Nálunk meg hazaér az asszony és nem kell dugdosnia semmit sehova hogy aztán holnap is menni tudjon az autóval.Sőt se neki sem nekem nem kell számolgatnunk hogy mennyibe kerül.És ha egymás mellé állítjuk az ő autóját meg azt a csodás dácsiát ,hát nem kéne sokat várnom a válaszra,egy elektromos pocsköszörű vagy egy tágas komfortos biztonságos autó.Még ha akarna is olyan autót sem engedném hogy egy ilyen kis ipari hulladékba üljön,és most itt nem is arra gondolok hogy történetesen elektromos.
Van. Telefonon egyeztess, és akkor talán oda is engednek 😂
A Villanyautósok.hu amikor megkapta a Mirai-t akkor nem tudta ott feltölteni. Csak annyit tudtak menni amennyi benne volt.
Viszont az igaz hogy 100%-os növekedés volt a hidrogénes járművek számában. 1 darabról 2-re nőtt 😂
mert azt hiszi, hogy ki fogja tudni fizetni 😂 Majd mikor kipenget 60 ezret a 3 perces 1000km-eréért lesz pislogás, mert hiányozni fog a családi kasszából 😅Az asszony dákója most is töltődik, oszt megyünk is holnap vele strandolni INGYEN (fetrengős) Az a qrva érdekes,hogy az asszony mindig akkor tölti az autót amikor nem használja(gondolkodós) Este amikor beáll a garázsba 😂 Nem is értem mire jó ez a 3 perces 1000 km-es töltés. amikor nála 33 km a napi átlag és 1000 km 1 hónap alatt megy az asszony autójába (kezeit széttáró) 5 éjszkai szolgálatot lead blődi mire megkeresi azt a pénzt amit én az ágyba heverészve keresek meg azzal, hogy a dákót használja az asszony.(fetrengős)
Igen, ez akár jogos érv is lehetne az akkuk ellen, de amikor már zsebre megy a gyorsabb töltés, akkor hirtelen elhanyagolható lesz azon felhasználok száma, akiknél ez fontos paraméter.
Szóval azt mondom hogy nem ez a villanyautók sikerének inkább a 30-50%-al alacsonyabb ár a titka. A jelenlegi átlagos paraméterek mellett is többségbe kerülnének.
És persze az sem lenne hátrány tényleg ha a töltők bankkártyával is indíthatóak lennének, nem kéne appozni, illetve a társasházak parkolójában is lenne olcsó töltő ami éjszaka feltölti a kocsit.
Mondanám hogy ezek a problémák amik hátráltatják a terjedést, de valójában az hátráltatja mindezek ellenére, hogy nem gyártanak annyit amennyit megvennének az emberek ilyen agyament magas árakon sem.
Nátrium akkuk vannak már. Olcsó, dögivel van alapanyag, és tartós. Ezek lesznek ilyen energia tárolóra előreláthatóan. Talán még az olcsóbb autókban is ez lesz.
A lítium meg oda ahova kell a nagy energia sűrűség, meg teljesítmény.
Nem. Konkrétan csináltak, valami pap, hidrogén cellát. Nem olyan bonyolult alap szinten.
Apollón ott volt a hidrogén mint üzemanyag. Vagyis adta magát a hidrogén cella. És az akkori napelemek sem voltak még igazán használhatóak. ISS-en már csak lítium akku és napelem van. Meg amin nem napelem adja a villanyt, annál plutónium. Hidrogén cellát nem nagyon használnak már az űrhajókon sem, főleg hogy a hidrogén már ott is elavult.
Fejlesztik a hidrogén cellákat. Pont ezt írom hogy van helye, de nem a személyautókban. Csak a tudatlanok gondolják hogy milyen jó dolog, de van egy csomó gyakorlati probléma vele, míg az akkuval nincs.
Kamionok teherbírása sem csökken. Ott az akku súlya elhanyagolható az összsúlyhoz képet, de ezt is írtam hogy hosszútávú kamionokban elképzelhető a hidrogén hajtás, mert ott kb. még lenne is értelme. Szerintem moduláris elven a megrendelő igényei szerint vagy akkut, vagy hidrogénes cuccot pakolnak az alvázba.
A CO2 üzemanyagra alakítás is megy, fejlesztik, ez nem függ az akkuktól, de tény hogy volt pár jól hangzó hazugság benne, de sok helyen nincs alternatíva, ezért menni fog. Személy autóban viszont 1000% hogy soha nem fog elterjedni.
Megint a klíma miatt aggódsz, pedig tudjuk hogy nem is 😆
De gondolod Afrikában szopni fognak az elavult dieselekkel, ha van olcsóbb és egyszerűbb akkus?
