Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem az a kérdés hogy kínaiba ülsz-e
hanem hogy olcso cafy drága azva kínsi termék
kocsdidnak szerintem legskább fele kínából származik, a biztonsági cuccoknak meg 99%
Te mernél kínai autóba ülni? Én még kínai Teslába se nagyon.... 😆
Na, hirtelen milyen környezetvédő lettél 😆
Senki nem erőlteti. Csak arról van szó, hogy a maradiaknak nem tetszik a világ természetes folyása, fejlődése. 😘

Ezt nem érted, hogy ha nincs rendelet, akkor pár évvel tovább húzzák csak és utána azon morgolódhatsz, hogy ezt is a kínaiak tarolták le.
"Villanyautón már most többet keresnek, legalább is aki jól csinálja."

Ja, ez egyetlen gyártóra igaz, a Teslára.
Villanyautón már most többet keresnek, legalább is aki jól csinálja.
Szerintem senki nem akarja a prolikat vigasztalni. Proliknak jó a kisturbós valami, addig amíg a 20milliós Teslákat is megveszik már gyártás előtt.
Ahh,siman kimutik es palackal a banyatankban szaladgal. 😆
Ja,es a klimanak adunk egy pofont mert a piacon mennyiseg 35 utan is fosszilis lesz,attol meg hogy europa villannyal szopatja magat azsia,india,delamerika nem.
Es nemispont a villannyal van a legtobb baj,hanem az eroltetett tolasaval.Az aggalyok es problemak felresopresevel egy majd megoldjak,a piac rendezi,majd olcsobblesz felkialtassal.
Ez utobbi nem jott be.
Attol mert kornyezetvedelmi rendeleti uton kikenyszeritik a fosszilis jarmuvek aranak drasztikus novekedeset meg nem lettek a villanyosak olcsobbak.
Neked tüdőgondozóra leszszükséged 😆
Valszeg a tobbi is szukol kinjaban,de ha meg akar maradni valamilyen szinten beall a sorba.
Ugy vannak vele hogy nagy,draga,luxusautokat kisebb mennyisegben kevesebb munkassal legyartani ugyanannyi profit mint elotte.
Mondjuk ez nem fogja vigasztalni a magyar,roman,bulgar,lengyel vagy akar nemet prolit aki egyszeruen a megszokott eletvitelet feladni kenyszerul a most meg olcso renyo tce 1,0 helyett mar nem fog tudni venni csak 3x ennyiert babahordo autot.
Esetleg ugygondolod mindenki 15-20 millas teslaval fogja megoldani?
Tehát úgy gondolod az ÖSSZES autógyártó vezére látja szarul, csak a Toyota vezér, meg valami sehol nem jegyzett légkör fizikus ért csak hozzá?...mármint a bányászathoz, és a gazdasági oldalához...légkörfizikus...ja 😂
Nálunk a 3 maszek bútorbolt közül a legrégebbi / legszarabbik hálistennek végleg bezárt - a Jysk megnyitása végleg betett neki.

(Eddig is csak pénzmosoda lehetett, mert szerintem ott évek óta nem adtak el bútort - annyi sérült, félig szétrohadt, megázott kanapét, szekrénysort másutt nemigen látni, és a készlet évek alatt nem változott...)
baszki felénk hoki kis bútorbolt
aztán 2 nő van benne és egyik se a tulaj
a másikban a tulaj szokott lenni, meg a felesége, hétvégente sz asszony meg a gyerek
szóval ha nem lennél sóher dőlne a pénz, csak hát a szart nem megenni kellene hanem jó helyre elásni 😁
metrót attól lehetne csinálni
csak ugye nem 30 évente kellene egy vonalat összehozni 😁
Pöröghetne,de direkt ugy tartom hogy meglegyen a megélhetés/ne rokkanjak bele a melóba,kényes egyensúly,de tartom.
Ha dupla munkával lehetne AMGsuvom vagy villanyteszlával mehetnék 110-et a rozsdaboglya dizelfurgon helyett mi változna?
így is őszülök a sok balfasz és idióta vevő/gyökér szállítani képtelen vagy törött/hibásat legyártó beszállító miatt.
Ha még dupláznám a forgalat mégtöbb ideget nyelnék.
Van egy olyan része amit te meg az összes balos fasz elfelejt.
Ez a történelmileg kialakult városszerkezet.
Tehát úgy gondolod hogy a pannon egyetem vagy a toyota vezér látja szarul,te meg igen? 😆
gps alapú útdíj kell
aztán a városokat zónákra osztani és lehet vonni a zsetont
amúgy is kell valami változás a villanyos kocsik miatt
a cél úgy is az lesz hogy fizessen annyit a villanyos mint a kőolajos kocsi
Stadionból még lehet csinálni P+R parkolót 😁
Ja, kíváncs leszek azt a 2035-öt hányszor fogják kitolni. Bár az még nagyon messze van, kár is ezen agyalni.
Adott a feladat: újabb stadionok helyett erre kellene költenünk.
Kőolajból sem volt nagy volumen, amíg nem merült fel rá igény.
Nem baj ha nem látod, tudjuk hogy nem te vagy a legélesebb kés a fiókban 😘
Ha lenne rendes tömegközlekedés, akkor sokan használnák örömmel itt.
De se P+R parkoló, se elkerülő utak, se megbízható tömegközlekedés, sőt még bringa utak sincsenek felénk.
Azért nem látod a kánaánt, mert nem pörög a bútor biznisz. Nekem itt a kánaán, 3 villanyautóm, 1 hibridem van 😉 A forradalom kellős közepén vagyunk, csak ki kell nyitni a szemed. Pont hogy piaci döntés, mert hiába a fanyalgás, ha nem gyártanának, akkor az az 2-3 cég aki komolyabban elkezdte, átvenné a teljes piacot, de ha nem ők, akkor a kínaiak. Persze aki jól élt a belsőégésűből próbálja lassítani, meg fanyalog, de az EU-s előírások nehogy azt hidd, hogy a környezetvédelmet szolgálják. Egy az egyben piacvédelem, mert könnyen a belsőégésű motorok zsákutcájába ragadna az EU-s autógyártás, ha nem hoznának ilyen szabályokat. És ugye 2035-től nem lehet eladni. Addig még vígan gyárthatják, és még 20évig futni fognak ez után is, tehát a piaci döntésre bízták ki mikor áll át, de simán okafogyottá fog válni a határidő 2035-re.

Jó vicceid vannak benzinesből sem kapsz ennyiért. 10-15 éves autók 2-3 millásak. 😆
A melósnak nem mindegy hogy melyik gépsor gombjainak a nyomkodásáért kapja ugyanazt a fizetést?
de a sok buzi nem adja fel
3 km táv 2 óra de ül a dugóban, busszal meg lenne fél óra
de nem mert ha kocsi nélkül megy a melóba akkor mindenki lesajnálóan néz rá....