Nem, hanem van benne minikompresszor, bazi nagy láncok a biztonságért (csak az enyém kb 10 kg ), defektjavítók, meg a tököm se tudja miket pakol bele a Férjem...
Amúgy mentett már meg a kínai doboz. Franciaországban belémjött oldalról egy köcsög. Szerencsére csak odébb dobott és valahogy megfogtam a motort. Ha nincs a doboz, törik a motor és cseszhetem... A doboz meg csak betört. Másnap lerobbant a GTS. Égi jelek megvoltak, hogy adjuk fel :D Elittuk a 9 napnyi benzinpénzt aznap este, amíg vártuk ismerőst a mentéssel, hogy hazaszállítsuk a motorokat
Uh, kösz. Nekem Pilisvörösváron csinálta az oldalkonzolt 25-ért Schláth Péter még '14-ben.
Viszont beakarom majd fogni apám CBF-jét, de azon nincs bukócső. Nőből vagyok, bármikor képes vagyok oldalra eldőlni, szóval nekem az kell :D
Nagy túrákra azért van 3 dobozom fenn, mert 2 hétre megyünk. Készülünk hidegre, melegre. Egy dobozban csak műszaki mentéshez való cuccok vannak. Az esőruháink megint majdnem 1 dobozt elfoglalnak.
Amikor Romániába mentünk, már nem volt meg a Férjem motorja, csak az XBR, amire csak egy táskát lehet tenni, ugye azt is csak az ülésre. Igaz, hogy csak 5 napra mentünk, de ott megint 1 doboz esőruha, 1 doboz műszaki cuccokkal volt tele. Magyarul maradt magamra egy doboz, neki meg ott volt a táskája :)
Nyugi, alapjáraton nem közlekedek 3 dobozzal :D
és egy kis reklám
ha konzol kell akkor tudom ajánlani: https://www.facebook.com/niev....
bármit megcsinál rozsdamentes cuccból(ha kell sima vasból is)
csomagtartó, doboztartó, kapaszkodó, bukócső amit akarsz, számlaképes, jótállás, amit akarsz
ha közben rájössz mi a nem fasza rajta átalakítja
ami a legfontosabb szeret szuttyogni az ilyen kacatokkal, persze csak ha nincs más nagyobb megrendelése, a szüret előtti időszak ami necces nála idő terén
csináltass kamion ponyvából oldaltáskát
az jobban rásimul ha keveset pakolsz kisebb-vékonyabb, ha többet szélesebb-magasabb
és ha akad akkor hajlik-fordul stb
ha eldől nem törik el
kb olyan anyag és kivitel mint a lajosos zsák, csak téglalap alakú
20-25 literes (direkt vékonyat kértem) kb 12ezer volt pár éve
Radialom volt. Nem tudom, nekem nem felelt meg. Nekem kanyarban is kifele kacsingatott, nem maradt az íven. De most mindenkinek más jön be. Valószínűleg vezetési stílustól is függ az egész. :)
Amúgy tudom, hogy talicskára valók, de a GS is talicska :D
Ha feltévedek pályára akkor messze megyek,az meg bazi fárasztó 160-al éas nem nyerek anyit hogy görcsbe merevedve érjek oda. 130-al is megvár a fagyizó.
Nekem az a baj, hogy nem tud úgy rásimulni a motorra... Neked szerintem azért jobban van kialakítva a konzol is. Az enyém nem gyári. https://www.sportmotor.hu/foto...
Pilot Streetben van ugyanolyan mintázattal diagonal és radial is. Tuti radialod volt? Smice topiktárs véleménye (versenypályán is megy vele) a Radialról (bocs a hosszúságért):
"Folytatom a "gumitesztet", az előző része megtalálható az előzmények ("négyszögforgalom") gombra kattintva. Legalább 10.000 km-t sikerült mennem a gumival idén (de lehet többet, fel kellett volna írni a km óra állását felrakáskor, de 10e már biztos van benne, előtte nem is akartam írni). Szóval következzen pár hosszabb távú tapasztalat:
Michelin Pilot Street Radial (110/70-17 + 130/70-17)
Futásteljesítmény: Na erről tudok leginkább új tapasztalatokat írni. Összességében eddig nagyon szuper. A gyári új gumi mintamélyésge ha jól mértem (de +/- fél milli hiba lehetséges) hátul 6,5 mm, elöl 4,5 mm. Most 10e+ km után hátul 4-4,5 mm-t mértem, elöl 2,5-3 mm-t. Nem bocsátkoznék jóslásokba (ld. korábbi tapasztalatok), de azért igen tartós guminak ígérkezik. A 250-esem nyilván nem is tudja nagyon megterhelni, de azért kapott a nyáron mindent, versenypálya, autópálya, szerpentin, ingázás... Mindenféle körülmények közt. Ráadásul abszolút stabilan teljesít, semmiféle minőségromlást nem érzékeltem a 10e km alatt. Most visszaesett a hőmérséklet megint 4-5 fokra reggelente, de ugyanúgy hozza a stabil tapadást és magabiztos érzetet, mint az előző télen, amikor fel lett rakva. Aminek még szintén nagyon örülök, az az, hogy egyáltalán nem kockásodik a 4,5 mm az 4,5 a közepén is meg a szélén is, nagyon szépen kopik az egykomponensű keverék ellenére is. Persze ez nyilván a használattól is függ, de azért idén is becsúszott pár hosszú autópályázás, ami szerintem egy puhább gumit lekockásít, ez viszont a jó tapadás mellett sem kopott laposra. Viszont ha ilyen ütemben kopik tovább, akkor az első hamarabb fog elkopni, mint a hátsó, szóval gondolkodnom kell, mit csinálok majd, mert hátul valószínű még jelentős tartalékok lesznek, amikor az elsőt már le kell dobni. De ezt majd meglátjuk, ha odaérünk.