Nem most, ez igaz, de ez lesz. Afrikában a semmi közepén napelemet lerakni nagyságrendekkel egyszerűbb mint gázolajat szerezni a traktorba. Meg aztán más választásuk nem is lesz.
Fejlett országoknak sem, mert csúnyán lemarad annak az országnak a gazdasága aki ragaszkodik az elavult megoldásokhoz.
Nincs semmi erőltetés. Simán vehetsz bármit, de neked fáj, ha halad a világ. Ez a gond.
Ezért vettem Teslát. Az mindezt tudja amit ebben a kommentben kifogásolsz 😁
400km 130-al simán megvan.
15perc töltés is.
Nem hogy appot, de bankkártyát sem kel elővenni. Odamegyek rádugom és indul a töltés. A kocsi azonosítja magát, és ráterhelik a számlámra...már ha nem ingyen töltenék Magyarországon.
De tény hogy katonai alkalmazásoknál előnyös.
A Villanyautósok.hu amikor megkapta a Mirai-t akkor nem tudta ott feltölteni. Csak annyit tudtak menni amennyi benne volt.
Viszont az igaz hogy 100%-os növekedés volt a hidrogénes járművek számában. 1 darabról 2-re nőtt 😂
Szóval azt mondom hogy nem ez a villanyautók sikerének inkább a 30-50%-al alacsonyabb ár a titka. A jelenlegi átlagos paraméterek mellett is többségbe kerülnének.
És persze az sem lenne hátrány tényleg ha a töltők bankkártyával is indíthatóak lennének, nem kéne appozni, illetve a társasházak parkolójában is lenne olcsó töltő ami éjszaka feltölti a kocsit.
Mondanám hogy ezek a problémák amik hátráltatják a terjedést, de valójában az hátráltatja mindezek ellenére, hogy nem gyártanak annyit amennyit megvennének az emberek ilyen agyament magas árakon sem.
Annak a gyartasra most kihatasai vannak.
Mar most elore tervezik hogy zero fejlesztesek.Zero kapacitas,zero munkahely.
A lítium meg oda ahova kell a nagy energia sűrűség, meg teljesítmény.
Apollón ott volt a hidrogén mint üzemanyag. Vagyis adta magát a hidrogén cella. És az akkori napelemek sem voltak még igazán használhatóak. ISS-en már csak lítium akku és napelem van. Meg amin nem napelem adja a villanyt, annál plutónium. Hidrogén cellát nem nagyon használnak már az űrhajókon sem, főleg hogy a hidrogén már ott is elavult.
Fejlesztik a hidrogén cellákat. Pont ezt írom hogy van helye, de nem a személyautókban. Csak a tudatlanok gondolják hogy milyen jó dolog, de van egy csomó gyakorlati probléma vele, míg az akkuval nincs.
Kamionok teherbírása sem csökken. Ott az akku súlya elhanyagolható az összsúlyhoz képet, de ezt is írtam hogy hosszútávú kamionokban elképzelhető a hidrogén hajtás, mert ott kb. még lenne is értelme. Szerintem moduláris elven a megrendelő igényei szerint vagy akkut, vagy hidrogénes cuccot pakolnak az alvázba.
A CO2 üzemanyagra alakítás is megy, fejlesztik, ez nem függ az akkuktól, de tény hogy volt pár jól hangzó hazugság benne, de sok helyen nincs alternatíva, ezért menni fog. Személy autóban viszont 1000% hogy soha nem fog elterjedni.
Megint a klíma miatt aggódsz, pedig tudjuk hogy nem is 😆
De gondolod Afrikában szopni fognak az elavult dieselekkel, ha van olcsóbb és egyszerűbb akkus?
Nem most, ez igaz, de ez lesz. Afrikában a semmi közepén napelemet lerakni nagyságrendekkel egyszerűbb mint gázolajat szerezni a traktorba. Meg aztán más választásuk nem is lesz.
Fejlett országoknak sem, mert csúnyán lemarad annak az országnak a gazdasága aki ragaszkodik az elavult megoldásokhoz.
Nincs semmi erőltetés. Simán vehetsz bármit, de neked fáj, ha halad a világ. Ez a gond.
Ez kisebb mint a dizeles,a 4225 re mas jogsi kell.
Tehát egy 3500kg összsúlyú diesel elektromos változata 4225kg lehet.
400km 130-al simán megvan.
15perc töltés is.
Nem hogy appot, de bankkártyát sem kel elővenni. Odamegyek rádugom és indul a töltés. A kocsi azonosítja magát, és ráterhelik a számlámra...már ha nem ingyen töltenék Magyarországon.
A kis akkus Leaf-el esetleg volt, de az 52kWh-s Zoe és a 82kWh-s Teslával még nem futottam bele ilyenbe.