Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nehulyits,en ugyan nem de a konkret gep platolemeze horpadta lett terhelve,a laprugo bekoteset is ujra kellett hegeszteni mert kiverte a laprugo szeme.
Az osszes platos furgonos 700-1000kilos tulterhelessel jart.
Konkretan meres utan buntetessel.
A ceg szolt hogy ne menjen arra.
Mind ul a faran.
Egy sevel gyartmany (duc,pug,citrom) kb 2 tonna erre megy fel 800 kilo a koffer.
Marad 700 ami egy fenyobutorosnal vicc,majdnem negativba hajlo rugokkal meg ferne bele.
Ne videokartyas szallitmanyra gondolj.
Nekem hazafelé a legtöbb túráról 800+......
Az inkább személy autó, te kamionról beszéltél. Nekem is volt teherautóm, sose terheltem meg a maxig... te hányszor a tiédet? Szóval az userek nagy részének úgy is jó lenne.
Huhh,simán levezettem 540 km-t.
Jó a határon megálltam mert migrik miatt benéztek hátra és a két autópálya kapunál is volt előttem 3-4 autó. 🤔
Oszt utána még lementem a maslenyica hídig motorral.
Ott már pihizem fél órát.
Ja,mert az elektromos furgonnak is jót tett az akku súlya.Legalább hungarocellel teli lehet tenni. 😆
Pont a kamionnál nem lesz gond... ott nem érdekes +500 kg akksi. És a teljesítmény is megvan, a Teklában is 500 LE a motor, az elég egy kamionba is (tudom, az csak pill. csúcs, de mivel a motor akkora, mint egy festékes vödör, lehet betenni kettőt)
A hasznos tömeg nem 10 tonnára fog visszaesni, hanem 39,5-re 😁
mert ez buzi mind
tényleges 600km több is van ténylegesen levezetni 600+km távot pihenés nélkül olyan meg nagyon ritka
Direkt metanol membrános cella.
csak mert te állandóan ezzel az 1000 km-el jössz, pedig igazán nem sok jelentősége van. Ennél SOKKAL komolyabb bajai is vannak az e autózásnak.
Van egyetlen egy töltőállomás Magyarországon ahol hidrogént tankolhat. A hülyének is megéri, meg mennyivel jobb is mint az a több millió Konnektor amit találhatsz...
Ezt már én is leírtam nekik, de nem fogják fel. Egyszerüen túl buták a megértéséhez...
homárkodik. 😂
200 éve hidrogéncella,az hogy valaki leírta az elméleti paramétereket még nem jelent semmit.Maradjunk az 50 évben.
Az apollo miért is nem csak akkukról üzemelt?
Tudom,a 13-as berobbant.
De egy valag telefon is.Meg E autó.
Az hogy mibe tolnak fejlesztési pénzt azt nagyban a politika is meghatározza.
A gond hogy jelenleg rengeteg fejlesztés lenne rengeteg irányba,és a diverzifikált mix lenne a legjobb hajtásban.De ez a 35-ös döntés elvág nagyon sok fejlesztési irányt.
Pl a teherszállítás vicces lesz ha a kamiononkénti 40 tonnáról 10 re csökken a hasznos teher ugyanolyan útterhelés mellett.Tehát dupla mennyiségű kamion kell ugyanannyi árura.
Viszont hihetetlen mennyiségű akku és ennek minden hozadéka kellene.
Egyszerűsített eljárás ajelenlegi infrastruktúra felhasználása szintetikus CO2 megkötő üzemanyagok fejlesztése ami ezen döntés alapján már nem jön létre,mert 13 év és kakukk.
A gond hogy láthatóan csak európa,a világ többi része nem.És ezzel lőttek is a klímacélnak.
Tehát feláldozzuk a sötétzöld eröltetés által az ipar jó részét a semmiért.
Ez gond.
Ráadásul valami gyerektáborba megy vén.fejjel oxygén palackot maga után.huzva 😂
Tudtommal az elektromos sikeréről beszélünk.
