Azért igen nem keveselvén a 600 ccm-et az egy sor 4-esnél hengerenként csak másfél deci. kell is a fordulat a teljesítményhez. Így aztán jön is a vinnyogás. Nálam ugye van ha jól emlékszem 1134 vagy 1173 ccm papíron de maradjunk az 1100-nál az már 275 ccm hengerenként. Abból azért már kevésbé vinnyogó hang jön elő. Nem is forognak a nagy öblös sor 4-es blokk annyit mint egy 600-as
Elfogadom en a hangot, csak arra nem, hogy 'meghalljanak masok'. Az XBRnek en imadom az egyhengeres duruzsolasat. Az Uramat mar 1 km-rol siman hallom, hogy jon hazafele barhonnan, barmilyen hatterzajbol kiszurheto a hangja. :) de pl menetkozben zavart egy ido utan. Nem birnek pl elviselni a sajatomon hasonlot, vagy franc se tudja... A 4 hengereseket meg epp a vinnyogas miatt nem szeretem, legalabb is a 600-as CBFnek iszonyat gagyi hangja van szamomra.
Sisakot 2 eve tervezek cserelni, de mindig napolom. Most mar muszaj lesz, mert mar 5 eves.......
Amugy meg honnan tudtad, hogy vizsgabiztosi szekben ulok?
Ezeken a sornégyes japokon olyan mosógép hang van hogy persze mindenki rinyál a hangért.
Bezzeg az angolon gyárilag olyan orrhangú morgó-hörgő-fütyülő koncert van hogy az életbe nem kell semmi csak a gyári dob.
a duruzsolást nem hallják meg a kocsiban a fészbúk miatt. köll,hogy üvöltsön
http://youtu.be/wyc9lFHk3pQ
Sisakot 2 eve tervezek cserelni, de mindig napolom. Most mar muszaj lesz, mert mar 5 eves.......
Amugy meg honnan tudtad, hogy vizsgabiztosi szekben ulok?
Tápai Tomi stuntolt olyannal asszem,meg talán Mikeboy
Bezzeg az angolon gyárilag olyan orrhangú morgó-hörgő-fütyülő koncert van hogy az életbe nem kell semmi csak a gyári dob.