Én is vennék ha nem lenne a jelenlegi kínálat használhatatlan a szokásos dolgok miatt, ahogy említettem múlt héten németeknél voltunk és meglepően kevés delejhajtású van, kisvárosban voltunk és nagyban is és a lényeg, hogy nincs töltő ott ahol emberek laknak, van ahol itt is ott mondjuk több van, de a telepeken semmi, pont ahol kéne a városokban pont ott használhatatlan a lakóknak, semmit nem ér a felvágáson kívül.
Ugyanaz van az omv-n is, az adalék más amit beleraknak, pont néhány hete kérdeztem egy ott dolgozó haveromat. Régebben jött az osztrákoktól aztán már csak a prémium jött onnan most meg már csak az adalék más. Hogy ez az adalék az-e amit a jürgenék raknak maguknak is bele, at jó kérdés.
Ezt ugatom mindig,de a piac keri.
A nagy,eros jargany az amin lehet nyereséget fogni,jobban benyeli a polgar a borsos arat ha letepi a fejet a gyorsulas.
Egy sima atlag kozepes valami nem litiumos akkuval.Mondjuk sos elektrolitos vagy a szilardtest 20 ev mulva.
De az mar nem nekem faj.
De pl eleve kizarjak a szintetikus uzemanyagokat amik ugyanannyi co kibocsajtsara kepesek mint amennyit megkotnek,vagy a hidrogen termelest megujuloval ami tarolhatova teszi,es nem draga ritkafoldfem kell bele ha a cellak katalizatorat kivaljak,de ezzel a csak akkus mentalitassal elvagjak a mas fejlesztesek utjat.
Esetleg a foldgaz vagy lpg atmeneti megoldaskent mig egyenletesebb az atmenet,foleg a hibrid es konnektoros hibridek kinyirasa is hulyeseg.
fene tudja
én hiszek a villanyos hajtásban, még mindig azt mondom sokkal egyszerűbb egy erőmű füstjét megszűrni mint több tízezer kocsi füstjét szűrni
de mint írtad is nem 3 tonnás dögökbe kellene tenni használhatatlan nagyságú villanyos motorokat
kis könnyű kasztni, kis akku, gyors töltés, stbstbstb
simán jó lenne
Nekem sem volt öreg, 2017-es, de már csúszkált a vége.
Szélein jó volt, ki akartam vinni még Kakucsra, de elmaradt, a műszaki miatt meg amúgy is cserélni kellett.
Az hogy te a múltban élsz nem az én bajom, de azért az elég ciki hogy még Pipi is beelőzött 😂
A nagy,eros jargany az amin lehet nyereséget fogni,jobban benyeli a polgar a borsos arat ha letepi a fejet a gyorsulas.
Egy sima atlag kozepes valami nem litiumos akkuval.Mondjuk sos elektrolitos vagy a szilardtest 20 ev mulva.
De az mar nem nekem faj.
De pl eleve kizarjak a szintetikus uzemanyagokat amik ugyanannyi co kibocsajtsara kepesek mint amennyit megkotnek,vagy a hidrogen termelest megujuloval ami tarolhatova teszi,es nem draga ritkafoldfem kell bele ha a cellak katalizatorat kivaljak,de ezzel a csak akkus mentalitassal elvagjak a mas fejlesztesek utjat.
Esetleg a foldgaz vagy lpg atmeneti megoldaskent mig egyenletesebb az atmenet,foleg a hibrid es konnektoros hibridek kinyirasa is hulyeseg.
Legalábbis a dunátol errefelé
én hiszek a villanyos hajtásban, még mindig azt mondom sokkal egyszerűbb egy erőmű füstjét megszűrni mint több tízezer kocsi füstjét szűrni
de mint írtad is nem 3 tonnás dögökbe kellene tenni használhatatlan nagyságú villanyos motorokat
kis könnyű kasztni, kis akku, gyors töltés, stbstbstb
simán jó lenne
Pont mint a V4. 😆
http://youtu.be/KoF_veayyqg
Szélein jó volt, ki akartam vinni még Kakucsra, de elmaradt, a műszaki miatt meg amúgy is cserélni kellett.