Próba alapján a Nolan lett volna a befutó, de L-es ami jó az csak feketében volt. Bár a boltos szerint nekem M- es kell ugye ő érzi mi a jó nekem, persze véletlenül abból volt olyan szín ami kellett volna.
Az osszes louis forgalmazo tud shoeit hozni.A nagyobbaknak van keszlet is,de nem minden.
Esetleg olyan markakereskedes aki rafekudt a felszerelesre,pl honda karasna,vagy a tatabanyai yamaha-kawasaki. 🤔
Ahogy Sanyi és Zoli írta. Elbaszott konstrukció. Kicsit szar, aztán hirtelen azonnal kilyukasztja a dugattyút. Nekem annyi volt a tünet hogy hidegen kicsit be be ejtette az alapjaratot. Semmi több, ez egy hidegindításnál, aztán ahogy bemelegedett elmentek a lovak, lett egy kis feketés füst. A dugó oldalát letörte, végigkaristolta a hengert.
Azért akkora sokat nem terveztek rajta 😅 miként a példa mutatta 😂 rátettek egy sw-t, ami érzékeli, ha mérik... kár, hogy bukta lett. Pár ezer autót bezúztak ☹️ amelyik nálunk vagy Romániában (meg bulgár, albán, stb) még elment volna 15 évet.
ismerős tervező mérnök volt a vw nél
na az mesélt fura dolgokat miket követeltek tőlük
olyan dolgok miatt komplett motorokat át terveztek hogy a beindítás utáni pár másodpercben ne legyen akkora károsanyag kibocsájtás
Igen, de kérdés hogy megéri e a kisebb csepp, ha a hozzá való porlasztó sokkal gyorsabban tönkremegy, meg érzékeny minden szarra.
Régen azért szerettük a dieselt, mert némelyik még fáradt olajjal is elment, aztán 500ezer km.nél legfeljebb az izzítógyertyát cseréltük pár ezer forintért, és a porlasztó sem volt drágább.
a dízellel az a gond hogy a befecskendezett üzemanyag sosem ég el teljesen, a fizikát nem tudja megerőszakolni a 2000bar nyomás sem, a beporlasztott olaj csepp közepe nem tud elégni normálisan így korom keletkezik
adagolós dízel nagy csepp nagy korom, nagynyomás kis csepp kis korom, amit persze szűrnek de mint már tudjuk ezt sem lehet tökéletesen
főleg amikor már nem úgy porlaszt ahogy kellene még nagyobb a korom szemcse hiszen egyre nagyobb a csepp méret
A "miszlikbe"? Blokk ki, le róla minden, utána szét, főtengó asztalon, dugók, csapágyak kosárban, üres blokk a garázs sarkában. Ezt minden egyeztetés nélkül - ill. Jenővel (a hülye nővel 😁) beszélt egyszer telón, de állítólag az is csak azt mondta, derítsék ki, mi baja.
Ez olyan dolog szerintem mint a HP tintasugaras nyomtatói.
Első nyomtatókban olyan patron volt amit legalább 5* után töltöttem olcsó gagyi tintával, és szépen nyomtatott.
A legutolsó HP inkjet, már a saját gyári hologrammos patronjából sem tudta végig kinyomtatni a tintát mert előbb elkezdett szaródni.
Na az volt az utolsó tintasugaras nyomtatóm. 40ezerért vettem egy színes lézert, aztán a gyári féltöltetű tonerrel is többet tud nyomtatni mint a tintasugaras a drága patroncserélgetésekkel összesen.
Igaz hogy a csere toner többe van mint a nyomtató, de akkor veszek egy másik nyomtatót 😂
Na a modern dieselek is pont ilyenek. Úgy vannak tervezve, hogy az első tulajt jól szolgálja, aztán miután eladta már csak szopni lehessen velük. Igaz hogy finomabban porlaszt meg takarékos, de azért a régi mechanikus adagolós 1.9 szívó diesel sem fogyasztott sokat, és azzal nem is volt probléma.
a csúcs minden esetben a szar üzemanyag miatt szaródik el
nálunk más a szabvány mint ahol kifejlesztették, van valami szilárd anyag szemcsenagyság ami nálunk sokkal nagyobb
vagy valami ilyesmi, nem is nagyon jegyeztem meg, és már felejtettem is belőle 😃
Jó de akkor nem csak egy porlasztó a baja, csak az okozta.
Akkor meg ki kell fizetni a feltárás költségét, azt eltolni ha sokallja az 1.2 milla költséget.
Nem voltak velem arogansak.