Én arra leszek kíváncsi, ha végre Pink uraság kész lesz, és nem igényli, hogy összeesésig dolgozzak rajta, és végre lesz időm az x11-ünkre, hogy hogy fog állni neki az "új szín", nagyon várom! Szép lesz, reméljük!
Én eddig 5 járgányt forgalmiztattam azaz honosítottam eddig. Imádom a hatósági műszaki. Mikor jön az ellenőr (Ne vedd magadra hisz nem te voltál az) De jön. Nézi a lámpákat. Gyujtás sincs a motoron, csak odajön és kérdez. "Lámpák működnek" válaszom egy határozott "persze" majd ennek alapján már pipálja is ki a sort a lapon. Azon kívül hogy lefotózta a motort meg az alváz és motorszámot meg felrakta padra a közelébe sem ment a motornak. Utána jön a tortúra mira megtalálják a rendszerben a típust. A Hondával csak fél órába telt mire meglett az SC42-es típus de a korábbi robogómnál ami egy Aprilia Leonardo ST volt 11 KW-os simán 9 Kw-os volt a forgalmiban mert az ST verzót nem ismerte a rendszer. Bár a Honda forgalmijában is ez a két sor szerepel. Itt van a kezemben másolok
G : 254 Kg
F.1 : 772 Kg
Akinek nincs meg a jelmagyarázat (G) Saját tömeg (F.1) Együttes tömeg
Azért megnézném szerencsétlen malacot mikor saját magán felül még több mint fél tonnával megpakolva baktat fel a szerpentinen.
Haver úgy festette a wartburgot hogy vett fasza edzős festéket. Reggel bekeverte az egészet és átfújta, aztán várt vagy 3 órát kint a tűző napon aztán fújta a 2. réteget
Olyan lett mint a 160as smirgli
Mondtam neki kiválló alapot csináltál 3 réteg lakknak
De végül szart rá úgy használta
Multkor epp nalam voltak ellenorok. Elkezdi nezni a kepeket. Nez valamire regi skodat. Lesi, lesi, forgatja a vizsgas kepet ide-oda.
- az ott hullamos a jobb elso felett
Mondom neki, hogy ne szopasson mar, tisztan latszik, hogy tukrozodes, semmi baja.
Nem, nem, az ott problema... Na akkor keressuk csak vissza a kepeket a gepben. 5 evig minden kepet meg kell orizni, hogy nagyobb felbontasban is meglehessen nezni.
Kikeresem, mutatom, hogy nesze bazdmeg semmi baja.
Vaksi dinka.
Jo multkor egy egy eves scania szerelveny vizsgazott. Konkretan uj, patyolat mindene. Megallitottak a rendszert. Belekotottek abba, hogy nem pittyeg mikor tolatasra van kapcsolva. A sofor kuldte el oket a picsaba, hogy ez egy uj szabvany es ott van a kib@szott kapcsolo a muszerfalon, mert bizonyos orszagokban meg nem mehet a hang pl ejszaka a zajszennyezes miatt. Azert egy ellenornek ezt illene tudnia
Mikor ralival próbálkoztunk az volt az igazi. mikor a látszat kedvéért lefestettük a zsigát. De se kompresszor se festékszoró fej nem volt. Szóval zománcfesték meg tedi henger. Kurva jól nézett ki a végeredmény. 3 napig fuldokolva röhögtünk rajta míg bent száradt a műhelyben
Mert még nem látott olyat amit én csináltam
Purhab, rá a gitt a gittbe simén megcsináltam a rücsi alvázvédö mintát aztán átfújva hígfos alvázvédővel
Száradás után sárral beken ha megszáradt lemos
Nem volt még olyan aki ne szopta volna be
Anno a zsigulis korban bármit megcsináltunk
Egy flakon fehér meg egy barna festékből bármelyik zsiguli fehér színt kikevertem
Havnem volt purhab akkor csatornabádogból festékesdobozból bármit kiépítettem
Mellesleg erdemes megcsinalni a vizsgabiztosit, rohadtul hianyszakma es jol megfizethetik.
Nalunk tobb mint 10 ev alatt nem volt gond. Ami nagyon szar, az el van kuldve... Kollega se fogja kockaztatni magat egy lyukas kasztniert ami kivan purhabbal nyomva...
