Motor félig üres, kb. 3 hete ültem rajta utoljára. Most egy darabig megint nem fogok, mert megyek szabira. (5 napos Fotóstábor Dél-Baranyában). 😆 Ja, a kocsit múlt pénteken csurig öntöttem, akcijjós (!!!) OMV 95-tel. Remélem még volt echte osztrák, és nem a MOL szarját sózták rám jó drágán.... 😁
Nekem jó, ha 9-10-et elment a Mecceller, de abban volt román pálya is vagy 800 km, az legalább 3x-os szorzó, olyan érdes volt ☹️ ráadásul csak a közepén ☹️
Nekem 15ezret elment az előző, és még volt 0,2 mm a jelölőig 😁
Bár az Michelin durván jobban tapad mint a gyári Bridgestone (az sem volt rossz), szóval kíváncsi vagyok meddig megy.
Nekem mondjuk az ETZ-n is jobb gumi van akkor mint neked 26rugó volt hátra 16 előre a Heidenau RSW, és ez már jó régen.
Az enyém jobb: mint a beton! 😆 Az előző is ugyanilyen volt, azt bő 20 ezer után dobtam le, de még picit bírt volna még (kopásjelző közelében sem járt, viszont pikkelyesre kopott). A mostaniban is van már vagy 15 ezer km, és mint az új! 😂 (Michelin Pilot Street Radial egyébként)
pedig egy fasza trabant most is jó lenne szerintem nem nagy pénzből meg lehetne csinálni villanyosra, és ha nem ebben a kibaszott magyar valóságban élnénk akkor simán jó lenne melőba járni
pl ausztráliában csinálsz a kocsin bármi változtatást, csak el kell vinni műszakira és ha megfelel az akkori szabályoknak lehet vele közlekedni
Ez mint a radír! 😁 Jobb, mint amit vártam. Mecceller Ródtecc volt előtte, az hamarabb kiment kigyorsításkor - igaz, már kopásjelzőn volt, de tudjuk, szárazon nem kell a minta, csak a gumi.
Én meg vettem 20 rugóért valami feketét, használtan, valami Trail 😁 jó nagy minta van rajta, és elég puha. Nem mint ezek a drága sport gumák, eleve 4 mm lófasz vékony minta van rajta, és 2000 km után rádszól a rendőr... ☹️
Teljesen jó volt az én kanyargásomhoz, még majrécsík is maradt rajta 😅
Ha most lehetne venni pl. 1 milláért új Trabantot - vennék, mint a cukrot... igaz, hogy többet fogyaszt, mint a 180 LE-s BMW, de az 1 milla - 14 milla közti különbözetet elég sokára issza meg 😁
volt is erről egy film
akkor mutogatott egy akku cellát egy ember hogy percek alatt fel lehet tölteni
na onnan 15 év hallgatás és helybenjárás után kb ott tartunk mint akkor
Bár az Michelin durván jobban tapad mint a gyári Bridgestone (az sem volt rossz), szóval kíváncsi vagyok meddig megy.
Nekem mondjuk az ETZ-n is jobb gumi van akkor mint neked 26rugó volt hátra 16 előre a Heidenau RSW, és ez már jó régen.
pl ausztráliában csinálsz a kocsin bármi változtatást, csak el kell vinni műszakira és ha megfelel az akkori szabályoknak lehet vele közlekedni
Mindenki a Suzukiért volt oda, meg az Astráért, Golfért.
Teljesen jó volt az én kanyargásomhoz, még majrécsík is maradt rajta 😅
és evvel rengetegen vannak így....
akkor mutogatott egy akku cellát egy ember hogy percek alatt fel lehet tölteni
na onnan 15 év hallgatás és helybenjárás után kb ott tartunk mint akkor