kifakult akkor azthiszem Auchanban lehet kapni fekete farmerfestéket, nadrágnak szép színt ad. Persze csak ha olyan anyagból van ami átereszti a vizet.
Szerintem ott egy cipész lesz a megoldás. Mostanában több helyen belefutottam olyan kérdésekbe amikor valaki a nem túl régi motoros bakancsát próbálta megjavíttatni. és valami Pesti cipészt emlegettek. Főleg azért mondom ezt mert ugye annak a nyeregtáskának eléggé szar állapotban van a belső felülete mert valami túraendúró felhúzott ülés alatti dbjai erősen megégették már és megszakadt. Egy jobb cipész szerintem azt a két elemet (oldalanként egyet) képes lenne kicserélni. De hogy mennyibe kerülhet arról fogalmam sincs. Azért gondolom hogy cipész kell hozzá mert ilyen erős anyagot a szövetiparban szerintem a cipészek tudnak csak kezelni. Legalábbis szerintem, ez csak amolyan tipp.
Egyébként ha már táskák, stb, valaki tud vmi jó cuccot, amivel lehet szövet nyeregtáskát festeni?
mondjuk nem is kell olcsó Kínai doboz hozzá. Egyszerűen a kommersz sima majdnem négyszögletes doboz már alapból elbassza az összképet. Az enyém nem kínai doboz de valahogy akkor sem illik a formához. Praktikus ez rendben de valami kecsesebb doboznak jobban örülnék. De ez van csak mert zavarja a szemem nem lesz másik készlet 150E-ért. Jó ez ami van.
úúú erre a videóra emlékszem. annyira sajnálom azóta is szerencsétlent. Mondjuk nekem annyira ba vannak húzva belülre az oldalsó dobozok de még is rettentő szélesnek érzem magam. Nem is nagyon merek városban bemenni vele a sorok közé. Jobbra balra az amúgy legszélesebb pontomon (Térd) simán kinyúlik 15-15 centire jobbra meg balra.
Az aludobozon kívül mind szarul néz ki a motoron nincs kivétel
Esetleg van pár oldaltáska ami már-már jól néz ki de az alu doboz azért mégiscsak alu doboz
Ezek a műanyag szarok a robogókon még jól mutatnak de rendes motoron okádék mind
Remélem nem sértődsz be de sajna a magyar kisipari tarto/kínai olcsódoboz konfiguráció olyan elbaszott kinézetet kölcsönöz a motornak ami szerintem nem vállalható.Mint a te GS-ed.
Továbbá veszélyes a közlekedésre mert egy matiz szélességű lesz tőle a motor.
És tudjuk mi lesz az ára ennek..............lehet egy yahtban landolunk.

http://youtu.be/B1Nj43tJSPQ
Leszedi a pók. Akkor jó ha utána van rajta kültéri lakk jó vastagon
Nekem festettek így egyszer egy kormányt, az olyan tuti lett hogy a gyári nincs olyan igaz a gázhúzókar alatti részt meg kellett csiszolni mert kicsit szorult olyan vastag lakk ment rá
De ha rugdostad a betonon alig látszott rajta előtte egy csövön teszteltem
Tudod hogy van ez. Nagy motort nagy teljesítmény fiatal csukló nehéz zsoké nagy tempó. Így aztán fogy rendesen a hátsó.
az oldalsókat használom 1-2 hetenkénti rendszerességgel a hátsó idén még nem volt fönt. Azt nem szeretem. Túl magasan van.
De de tudok. Tudom új gumi kéne de én idán olyan 60-70% körüli használtakat vettem, de abból már a 4. hátsót eszem és ez sem bírja ki a szezon végéig. Nekem egy hátsó gumi újban olyan 8.000 -10.000 Km főleg úgy hogy megéreztem mennyivel nagyobb élmény sportosabb gumival menni ami ugye gyosabban is kopik
Mi eddig 4 szezon alatt 3x1 hetre, 1x 9 napra, 2x 2 hetre mentunk. Szoval szamomra mar megerte a konzol :) alapjaraton meg csak egy dobozzal jarkalok...
ÉN is vettem egy szettet ebayen fillérekért. Két oldaltáska egy tanktáska. Évente 1-2x használom azt ennyi. Minden más alkalomra elég a bankkártya.
Szinterezve is jó.
Semmivel sem lassabb a fe-le pakolása mint egy doboznk.
Az amit linkeltem egy olcsóbb verziója ennek mert ez 180euro.Én kifogtam egy használtat ebay-en.De azóta sem láttam.
A louis-os meg 60 euro.Annak aki évente max egy hétre távozik és nem hónapokra,meg nem minden hétvégén megy mondjuk a kaukázusba.
Na szóval átlagban ha 5 év alatt 4x megy motorral hosszabbra mint hétvége akkor jó.Ha hosszú,sok csomag akkor lehet beruházni dobozra meg konzolra meg gardrobszekrényre.
Mióta megvetted a motort nem sokat lehettek fent a dobozok a kép alapján.
Bazzeg, venni nem tudsz ?
Gyongyi baratnomnek is epp Marokkoban fogyott el a hatso gumija, amikor nyar elejen kinn volt