Nem vagyok vizsgabiztos, csak mellette dolgozok :) sajnos az autoszerelo szakmaba epp csak belefogtam volna, de a baba hamarabb jott ossze :)
De mar kell autoszerelo szakma es 5 ev szakmai gyakorlat a tanfolyamhoz is, szoval sajnos nem megy olyan konnyen, en meg nem birok 5 fele szakadni. Amugy szart sem er egy vizsgabiztos, ahogy egy ellenor sem. Multkor volt itt egy BMW sportcuccokkal felszerelve, de gyariak voltak. Na a vizsgabiztosunk nem merte megcsinalni, elkuldtuk a kepeket az NKH-soknak, azok is fel napig csucsultek rajta es kertek extra kepeket.... Vegul engedelyeztek, es amigy teljesen legalis volt. A tulaj meg kitepte a hajat idokozben.
Sok f@szsag van a rendszerben...
nekem ez nagyon tetszik például....
de a lámpánál állva mindenki basztatta a gézt...addig,míg haver az SP"-n nem húzott egyet a Leo Vinciknek
meg a Big Banges R1 is bejött full Termignionival
nya , itt is dobok a téma? Melóban is, képzeljétek, senki nem motorozik bent, ahhoz képest mióta itt vagyok, 10 percenként előjön vmi motoros téma, nagyon jó érzés, hogy ilyen nyitottak meg érdeklődőek.
G : 254 Kg
F.1 : 772 Kg
Akinek nincs meg a jelmagyarázat (G) Saját tömeg (F.1) Együttes tömeg
Azért megnézném szerencsétlen malacot mikor saját magán felül még több mint fél tonnával megpakolva baktat fel a szerpentinen.
Olyan lett mint a 160as smirgli
Mondtam neki kiválló alapot csináltál 3 réteg lakknak
De végül szart rá úgy használta
- az ott hullamos a jobb elso felett
Mondom neki, hogy ne szopasson mar, tisztan latszik, hogy tukrozodes, semmi baja.
Nem, nem, az ott problema... Na akkor keressuk csak vissza a kepeket a gepben. 5 evig minden kepet meg kell orizni, hogy nagyobb felbontasban is meglehessen nezni.
Kikeresem, mutatom, hogy nesze bazdmeg semmi baja.
Vaksi dinka.
Jo multkor egy egy eves scania szerelveny vizsgazott. Konkretan uj, patyolat mindene. Megallitottak a rendszert. Belekotottek abba, hogy nem pittyeg mikor tolatasra van kapcsolva. A sofor kuldte el oket a picsaba, hogy ez egy uj szabvany es ott van a kib@szott kapcsolo a muszerfalon, mert bizonyos orszagokban meg nem mehet a hang pl ejszaka a zajszennyezes miatt. Azert egy ellenornek ezt illene tudnia
Purhab, rá a gitt a gittbe simén megcsináltam a rücsi alvázvédö mintát aztán átfújva hígfos alvázvédővel
Száradás után sárral beken ha megszáradt lemos
Nem volt még olyan aki ne szopta volna be
Anno a zsigulis korban bármit megcsináltunk
Egy flakon fehér meg egy barna festékből bármelyik zsiguli fehér színt kikevertem
Havnem volt purhab akkor csatornabádogból festékesdobozból bármit kiépítettem
http://youtu.be/gWyKSA54gMk
Nalunk tobb mint 10 ev alatt nem volt gond. Ami nagyon szar, az el van kuldve... Kollega se fogja kockaztatni magat egy lyukas kasztniert ami kivan purhabbal nyomva...
De mar kell autoszerelo szakma es 5 ev szakmai gyakorlat a tanfolyamhoz is, szoval sajnos nem megy olyan konnyen, en meg nem birok 5 fele szakadni. Amugy szart sem er egy vizsgabiztos, ahogy egy ellenor sem. Multkor volt itt egy BMW sportcuccokkal felszerelve, de gyariak voltak. Na a vizsgabiztosunk nem merte megcsinalni, elkuldtuk a kepeket az NKH-soknak, azok is fel napig csucsultek rajta es kertek extra kepeket.... Vegul engedelyeztek, es amigy teljesen legalis volt. A tulaj meg kitepte a hajat idokozben.
Sok f@szsag van a rendszerben...
ezres is van?
Mindig a legbénébb egyed szokott lenni a vizsgabiztos mert ha megdől akkor az bukik
nekem ez nagyon tetszik például....
de a lámpánál állva mindenki basztatta a gézt...addig,míg haver az SP"-n nem húzott egyet a Leo Vinciknek
meg a Big Banges R1 is bejött full Termignionival
http://youtu.be/1gYJbl2e8Tc