haverom lépe bánta a hengertáskát. igaz kellett hozzá egy balfasz csaj a hátsó ülésen,aki a válltáskát addig-addig löködte vissza a hátára,hogy hosszas próbálkozás után csak sikerült neki a farokidomon átfordítania. a hátsó kerék meg bekapta úgy 170-nél. hosszú-hosszú csúsztatás után csak befordult a 10-es és elküldte havert High-side citybe nézelődni...
Tudom. Pont ezért gondoltam a hengerzsákra. Az ugye a mögötted lévő ülésre megy fel. Úgy ahogy én rakosgatom fel mostanában azt a pici táskát magam mögé. Csak hát jóval nagyobb és jóval alkalmasabb is a dologra. Egész nagyok is vannak és már olyat is láttam amin van egy szelep hogy miután megpakoltad minden felesleges levegőt ki lehessen nyomni belőle hogy ezáltal is kisebb legyen. Szerintem rohadt praktikus dolog és mivel közvetlenül a zsoké mögött van így az örvénylő levegő nem úgy pofozza mint a hátsó dobozt ami esetében ugye egy utasnyi hely van a zsoké és a doboz között. Na az iszonyat szar tud lenni. Arról nem beszélve hogy egy új hengerzsák még az extrásabbak közül is csak olyan 30E körül van addig a dobozt ugyan ennyiből csak max valami igen gyenge kínai szarból hozod ki. Meg igen sok fémunkával mire az ember kivasazza a platni helyét majd a platni majd a doboz. és a Kínai szarok lötyögnek.
Nekem GIVI van igaz bele van írva hogy max 20 kiló és 120 Km/h de simán abszolváltam ennél nagyobb súlyt is tartósan 200-nál és semmi baja nem volt. Mondjuk az a rendszer ami nálam van ha az újban kéne megvennem az kb 150.000 Ft és akkor még nincs tartó konzolom ami még a fémmunka egy műhelyben X forintért.
Nincs olyan,hogy "műkutya",max olyan ribancok,akik táskában hordják a pinanyaló szobacirkálót.Nekem pl.egyáltalán nem kellene pitt vagy hasonló.Sokkal inkább Golden Retriever,vagy Német Juhász!
Szerintem nem is biztos hogy doboz kell neked. Tudom a fényezést sem kéne bántani. De ott vannak az ülés alatt a nyitható kampók. Be kell szerezni egy jó kis henger táskát amit simán le lehet gumizni az ülésre olyan stabilra hogy a durva pályatempóban sem bántja. Sőt egy jó hengertáska szerintem pakolhatóbb is mint egy merev doboz. (Arról nem is beszélve hogy ültem már olyan motoron ahol rossz helyen volt a hátsó doboz (Ilyen az enyém is ha csak az van fent) Úgy be tudja rángatni a motort hogy iszonyat.
tudom, de nem szoktam elvárni, hogy más segítsen, meg vigye a dolgaim, stb, az én problémáim nekem kell megoldani, persze tanácsot lehet benne kérni meg segítséget, segíteni azon lehet, aki hagyja magát, de akkor is egyszser kellene neki egy doboz, egyedül is megyek meg fogok , külföldre is, bár most nagyon félek tőle még, de szeretek szembenézni a félelmeimmel, csak néha túlvállalom magam.... ezért nem indulok most el Ausztriába, jelenleg nem vagyok rá alkalmas, képes, lehet pár hónap múlva igen, de jövőre mindenképp!!!
Mi sose nyaraltunk motorral tengerparton (kiveve naszuton egy picit) mar csak azert se, mert nem birom se a meleget, se a vizet, csak a hegyekbe szeretek tobbnyire menni.
2 eve kimentunk Belgiumig, az egy 4957 km-es tura lett a vegere, de sosem pihentunk egy ejszakanal tobbet egy helyen. Na az huzos volt, tobbet nem vallalnam igy be. 14 napig folyamatosan csak mentunk.....
Kutyás sztorim sajna volt nekem is. Akkor estem először még a 125-ös Apriliával. Ez egy szemét dolog. És kibaszottul fájt.
A Buszsávtól én megmondom őszintén tartok mikor fent vagyok a városban. Mert mindig valami ilyesmire számítok.
A Piros lámpás eset meg annyira általános. Én nem is mindig a saját zöldemet nézem hanem inkább a keresztirányú forgalmat hogy minden sáv megállt e vajon vagy sem.
Nem is kell. Ha velem jössz. akkor nálam ott van három nagy dobozos rendezsem meg a hátsó ülésere egy hengerzsák. 1 heti cuccát elpakolom két embernek is kacagva. De ha nagyon odafigyelek még többet is.
Jó dolog felcuccolva motorozni Európában. Legalábbis biztos jó én azért még messzire nem mentem. De szerintem az sem elítélendő hogy az ember felpattintja az egy vagy 2 motort az utánfutóra. Aránylag kényelmes környezetben lecsapázik vele a kiszemelt környékre. Ott a kocsit ledobja egy bokorba utánfutóval együtt. Motorokat leszedi. Onnan arra kirándul amerre csak akar. Én így fogok tenni. Hiszen Zadar ide vagy 700-800 Km. Az egy napos görnyedés a malacon. Fedobozolva meg minden. Aztán másnap meg pihenés. Máris elbasztam 2 napot a nyaralásból. Míg az általam felvázolt technikával. Egy felől olcsóbb is. (1,9 TD ford futóval együtt nyugis tempóval sem kíván 5 litert sem pályán) No meg azzal el lehet indulni éjjfélkor és délben már a parton süttetem a hasam. Minden elfér benne. És ha nem fáradt ki túlságosan az ember már az első nap fordulhat eg rövidet a környéken a motorral.
amúgy a legdurvábba a traktorosok kint a pusztán, azok baszki körbe se néznek még akkor se ha keveset használt aszfaltozott útra hajtanak ki
de volt ami majdnem elgázolt mert kirontott a szőlősorból(mert ugye a zsugori paraszt az út széléig ültet) és tudom hogy látott hogy jövök mert láttam hogy látott, de simán leszart
ilyenkor lenne kedven kivágni 10 méter szőlől az út felöli széléből hogy ugye saját területen forogjon ne a közúton
Plitvice nagyon draga volt, asszem 15e felett jott ki a belepo ara, de amugy minden penzt megert, gyonyoru az egesz
Franciaorszagba visszahuz a szivem, bar megse fogok szerintem motorral oda visszaterni, mert ott jottek belem es masnap ott is robbantunk le a masik motorral de legalabb elittuk a maradek hetre valo benzinpenzt, amig vartuk a mentest
nem rábeszélés.Felőlem mindegy.
https://www.louis-moto.co.uk/a...