Száraz tapadás: ld. előző rész, még mindig kiváló.
Nedves tapadás: ld. előző rész, itt sem tudok nagyon mit hozzátenni, még mindig elképesztően jó. Talán csak az érdemel említést, hogy szándékaim ellenére mégis felvittem versenypályára, mert szakadó esőben volt szerencsém pályázni többször is, és ebben jobban bíztam ilyen körülmények közt, mint egy sportosabb, pályásabb gumiban. És pályán is tökéletesen helytállt, volt ahol többcentis vízrétegen kellett átmenni, de sehol nem volt gond, kiválóan teljesített. Túlmelegedéssel nem volt gond (nyilván az idő miatt is, napos időben nem pályáztam vele), kopással sem, tapadással sem; nyilván ilyenkor lassabban és óvatosabban is megyek, de amikor egy kicsit kezdett felszáradni a pálya, akkor aztán tényleg szuper volt, közel olyan kanyarsebességeket sikerült hozni, mint szárazon. Szóval teljes magabiztosságot ad nagyobb sebességnél is esőben, vizes aszfalton. Azt azért tudni kell, hogy egy pár kör azért kellett, mire rendesen bemelegszik, illetve a pálya nyilván nem utca, nincsenek szennyeződések, beláthatatlan kanyarok, nem fut át a mókus az úton stb. - szóval utcán továbbra is csak óvatosan illik menni rossz időjárási körülmények közt, de azért nagyban növelte a gumiba vetett bizalmamat, hogy megtapasztaltam, mire képes a vizes úton nagy sebességnél, nagy terhelésnél.
Kezelhetőség: ld. előző rész. Itt is csak a pályás tapasztalatokat tudom hozzátenni: bejött az, amire számítottam, egy könnyebb, sportosabb gumihoz képest többet kell vele birkózni egy kicsit kanyarban, ami szerintem a nagyobb tömege miatt van leginkább. De egyébként teljesen jó, abszolút semleges viselkedésű, 10e+ km után sem ráz, nem húz, nem szitál stb., semmit nem romlott a kezelhetőség és a stabilitásérzet.
Ár/érték arány: ld. előző rész, itt is csak meg tudom erősíteni, hogy ha ez a gumi ilyen tulajdonságokkal bír, ilyen futásteljesítmény mellett, akkor nem nagyon érdemes másik gumit venni (legalábbis az én felhasználásomhoz, ami teljesen vegyes, kb. mindent csinálok a motorral, mindenféle körülmények közt). Radiálban nincs is nagyon más választék (még mindig), a diagonál abroncsok meg szerintem más ligában játszanak.
Összegzés: Továbbra is tart a szerelem. :) A jó tulajdonságait, amiket az elején tapasztaltam, végig megtartotta, minőségromlás nincs, extrém körülmények közt is jól teljesített, mindezt úgy, hogy a futásteljesítménye nagyon ígéretes és a kopásképe is nagyon jó, messze a legegyenletesebb az eddigi gumijaim közül. NAgyon stabil, nagyon jól tapad, utcán szinte lehetetlen megcsúsztatni (csak ha az ember direkt akarja, és pl. tapossa a hátsó féket, de még így is jóval később csúszik meg, mint pl. a korábbi Michelin Pilot Activ, nedves körülmények közt pláne). Úgyhogy összességében még mindig ez az első számú utcai gumi nálam, csak ajánlani tudom; vettem is egy tartalék garnitúrát, de ahogy nézem még jó darabig nem lesz rá szükségem. "
Olyan Michelin volt rajta legelőször. Nem olcsó? Az a legolcsóbb rá!
