A GM EV-1 1996-ban jött ki. Aztán amikor nagyon sikeres lett 1999-ben be is zúzták az összeset, nehogy elterjedjen. Ez valóban visszavetette a villanyautókat, mivel akkor már annyit tudott mint egy Leaf 2010-ben.
Amikor megvettem az F Astrámat, akkor már javában futottak az EV-1esek és úgy gondoltam a következő autóm 10 év múlva már simán elektromos lesz. Aztán 2010 környékén a Tesla, Nissan, Renault, BMW kezdett újra foglalkozni vele, és kb. most 2019 környékén vártuk a tömegek számára elérhető autók gyártásának felfuttatását, de jött a COVID. Aztán mire a COVID kifutott volna jött a háború.
De miközben villanyautót egyre többet adtak el, belsőégésű eladások csökkentek.
Hiába nem tetszik Zolinak, a kutya ugat, a karaván halad.
Trabantokat is hogy betiltottak. Azt ki sírja vissza? Rohadt környezetvédők, pedig isteni szaga volt a kétüteműeknek, és jóval olcsóbb is volt mint a Suzuki Swift 😆
Elmondtam mar 5x,kornyezetvedelmi es biztonsagi rendeletekkel baszak fel az autok arat.
Es nem a villyanyosok elterjedesevel csokkennek azok arai,ahogy te csillamponikent vizionalsz.
Tehat,ha a kaviar ara x,a csaszarszalonna meg x/15.Akkor a szalonna arat mestersegesen felemelve a kaviar arara tobb fog fogyni a kaviarbol,de attol meg szar az ize. 😆
Én?
Még minimum 20 évig itt lezek mire neked már a csontjaid is elrohadnak a bagós halálod után.
Remélem minimum egyévet szenvedni fogsz előtte..........nagyon. 😍
Ja,és én,a kinaiakon morgolodni?
Csak kinai telefont és kütyüléket veszek.
Bár beengednék a 2-3 millás kinai autókat,simán venném.
Normális nem kéttonnás megfizethető benzinsekkel egyenértékű használat mellett muködő motyot mutass. 😂
Ja,de 2 modellciklus es kakukk.Igy már bele sem kezdenek.Tehát NEM lesz proliknak kisturbos,vagy csilliárdért teszla vagy gyalogkakukk.
Ha ez piaci logika akkor nem tom hol élsz.
Valaki lője már le zselét,bidét és bogyót. 😂