Igaz, bocs en is felületes voltam. Utcai motorokra gondoltam ahol azért messze nem a csúcsminőséget teszik bele mint pl egy xt660 vagy mint a ktmnél a 950-990, majdnem ugyanaz a blokk de a karbis mégis sokkal finomabb.
az fcr-nek egyedül az a hibája hogy nagyon érzékeny a beállításokra
pl amikor 40 fokba beállítod 100%-osra akkor -15fokban nem lesz az igazi
bár ez a hiba sportmotoroknál nemigen fog előjönni
Az alábbi karbit speciel egy r1-re ajánlják , használtan 400e ft-ért ! Újonnan hagyjuk is az árát ! Ha vennék 1400ast ez lenne a következő hozzá , nem a felni csík ! Oldtimerekre való ?! Beszarás !
Akkor közép tartományban vegyél el egy kicsit, a felsőben meg adj hozzá...jó tű reszelgetést
Persze, jók voltak a karbik, főleg amíg jók, de mindennapi, főleg hosszú távú használatra én már áttértem.
Karbi most már az oldtimerekre való.
Ahogy írni tetszik , sőt az injektor helyett rakják fel hogy legyen parádé , és sírjanak a zöldek ! Ha az emisszió a lényeg akkor igen , injektor ! Ha csak a mosoly számít akkor meg a karbi !
Honda NC is elég kezelhető, vagy az SV650-est is próbáltam, azzal sem volt bajom, pedig sor4 karbisról ültem át.
Vagy melyik motorra gondolsz? Első pár szériás injektorok valóban elég durvák voltak, ezt tudom, és sokáig én is karbi fan voltam, amíg nem elhasználtam egy injektoros autót, ráadásul első szériásat és rá nem jöttem mennyivel békésebb az élet az injektor mellet.
Inkabb a rövid távon alkohol belsőégésű hibrid,hosszú távon hidrogén cella vagy a cserélhető folyadék elektrolit akkus villany hajtás.
Esetleg egy antigravitacios repulzormeghajtas.Es a fluxuskondenzator.
azért egy fcr41 nem a múlt
a karburátor mint rendszer az már tényleg a múlt
de ha úgy vesszük az injektor is a 60as évek végétől már van működöképes konstrukció
most a magasnyomású rendszerek a jövő
amúgy az injektor mindenféleképpen jobb mint a karburátor
egy hiba van vele hogy nem lehet megtákolni a mongol sztyeppe közepén
persze most lehet avval jönni hogy a gyújtás részét se ami igaz is de minél kevesebb hibaforrás annál megbízhatóbb egy motor
Bár lehet hogy csak azért mert MZ :D
Hát még egy ilyen precíz műszeren hogy kijön akkor.
pl amikor 40 fokba beállítod 100%-osra akkor -15fokban nem lesz az igazi
bár ez a hiba sportmotoroknál nemigen fog előjönni
Persze, jók voltak a karbik, főleg amíg jók, de mindennapi, főleg hosszú távú használatra én már áttértem.
Karbi most már az oldtimerekre való.
Vagy melyik motorra gondolsz? Első pár szériás injektorok valóban elég durvák voltak, ezt tudom, és sokáig én is karbi fan voltam, amíg nem elhasználtam egy injektoros autót, ráadásul első szériásat és rá nem jöttem mennyivel békésebb az élet az injektor mellet.
Esetleg egy antigravitacios repulzormeghajtas.Es a fluxuskondenzator.
a karburátor mint rendszer az már tényleg a múlt
de ha úgy vesszük az injektor is a 60as évek végétől már van működöképes konstrukció
most a magasnyomású rendszerek a jövő
egy hiba van vele hogy nem lehet megtákolni a mongol sztyeppe közepén
persze most lehet avval jönni hogy a gyújtás részét se ami igaz is de minél kevesebb hibaforrás annál megbízhatóbb egy motor