Michelin Pilot Street 46.990,-
Bridgestone BT45 51.990,-
Dunlop Arrow Streetsmart 55.990,-
Tavaly valami Metzelert vett rá a Férjem, hogy próbáljuk ki azt is, ami nem volt rossz, de eddig a Dunlop vált be a legjobban.
A Michelin ott is csúszott már kb, hogy elindultam. Mindenhol. 10.000 km alatt 1mm-t nem kopott. El is adtam egy pár hónap után, mert életveszély volt számomra.
Én angyalkán szoktam menni. De elkezdtem elérni a határait. Így váltottam Power 3-ra. Elég gyér a mintázata a hátsónak. tartottam is tőle hogy aránylag alacsony tempónál megjelenik a vizen futás jelensége. De meglepően jó volt. Budaörs-Velence szakaszon végig szakadó esőben 130. Velencétől meg már csillapodó esőben vizes úton helyenként a 160-as tempónál sem volt semmi baj. Rettentően meglepő volt. Azt hittem hogy majd ilyen 100-at alig karcoló tempóval leszek kénytelen szenvedni a teherautók között. Nagyon meglepő volt hogy milyen stabil.
GS500-ra legközelebbi cserénél a Michelin Pilot Street Radialt próbáld meg - azzal szinte ismeretlen az aquaplaning. Nem olcsó, de nem sokkal drágább mint a diagonálok.
Műszaki mentéshez meg egy telefon kell.
https://get.google.com/albumar...
Viszont beakarom majd fogni apám CBF-jét, de azon nincs bukócső. Nőből vagyok, bármikor képes vagyok oldalra eldőlni, szóval nekem az kell :D
Amikor Romániába mentünk, már nem volt meg a Férjem motorja, csak az XBR, amire csak egy táskát lehet tenni, ugye azt is csak az ülésre. Igaz, hogy csak 5 napra mentünk, de ott megint 1 doboz esőruha, 1 doboz műszaki cuccokkal volt tele. Magyarul maradt magamra egy doboz, neki meg ott volt a táskája :)
Nyugi, alapjáraton nem közlekedek 3 dobozzal :D
ha konzol kell akkor tudom ajánlani:
https://www.facebook.com/niev....
bármit megcsinál rozsdamentes cuccból(ha kell sima vasból is)
csomagtartó, doboztartó, kapaszkodó, bukócső amit akarsz, számlaképes, jótállás, amit akarsz
ha közben rájössz mi a nem fasza rajta átalakítja
ami a legfontosabb szeret szuttyogni az ilyen kacatokkal, persze csak ha nincs más nagyobb megrendelése, a szüret előtti időszak ami necces nála idő terén
az jobban rásimul ha keveset pakolsz kisebb-vékonyabb, ha többet szélesebb-magasabb
és ha akad akkor hajlik-fordul stb
ha eldől nem törik el
kb olyan anyag és kivitel mint a lajosos zsák, csak téglalap alakú
20-25 literes (direkt vékonyat kértem) kb 12ezer volt pár éve
Amúgy tudom, hogy talicskára valók, de a GS is talicska :D
https://www.sportmotor.hu/foto...
"Folytatom a "gumitesztet", az előző része megtalálható az előzmények ("négyszögforgalom") gombra kattintva. Legalább 10.000 km-t sikerült mennem a gumival idén (de lehet többet, fel kellett volna írni a km óra állását felrakáskor, de 10e már biztos van benne, előtte nem is akartam írni). Szóval következzen pár hosszabb távú tapasztalat:
Michelin Pilot Street Radial (110/70-17 + 130/70-17)
Futásteljesítmény: Na erről tudok leginkább új tapasztalatokat írni. Összességében eddig nagyon szuper. A gyári új gumi mintamélyésge ha jól mértem (de +/- fél milli hiba lehetséges) hátul 6,5 mm, elöl 4,5 mm. Most 10e+ km után hátul 4-4,5 mm-t mértem, elöl 2,5-3 mm-t. Nem bocsátkoznék jóslásokba (ld. korábbi tapasztalatok), de azért igen tartós guminak ígérkezik. A 250-esem nyilván nem is tudja nagyon megterhelni, de azért kapott a nyáron mindent, versenypálya, autópálya, szerpentin, ingázás... Mindenféle körülmények közt. Ráadásul abszolút stabilan teljesít, semmiféle minőségromlást nem érzékeltem a 10e km alatt. Most visszaesett a hőmérséklet megint 4-5 fokra reggelente, de ugyanúgy hozza a stabil tapadást és magabiztos érzetet, mint az előző télen, amikor fel lett rakva. Aminek még szintén nagyon örülök, az az, hogy egyáltalán nem kockásodik a 4,5 mm az 4,5 a közepén is meg a szélén is, nagyon szépen kopik az egykomponensű keverék ellenére is. Persze ez nyilván a használattól is függ, de azért idén is becsúszott pár hosszú autópályázás, ami szerintem egy puhább gumit lekockásít, ez viszont a jó tapadás mellett sem kopott laposra. Viszont ha ilyen ütemben kopik tovább, akkor az első hamarabb fog elkopni, mint a hátsó, szóval gondolkodnom kell, mit csinálok majd, mert hátul valószínű még jelentős tartalékok lesznek, amikor az elsőt már le kell dobni. De ezt majd meglátjuk, ha odaérünk.
