Szinte az összes 2,2-es ford puma blokkos sevel gyártású kisbusz ilyetén hal meg.
Egy fasza inyektorfej miatt szúróláng és átlukad a dugó,onnan meg az égéstérbe szívja az olajtöltetet,és füstködfejlesztőbe megy át,majd felrobbant dugattyúmaradványt beszívja a turbó,az is szétszáll és teliveri mindennel a többit.
EZ kb motor TK.
Nagy eséllyel komolyabb a baj pl. dugattyú kilukadt, túl sok gázolaj került a motorolajba és hajtókaros, vezérléses lehet meg ilyenek csak ezt okozhatta akár 1 rossz injektor.
Dehogynem megdöglik 😃
1,2-be fájt a saját lustaságom hogy nem olvastattam ki a korrekciót. 160ezerért cseréltem volna 4porlasztót, helyette 1,2 volt a felújítás.
az astra simán van wartburg szint, az az olyan gyári munkásnak készült aki keveset iszik
amikor kint volt a tetőkárpit még az ajtó csukódás is ugyanaz a dobozhang volt
Profi szerelő lehet tényleg...mint Tasi mester, szájjal meg magabiztossággal.
Gondolom csinált ő is szinkront a porlasztókon 😂
Egy porlasztó ellenőrzés nem ennyi, illetve porlasztó miatt nem döglik meg a motor, csak füstöl.
Akkor te meg jössz a sablon szöveggel, hogy megy a feljelentés.
Ha meg a papírnélküliségre utal, akkor simán hagyd ott és jelentsd be hogy ellopták az autót, de abban a műhelyben láttad.
Amúgy mi ez? V12 TDI hogy 1.2millió a porlasztócsúcs csere?
Normális műhely előbb felállítja a diagnosztikát, és ha az előzetes becslésen túli költség van, akkor megkérdezi hogy ez így mehet e. Szóval a diagnosztikára kérhet 10-30ezer forintot.
Amúgy az a miszlikbe szedés mit jelent? Nálam ki kell venni a légszűrőt, ami már annak tűnik, de aztán az injektor már könnyen hozzáférhető. Azt tegye be a csomagtartóba és vidd el. Ha mást is szétszedett ami nem indokolt, akkor meg vágd pofán. Szólj ha kell menni. Ha megjelenik 3-6 motoros a műhely előtt akkor elég ha csak megvárunk amíg tárgyalsz 😉
Általában amikor elkezdett a porlasztó problémázni, mindenki cserélte vagy eladta 😁
Amúgy hogyan csesződik el? Csak hogy tanuljak. Koromlerakódás?