én abban látom a jövőt hogy kisméretű energia tömbök(pl konténer méret) és kollektív töltés-fogyasztás
valami egyszerű lúgos kivitel, ami olcsó sokáig működik és kevésbé terheli a környezetet
kisebb falukban pár ilyen tárló meg is oldaná a gondolt
napelem önti az energiát, ha lenne inverter ami 20+ évig bírja máris kevés fenntartási költséggel üzemelne a rendszer
...és aztán beülsz a dízel Ódiba, és meg sem állsz, míg ki nem fogy! 😅 Vagy Mercídesz?
Tudod mikor lesz siker? 3perc töltés/1000km.Na az siker lesz.
Hát az a helyzet hogy ezt az autógyártók is tudják, pontosan tudják hogy az akksis energia tárolás egy átmeneti időszak, ez hosszútávon nem fenntartható, egyszerűen most bele vannak ebbe kényszerülve, húzzák vele az időt, minden gyártó tudja hogy a hidrogén lesz a hosszútávú megoldás. Bár ha tippelnem kéne, ez már nem a mi életünk megoldása lesz. Sőt, ahogy a dolgok állnak, én már kihúzom dizellel.
Hidrogéncella már 200 éve létezik, 50 éve használták először űrhajókban, és még mindig nem fejlesztették ki a jót.
Ehhez képest 10 éve jelentek meg az első használható lítium cellák, és máris sikeresek.
Na, hát akkor már mész is venni egy Toyota Mirai-t igaz? 😆
Én vettem Teslát, tehát most te jössz. Lássuk elég tökös vagy-e és kitartasz a véleményed mellett!
Vagy a Tesla áránák másfélszereséért már nem is olyan jó egy Toyota, ami kevesebbet megy el, harmad olyan erős, és nem tudod sehol tölteni? De ha tudnád tölteni akkor is legalább 5* annyiba kerül? (de legalább 5 perc a töltése 😂)
Jó hülye vagy hogy a világ jelenlegi állásában több éves megtérüléseket számolsz.
És szintén jó hye vagy hogy úgy nézed hogy 5millából egy 15éves autót kapsz. Ezt úgy nézd hogy van 5 millád és mennyiért tudnád kiváltani a dácsiádat felszereltségbe kényelembe biztonságba. Szerintem az asszonyod elöző autója hozta ezeket a kritériumokat. Egy 5 millás használtautónak a nyomába sem ér egy ilyen dácsia.
Alapvetően két féle tárolási megoldás létezik (három de a harmadik nem piacképes)
Fognak egy több centi vastag karbon kompozit tartályt, és 5-700BAR nyomáson tárolják a sűrített hidrogént. Így a Toyota Mirai kb. 5kg hidrogént tud magával vinni, tartályokkal teli pakolva.
Másik a cseppfolyósított, mélyhűtött tárolás. Ennek már lényegesen jobb az energia sűrűsége, erre a megoldásra mondták annak idején azokat az elképesztően nagy hatótávokat, de nagyon komoly hőszigetelés kell, de még így is viszonylag gyorsan párolog, vagyis álló helyzetben is fogy. Vagy folyamatosan hűteni kell.
Ez a megoldás megfelelő lehet olyan helyen ahol beletöltik és azonnal el is használják, de magánember személyautójába nem.
Ennek viszont a hátránya, hogy a cseppfolyósítás is jelentős energia igényű, vagyis tovább romlik a hatékonyság.
Rosszul számolsz: A 3 milláért eladott Aurist ne keverd bele, annak az árát valami normális autóba is forgathattad volna.
Pontosan ezért van most az ilyen támogatás ingyen parkoló meg ez meg az, aztán majd ha már sok lesz az elektromos akkor jön a szomorú valóság, a szerencséjük az a már elemtromossal rendelkezőknek hogy az emberek nem igazán veszik olyan ütemben hogy az hamar bekövetkezhessen.