Száraz tapadás: ld. előző rész, még mindig kiváló.
Nedves tapadás: ld. előző rész, itt sem tudok nagyon mit hozzátenni, még mindig elképesztően jó. Talán csak az érdemel említést, hogy szándékaim ellenére mégis felvittem versenypályára, mert szakadó esőben volt szerencsém pályázni többször is, és ebben jobban bíztam ilyen körülmények közt, mint egy sportosabb, pályásabb gumiban. És pályán is tökéletesen helytállt, volt ahol többcentis vízrétegen kellett átmenni, de sehol nem volt gond, kiválóan teljesített. Túlmelegedéssel nem volt gond (nyilván az idő miatt is, napos időben nem pályáztam vele), kopással sem, tapadással sem; nyilván ilyenkor lassabban és óvatosabban is megyek, de amikor egy kicsit kezdett felszáradni a pálya, akkor aztán tényleg szuper volt, közel olyan kanyarsebességeket sikerült hozni, mint szárazon. Szóval teljes magabiztosságot ad nagyobb sebességnél is esőben, vizes aszfalton. Azt azért tudni kell, hogy egy pár kör azért kellett, mire rendesen bemelegszik, illetve a pálya nyilván nem utca, nincsenek szennyeződések, beláthatatlan kanyarok, nem fut át a mókus az úton stb. - szóval utcán továbbra is csak óvatosan illik menni rossz időjárási körülmények közt, de azért nagyban növelte a gumiba vetett bizalmamat, hogy megtapasztaltam, mire képes a vizes úton nagy sebességnél, nagy terhelésnél.
Kezelhetőség: ld. előző rész. Itt is csak a pályás tapasztalatokat tudom hozzátenni: bejött az, amire számítottam, egy könnyebb, sportosabb gumihoz képest többet kell vele birkózni egy kicsit kanyarban, ami szerintem a nagyobb tömege miatt van leginkább. De egyébként teljesen jó, abszolút semleges viselkedésű, 10e+ km után sem ráz, nem húz, nem szitál stb., semmit nem romlott a kezelhetőség és a stabilitásérzet.
Ár/érték arány: ld. előző rész, itt is csak meg tudom erősíteni, hogy ha ez a gumi ilyen tulajdonságokkal bír, ilyen futásteljesítmény mellett, akkor nem nagyon érdemes másik gumit venni (legalábbis az én felhasználásomhoz, ami teljesen vegyes, kb. mindent csinálok a motorral, mindenféle körülmények közt). Radiálban nincs is nagyon más választék (még mindig), a diagonál abroncsok meg szerintem más ligában játszanak.
Összegzés: Továbbra is tart a szerelem. :) A jó tulajdonságait, amiket az elején tapasztaltam, végig megtartotta, minőségromlás nincs, extrém körülmények közt is jól teljesített, mindezt úgy, hogy a futásteljesítménye nagyon ígéretes és a kopásképe is nagyon jó, messze a legegyenletesebb az eddigi gumijaim közül. NAgyon stabil, nagyon jól tapad, utcán szinte lehetetlen megcsúsztatni (csak ha az ember direkt akarja, és pl. tapossa a hátsó féket, de még így is jóval később csúszik meg, mint pl. a korábbi Michelin Pilot Activ, nedves körülmények közt pláne). Úgyhogy összességében még mindig ez az első számú utcai gumi nálam, csak ajánlani tudom; vettem is egy tartalék garnitúrát, de ahogy nézem még jó darabig nem lesz rá szükségem. "
Michelin Pilot Street 46.990,-
Bridgestone BT45 51.990,-
Dunlop Arrow Streetsmart 55.990,-
Tavaly valami Metzelert vett rá a Férjem, hogy próbáljuk ki azt is, ami nem volt rossz, de eddig a Dunlop vált be a legjobban.
A Michelin ott is csúszott már kb, hogy elindultam. Mindenhol. 10.000 km alatt 1mm-t nem kopott. El is adtam egy pár hónap után, mert életveszély volt számomra.